renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada 1200S (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník modenaboy
Vloženo 3.9.2018
Aktualizováno 22.5.2020
Zobrazeno 4 351x
HODNOCENÍ PROFILU OD 25 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Univerzální stroj s duší do všech podmínek. Povozí vás na okruhu, zvládne dalekou dovolenou i proplétání městem a rozbité cesty vyžehlí jako málo co.

Více fotografii

Výška jezdce: 189 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1000L Africa Twin: Byla ve finále výběru, ale je až příliš jednostranně zaměřená na enduro, na silnice zbývá málo schopností.
Yamaha Tracer 900: Skvělý motor, jede pořád a tahá za každých otáček, ale při mých 190cm jsem byl zmačkaný po sto kilometrech. Ve dvou si tam nedám ani nohy, natož pohodlně. Velké cenduro leda pro japonce.
Ducati Multistrada 950: Už jsem ji měl i objednanou, ale nakonec z čistého nebe mi spadla do klína MTS 1200S Pikes Peak po prvním majiteli ve skvělém stavu. A bylo vymalováno.

První dojmy - Byla to láska na prvním posed. Ta ergonomie, prostě pro mě jako ušitá. Lehkost ovládání jako supermotard, dunivý dvouválec s mocným zátahem až vysoko přes 200 a hlavně ten podvozek. Elektronický nastavitelné Ohlinsy podrží v zatáčce a vyžehlí i D1. Jednoduchým kliknutím přepnu na dva jezdce a nemusím nic ladit s nářadím někde pod sedlem. Vteřina. Jak jsem doteď mohl fungovat bez těchto fičur?

Doplňky na motorce - Od původního majitele je mimo detailů verze Pikes Peak doděláno pár drobností. Výfukové potrubí, tlumič, řídící jednotka a vzduchový filtr Termignoni, výhřívané gripy, karbonové doplňky, diodové zadní blinkry, kufry boční i top case, vše Ducati, bezklíčkové víčko nádrže.

Recenze

Letos jsem se konečně vydal na Fazeru do Alp, projet všechny krásné průsmyky. Tolik jsem se těšil a nakonec jsem přijel lehce otrávený, že moje spolehlivá Yamaha neprodává takové výkony, jak jsem čekal. Všechno fungovalo , ale na chvíli jsem v rámci výměny s kamarádem osedlal MT 07 a byl jsem zděšen, jaká je na tom prckovi zábava. Tolik jistoty v pomalých zatáčkách, bezpečné předjíždění bez dlouhých příprav a vytáčení motoru. Mnou tolik zavrhovaný dvouvál mě pořádně rozhodil.Takže po dovolené jsem umyl, namazal a dal na prodej. Netrvalo dlouho a ozval se zájemce, který bez váhání ohodnotil udržovaný stav, kompletní výbavu i dobrou cenu. A mě čekalo dlouhé testování, které jsem si chtěl pořádně užít.
MT 07 vypadla z výběru, protože jsem na ní při své výšce vypadal dost podivně.Takže šup do Yamahy a projet MT 09 a Tracera. Motor u obou skvělý, ale na MT na mě dost foukalo a s tím se dá ujet za den max 200km. Tak si říkám, že Tracer bude to pravé, větší, pohodlnější, cestovnější. Ale ouha, za odpoledne jsem byl tak zničený, že už mi málem nezbyla energie na návrat domů. Moje plány byly najednou v koši, tak co dál? Nebyla chuť na nic, jen velké zklamání a bezcílné procházení internetu.
Až jsem uviděl královnu. Africa Twin. S tou se posunula cenová hladina ještě o kousek výš. Zavolal jsem do půjčovny a objednal ji na víkend. Měli momentálně pouze s dvouspojkou, ale co, zkusit se má všechno. Rozuměli jsme si, je taková poctivá, vyvolává respekt, dá se na ní vystartovat hned od domu, nemusím přežít buď dálnici nebo rozbité cesty než najdu zatáčky, zvládne obojí. Jen ten automat mi moc neseděl. Proto momentální rozhodnutí bylo Honda? Věčný rival? Já odkojený na Yamaze? Asi bych to dal, nebýt zjištění, že za stejné peníze se v podstatě rozšířily obzory a je dostupná...Multistrada?! To jako vážně existuje MTS 950? Všude se píše baby Multistrada.Nízkorozpočtová.Malá. Nic z toho není pravda.Díky MCF Slušovice jsem ji měl doma na celý víkend. A začalo hledání chyb. Jenže já nemohl žádnou najít!!! Sedělo se na ní, jako by byla na míru, žádný prcek to teda není. Těch 115 kobyl bohatě stačí na všechno, co se odehrává na veřejných cestách. Výbava samozřejmě lehce očesaná proti 1200, ale vlastně ani ne. Bezklíč nepotřebuji, elektronický podvozek má jen předražená S, 160 koní je nesmyslně moc, takže hotovo?
Do toho všeho se objevil inzerát. MTS 1200S Pikes Peak. První majitel, kompletní výbava, jako nová. Tak jsem ji chtěl vidět. Copak za míň peněz než novou 950 můžu mít tuhle naloženo italskou krasavici?
A stalo se. První noc jsem nemohl spát, tak jsem druhý den pro ni hned zajel. Přece ji nenechám napospas někomu, kdo k ní nebude mít vztah a nebude o ní pečovat!
Teď si chrochtá v garáži, je o ní dobře postaráno ve společnosti i3.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
speroure
speroure napsal 10.01.19 v 20:05 10b.

Wow, krásná Italka v super barvách!

Henry
Henry napsal 21.09.18 v 19:36 10b.

no krasavice velká Taky jsem po ní pokukoval, ale nějak jsem měl strach ze servisu a krátkých servisních intervalů. Jinak nádherná motorka.

jardusking
jardusking napsal 10.09.18 v 21:35

Peťane, ty jsi rozenej spisovatel. Krásně napsaný, ty to máš v krvi. Vykašli se na auta, dělej do motorek
Jinak to vypadá, že 2-vál x 4-vál začíná být vyrovnanej. Minimálně ve mně máš spojence.
Musíme ještě zvládnout nějakou vyjížďku a pořádně ji protáhnout.

Tak spoustu užitých kilometrů s kolama na zemi a vrnícím motorem...

dydzej
dydzej napsal 10.09.18 v 20:54 10b.

Fena-
Fena- napsal 10.09.18 v 17:48 10b.

Božííííí ... Spoustu zábavy a šťastný návraty!

Více komentářů



TOPlist