renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada 1200S (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Vlada-XX
Vloženo 15.8.2021
Aktualizováno 17.9.2023
Zobrazeno 2 620x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jubilejní desátý stroj ve dvacátém roku ježdění na motorkách a k tomu velká změna motokategorie.

Více fotografii

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Je to krasavice! Úplně jiný posed, než na jaký jsem byl dosud zvyklý, což je logické vzhledem k předešlým cestovně-sportovním motocyklům. Během krátké zkušební jízdy vše fungovalo jak má a dokonce i originální výfuk zněl vcelku slušně.

Recenze

Tak už i já jsem přešel k trendu cestovních endur, neb se mi už nechtělo krčit za řidítky sportovnějších strojů. Volba padla takřka okamžitě na Multistradu 1200 S hlavně kvůli cestovnímu renomé a motoru s přijatelnými 150 koňmi. Když se jedna zjevila na Slovensku ve vrcholné verzi GT, tak jsem hned kontaktoval majitele a sjednal zkušební jízdu. Během ní jsem ocenil hlavně uvolněný posed. Moto byla ve výborném stavu s doložitelnou servisní historií, tak jsme se s prodejcem hned plácli.
Po aktuálně najetých asi 10 kkm už můžu hodnotit podrobněji. Čtyři druhy režimů opravdu fungují a přepínání za jízdy není žádný problém. Nejčastěji jezdím na Sport s nejsilnějším a nejsportovnějším nastavením. Pokud se kvalita silnice zhorší, přepínám na režim Touring, kdy je okamžitě poznat, že jsou nedostatky povrchu filtrovány houpavějším tlumením. Zbývající režimy Urban a Enduro používám sporadicky a to pouze v lehčím terénu. Brzdy odvádějí slušnou práci, i když zadní je i po odvzdušnění spíše do počtu. Co musím pochválit je vynikající ovladatelnost(nejlepší ze všech moto, na kterých jsem jezdil) a to zejména v zatáčkách na II.,III., IV. kvalt. Tam opravdu platí tolik zmiňované nahánění silnějších supersportů. Situace se velmi změní na rovinkách, kdy zrychlení už není tak oslnivé. Zejména šestka je opravdu kvalt spíše na dálnici. Pro svižné zrychlení a předjetí je potřeba řádně sešlapat rychlosti dolů, o žádnou raketu V2 se rozhodně nejedná! Na delších dovolených oceňuji výbornou spotřebu, řečí čísel: při 80 kmh 3,5 l, při 100 kmh 4,3, při 120 kmh 5,5, při 140 kmh 6, při 160 kmh 7, a při ještě cestovních 180 kmh 8,5 l/100 km. Úložný prostor pod sedlem pobere nářadí, lékárničku i vestu, vše ostatní zvládne set tří kufrů. Démonizovaný desmo servis není finančně žádná tragédie a oproti Japoncům se nejedná o nijak zdrcující sumu. Poruchy mě žádné nepotkaly a doufám, že to bude platiti i nadále.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ondros
Ondros napsal 23.08.21 v 05:06 10b.

Po sérii autobusů konečně něco s pořádným posezem a přehledem tak ať slouží a kilometry naskakují

33.petr
33.petr napsal 22.08.21 v 10:39 10b.

marin35
marin35 napsal 22.08.21 v 08:46 10b.

No.. moc hezký

Jirin85
Jirin85 napsal 20.08.21 v 13:07 10b.

findejs1310
findejs1310 napsal 19.08.21 v 21:01 10b.

Ital je kua Ital
Nádhera

Více komentářů



TOPlist