PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada 1200S (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník saky
Vloženo 23.6.2015
Aktualizováno 3.12.2018
Zobrazeno 4 650x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Veni, vidi, vici. Jinak bych jí popsat ani nemohl. Nákup motocyklu (natož úplně nového) nebyl letos zahrnut do rodinného rozpočtu, jenže stačilo jedno svezení a jízdní vlastnosti téhle italky mě tak rozsekaly, že jsem neodolal.

Více fotografii

Motorka koupena od Profi-moto.cz (Děčín IV-Podmokly)

První dojmy - Už na Ducati Tour, když jsem se na ní svezl (cca 50km) jsem nechápavě kroutil hlavou. Velká, pohodlná motorka s vlastnostmi superbiku. Brutální motor s jemnou dávkovatelností a podvozek, to je kapitola sama o sobě. Zapomeňte na všecho co jste kde četli a jeďte se svézt. Kdo nezažije na vlastní kůži, nemůže pochopit.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, kdo si chce jízdu na motorce užívat. Pro všechny kdo milují rychlou jízdu, ale na lehně je už bolí všechny kosti. Pro všechny ty, kteří už dostali rozum :-)

Doplňky na motorce - Koupeno s Touring packetem, takže boční kufry, vyhřívané hefty a centrální stojan. Přemýšlím o nějakým chrapláku, ale zatím co jsem viděl, tak mě nenadchlo z estetické stránky.

Recenze

Se Stradou mám nyní najeto 600 km a z toho polovinu na mokré vozovce. Trpělivě zajíždím a vytáčím do 5500 ot/min. ale musím přiznat, že už teď je to celkem zábava. Přejezd z prodejny domů přes podkrkonoší byl doprovázen notnou dávkou vody na silnici a venkovní teplotou 8-12 st. (jak se mi hodil touring paket a já měl puštěné vyhřívání heftů). Nudných 40km dálnice z Prahy do Příbrami jsem si zpřijemnil zapnutím tempomatu a musím Vám říct JO, na týhle motorce má tahle fičura co dělat, protože už vidím, jak se chci přes německo rychle přiblížit k alpám, takže dálniční přesun a tempomat je v tu chvíli na místě! Co mě ale odrovnalo nejvíc je vážně charakter podvozku. Jedete si po rozbité cestě, osobák před vámi nadskakuje o půl metru a vy si plujete nerušeně, jenže na ten samý režim jedete krásné cesty šumavskou krajinou a ejhle, na budíku svítí 600km a poser proužek na zadní gumě už není. Žehlí, sedí a dává přesné informace. Člověk ví přesně co se pod ním děje! (a teď se přiznám, Suzukáři mi prominou a moje milovaná bývalá K8 také, ale v jednu chvíli po serii zatáček jsem řval do přilby: GSXR je srač..)

6.7.2015
Proč inženýři v Borgo Panigale posadili tu řadičku tak nízko Při opravdu velkém náklonu je první na ráně a po dnešku ji mám pěkně ohnutou a bojím se ji narovnat, aby nepraskla

19.7.2015

Tak jí mám měsíc doma, na tachu 4700km, motodovolená za mnou a první bebíčko, díky vlastní impozantní idiocii je taky na světě.
Vytáhnul jsem mopeda a zavelel jsem na JIH Vávra, na JIH a nejlíp tam, kde Tě před pár měsíci dali mechoši dohromady. Asi tu nebudu rozepisovat, jak jsem za dva dny dal asi 12 pass a navštívil dvě nejznámější Laga (Como a Garda pro mě alespoň jsou), to by spíš bylo na cestopis, ale spíš budu psát o pekelci, který se talošům skutečně povedl. Přesně jak jsem již avízoval, na německých dálnicích (od Passau až po GaPa) jsem hojně využíval tempomat a fakt dobrá fičura, ale to co pro mě začlo v horách bylo jedno velké překvapení. Motorka neuvěřitelně padá do zatáček, stabilita i s kuframa neuvěřitelná zátah 1-2 stále svítí kontrola trakce, ale dá se i vypnout a jet na pohodu a nechat motor jen tak brblat. LED světla v noci tak neuvěřitelně svítí (manželka jedoucí za mnou v autě říkala, že viděla víc od mých světel než od světel z auta), přisvěcování je sice jen taková mžhouravka, ale malinko to znát je. Celkový nájezd 2580km se spotřebou 6,2 bylo také velmi milé překvapení (hlavně po procesu zajíždění do 5500ot/min. kdy jsem se pohyboval okolo 6,0). Zpáteční cesta z Lido di Jesolo na jeden zátah do Písku což dělá 715km a já jsem dneska normálně použitelnej. Pneumatiky jsou při této porci km v cca polovině životnosti (malinko mi příjde, že teď už se tak ochotně neskládají a je tam subjektivní pocit klouznutí v zatáčce, ale vyzkouším, až budu pořádně odpočatý, možná to bylo jen únavou).

Všechno tohle by bylo nádherný až na mojí začátečnickou chybu, kdy jsem na výjezdu na GG při cestě zpět (zaplať panbůh už bez kufrů, ty byly u manželky v autě), jsem se na poslední chvíli rozhodl v prudkém kopci zastavit na pravé straně na bočním parkovišti. Motka zabrzdila, propružila a já prcek malá (172 cm) jsem jí z toho krpálu na tý pravý noze neudržel. Spadla na bok Vysledek mé začátečnické chyby je prasklý blaster s blinkrem a lehce poškrábaná kapota
Moje štěstí, že jsem si těch 20tisíc připlatil a mám jí pojištěnou i havarijně




















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kuplir
kuplir napsal 28.12.15 v 15:10 10b.

Moc pěkná ať dobře slouží

cebeer
cebeer napsal 14.10.15 v 16:45 10b.

V 56 letech jsem pořád na supersporty, protože necestuji, jen si jezdím na chvíli zařádit a odreagovat se. Mě tyhle stroje nesedí, mám rád úzká řidítka. Ale líbí se mi na ně koukat. A tahle Multistrada je opravdu moc hezká. Přeji hodně šťastných km.

Thriumph_biker
Thriumph_biker napsal 06.10.15 v 14:25 10b.

Gratuluju a přeju hodně krásných km. Mám ji taky a jsem z ní úplně hotovej

JirkaS2
JirkaS2 napsal 11.09.15 v 15:53

krásnej stroj, proto jsem si pořídil stejný. Ať šlape a majitel má na obličeji hodně dlouho banán

JirkaS2
JirkaS2 napsal 10.09.15 v 23:19 10b.

krásnej stroj, proto jsem si pořídil stejný. Ať šlape a majitel má na obličeji hodně dlouho banán

Více komentářů



TOPlist