renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada 1200S (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník crxjet
Vloženo 7.12.2013
Aktualizováno 9.5.2023
Zobrazeno 6 257x
HODNOCENÍ PROFILU OD 27 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


nádherná, rychlá, skoro dokonalá motorka

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Martin Štefl - Martymoto (Říčany) - vše v pořádku, doporučuji

Výška jezdce: 193 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS Adventure: je spíš na cestování než na blbnutí
Triumph Tiger Explorer: po těžkém rozhodování nakonec o vlásek prohrál, ale je to nádhernej kus železa, možná příště :)

První dojmy - velká změna oproti předchozí motorce, strada je lehoučká, skvěle ovladatelná, rychlá, prostě paráda...sedí se na ni pohodlně i s mou výškou 195cm, jen ochrana před větrem je slabota

Motorku bych doporučil pro - vzhledem k tomu, že se dají měnit palivové mapy a motka je extremně lehká a ovladatelná, stradu bych doporučil i těm, co nemají tolik naježděno, tedy pokud to mají v hlavě v pořádku ... na urban se dá jezdit naprosto v klidu, sport a touring jsou už přece jen kudla, při ostřejší jízdě mám pocit, že se mě ta mrcha snaží zabít :)

Doplňky na motorce - koupil jsem touring verzi, takže je v "plné palbě", tzn. el podvozek, vyhřívaný hefty, tři original kufry Ducati, navíc automatické mazání řetězu scotoiler, výměna originálního plexi za Puig (podstatně lepší), kryt svodu SW-motech, padací rám od Altrider, svod a koncovka mivv Suono, jiná palivová mapa

Recenze

Dlouho jsem se rozhodoval, co si koupit po varaderu...no přemýšlel jsem o něčem akčnějším, zábavnějším a novějším...nakonec vyhrála tato kráska, ale neměla to jednoduchý, adventurka od bmw je hezká a pohodlná, ale nebyla na ní taková sranda. Explorer od triumphu byl další kandidát, je krásnej, rychlej, pohodlnej, ale nakonec jsem se rozhodl vyzkoušet italský materiál.Četl jsem na stradu spoustu recenzí a všichni o ní básnili, jak je motorka dokonalá...no pár much se jistě najde na všem, ale tahle motorka je fakt nářez... výkon jako kráva, nízká váha, skvělá ovladatelnost...no a ten design, to je prostě nádhera...

1.3.2014 jsem konečně vyjel a najel "pár" kilometrů :) a musím konstatovat, že ta motorka je mrcha splašená...skoro celou dobu jsem měl hubu od ucha k uchu, což jsem na varaderu už postrádal :)
Nejdříve jsem poslušně (dle rad manželky) zapnul Urban mod, přece jen ještě teplota není žádná sláva a cesty jsou zakydaný štěrkem a jiným svinstvem od zemědělců...no a to jsem vydržel jen cca 10km cestou na benzínku...dotankovat, fouknout gumy a hyjeee, teď už na touring mod. Zpočátku kochačka, seznamování se s motorkou a stavem silnic, ale postupně ostřejším otáčením zápěstí začínám blbnout jak malej harant :) Po čase zkouším i sport, ale ten jsem zase vypnul, přece jen ta teplota silnice a pneu nic moc a a cesty taky žádná sláva. I tak se to pořád staví na zadní, letí to jak raketa...prostě ta motorka je magor a já očividně taky...takže raději parkuju, abych přežil a měl večer u piva o čem přemýšlet :) Na ničem lepším a zábavnějším jsem ještě nejel (krom mé manželky), je to úžasná, krutě rychlá, skoro motardově ovladatelná a přitom extremně pohodlná motorka.

19.3.2014 - ještě mě motka neshodila, no snaží se ale pokaždé :D na každým ostřejším horizontu nebo bouli se musím krotit, protože přední kolo při ani ne plném plynu automaticky letí vzhůru, prostě splašený trubky hadra :D delší výlet už mám taky za sebou, no musím říct, že strada je super pohodlná, jen mi vadí origo plexi, který mi ve "větších" rychlostech pere luft do ramen a helmy...nový plexi Puig je objednáno, tak snad se to vyřeší...každopádně jinak nemám co vytknout, vodí se to samo, motor je prostě střela, je to lehoučký jak tanga vietnamské stánkařky ...je strašná zábava s tím jezdit i cestovat a už chápu, když tu lidi ujížděj na motorkách s logem DUCATI...

1.7.2014 - tak mám za sebou výlet do rakouských Alp, Slovinska a Itálie a musím konstatovat, že se na tom cestuje parádně. V alpských průsmycích se to parádně vodí, na dálnici pohodový ukrajování kilometrů no a když člověka chytne rapl, tak nahání supersporty :D ...jeden poznatek je, že jakmile se začně dost tahat za obočí, žere to i trávu kolem silnice :D ale to je fuk, hlavně že to jede :)





16.10.2014 - sezona se blíží ke konci, no já si na motku parádně zvykl :) v podstatě používám už jen mód touring a sport, zbytek mě nebaví... za odměnu strada vyfasovala svody a výfuk od MIVV (plus jiná palivová mapa), takže ted to jede ještě líp, je tam slušná úspora na váze a navíc to spouští alarmy aut a lidi mají tendence uskakovat do příkopů :D
Ze závad zmíním tekoucí olej ze šavle(gufero), ale to vidím jako spotřebák, přece jen už má motorka nalítáno 35K km, jinak vše šlape jak hodinky.
Na jaro mě čeká výměna pneu, Pirelli angel ST jsem oddelal po cca 7K km, hodlám zkusit GTčka. Jinak proběhne ještě výměna řetězovky.
Motorku fakt doporučuje všem, je to pohodlný dělo :D

2015
S motorkou jsem se zžil, patříme k sobě :) Letos zatím proběhlo SK, Ukrajina, Rumunsko a Maďarsko, užil jsem si to luxusně. S plnou náloží (kuframa) pohodlný cestování, v Rumunsku nádhera, speciálně Transalpinu jsem si užil 3x, motorka i pneu dostaly za uši, ale vždy mě podržely a v extrémech nepodrazily. Ještě se chystám na pár výletů, včetně okruhu, no s tímto strojem je to jedna velká hromada zábavy, takhle univerzální motorku aby člověk pohledal :)




Sezona 2015 zakončena,moc jsem toho bohužel nenajezdil, na tachometru je nalítáno téměř 40K, takže kulatiny. Každopádně motorku stále miluju a pokud ji někdy vyměním, tak jedině za novější multinu :) Už se těším na další sezonu a hlavně plánovaný výlet směr Albanie. Ducati rulez :)

2016
Sezona začala, pár projížděk proběhlo, v podstatě se zajíždím na dovolenou do Albánie a několika dalších zemí. Ze začátku vyjížďky s rozumem, ale už tomu zase začínám táhat :D není nad to, když člověk letí přes 160km pod plným a na malým hompanci přední kolo vystřelí vzhůru :D

konec sezony 2016
Letos proběhla Albánie, Makedonie atd., krásných 4 000km plných zábavy...kolem baráku taky bez problémů, takže jsem se tachometrově přiblížil velkýmu servisu (48K). sice vypláznu cca 15-20K za rozvody atd, ale ojebávat servis se nevyplácí...jinak se objevily dva problémy a to mrtvej palivoměr a mrtvý zadní světlo...palivoměr se už podruhé vysral, tentokrát proběhne výměna v rámci reklamace, ale leze mi to na nervy...snad je to naposledy...zadní světlo jsem asi utřepal na tom našem tankodromu, nu což, nenadělám nic...jinak vše maká jak má :)

2017
Na začátku sezony proveden "velký servis", tzn. v cca 48 000km udělány rozvody atd. Následně Proběhl cca 3500km výlet do Rumunska, opět parádní proj힡dka s kámošema.
Vzhledem k ohlušujícímu randálu z MIVV Suono výfuku koupen original MIVV katalyzátor, zvuk je teď kultivovanější, výfuk nestřílí...jsem spokojenej.

2018
Letos jsem toho vzhledem k pracovnímu vytížení moc nenajezdil, ale tradiční trip za hranice proběhl. Vyrazil jsem směr Ukrajina a Moldávie, zpět přes Rumunsko. Ukrajina slabota, Moldávie je hezká s milými lidmi. Každopádně motorka to dala bez problémů, i když Ukrajina je jeden brutální tankodrom. Žádné opravy nebyly, jen klasická každoroční výměna oleje a filtrů. Na konci sezony má strada najeto lehce přes 58.000km. Btw. poprvé jsem zkusil jiné pneu než Pirelli angel, konkrétně Metzeler Roadtec 01 a jsou výborný, zatím u nich zůstanu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MTS1200PP
MTS1200PP napsal 08.09.20 v 22:33 10b.

za moto
a za to cestování a pěknej popis

hans1978
hans1978 napsal 10.03.19 v 12:04 10b.

Krásná práce
Mnoho dalších šťastných km

Luigi37
Luigi37 napsal 06.06.18 v 19:11 10b.

burry67
burry67 napsal 22.02.18 v 20:27 10b.

vracím palec a s pokorou uznávám, že sloh na téma recenze jsem odflákl. jednoznačně 10b.

thosta
thosta napsal 24.10.17 v 22:07

Vracím palec. Super recenze

Více komentářů



TOPlist