PROFIL MOTORKY

Blata 125 Motard (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Martic
Vloženo 11.10.2009
Aktualizováno 24.5.2012
Zobrazeno 28 163x
HODNOCENÍ PROFILU OD 182 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Deník motorky
Nalezeno 128 záznamů

  • Defekt předního kola

    V závěru sezony mě potrápilo přední kolo. Dvakrát jsem absolvoval cestu ze školy s ucházející duší a dofukováním u kompresorů na benzínkách po cestě. V prvním případě (21.10.) tlak klesal velmi rychle, takže jsem domů

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 04.06.2015
    Uskutečněno: 29.11.2014
    Tachometr: 38270km
  • Autošťouch

    Po 8mi letech s řidičským průkazem jsem měl poprvé tu čest střetnout se s osobním automobilem. Naštěstí nijak vážně, naneštěstí díky mému zavinění :-( . Jel jsem takhle ze školy skrz Hodkovice nad Mohelkou a auto přede

    Typ: Havárie
    Vloženo: 03.06.2015
    Uskutečněno: 24.11.2014
    Tachometr: 38200km
    Komentářů: 5x
  • Testovací jízdy AJP - Úštěk

    Přesně po třech měsících jsem se znovu octl kousek od města Úštěk :-) . Tentokrát byl důvodem Open day portugalských enduro motocyklů AJP . Motocykly si chtěl vyzkoušet především kamarád Marek s jeho bráchou Vitusem. Mě

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 01.06.2015
    Uskutečněno: 25.10.2014
    Tachometr: 37000km
  • Velký výlet 2014 a Volné setkání jawařů

    Během předešlých tří let jsme o prázdninách vždy podnikli s kamarády nějaký několikadenní prázdninový výlet v sedlech motocyklů Blata. Tentokrát měla velká část aktérů skoro na celé prázdniny jiný program. Vypadalo to, ž

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 28.05.2015
    Uskutečněno: 25.07.2014
    Tachometr: 34700km
  • Výměna oleje

    Od poslední výměny oleje uběhlo něco přes půl roku a jelikož přibylo něco přes 4000km, je čas proceduru zopakovat. Postup stejný jako vždy nebudu rozepisovat. Olej použit opět doporučený Valvoline Durablend 20W-50, fi

    Typ: Údržba
    Vloženo: 28.05.2015
    Uskutečněno: 16.07.2014
    Tachometr: 34217km
  • Výměna rolny řetězu

    Už od první sezóny jsem používal mnou upravené řešení spodní rolny (kladky) sekundárního řetězu (viz. zápisy 1 a 2 ) Oproti továrnímu řešení disponovalo maznicí, lepším přístupem pro mazání a kontrolu a také možností na

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 16.04.2015
    Uskutečněno: 09.06.2014
    Tachometr: 33000km
  • Rovnání krytu motoru

    Jelikož bylo ošklivo, dal jsem se do rovnání krytu motoru. Před časem dostal 2 děsné mordy... Jednou přední kolo zvrtlo a postavilo jakýsi kus betonu schovaný v hlíně a podruhé to byl ve velké rychlosti šutrák nebo klac

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 16.04.2015
    Uskutečněno: 28.05.2014
    Tachometr: 32500km
  • Výměna zadní pneu

    Jelikož se na zadní pneu začalo nezadržitelně objevovat plátno, dospěl k závěru, že už by to možná chtělo přezout :-) . Po decentním prořezání vzorku vydržela Sava MC32 přes 16000km, což je stejně jako původní Mitas H15

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 10.04.2015
    Uskutečněno: 22.05.2014
    Tachometr: 32200km
  • Výměna rychlopalu

    Už dlouho jsem přemýšlel nad zkrácením chodu plynové rukojeti. Blata ho má totiž z výroby v porovnání jinými stroji poměrně dlouhý (zhruba 85°). To v praxi u této malé kubatury znamená, že musí jezdec poměrně dost krouti

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 09.04.2015
    Uskutečněno: 10.05.2014
    Tachometr: 31700km
  • Hledání příčin chcípání - Čištění karburátoru, Výměna V

    Doposud bezproblémový motor při dvou posledních jízdách několikrát záhadně za jízdy přestal táhnout, začal jít nepravidelně, jako by se dusil, až většinou úplně zdechnul. Přitom pak většinou stačilo 10s počkat, cvrnkout

    Typ: Oprava
    Vloženo: 08.04.2015
    Uskutečněno: 15.03.2014
    Tachometr: 30650km
  • Výměna podtlakového palivového ventilu

    Při příležitosti výměny akumulátoru, kvůli čemuž bylo nutné demontovat (nebo alespoň přizvednout) nádrž, jsem se pustil ještě do výměny podtlakového palivového ventilu (kohoutu). Bylo to z důvodu, že nefungovala kontrolk

    Typ: Oprava
    Vloženo: 05.04.2015
    Uskutečněno: 09.03.2014
    Tachometr: 30500km
    Komentářů: 3x
  • Výměna akumulátoru

    V závěru sezóny 2013 se ukázalo, že původní čtyřletá baterie je už na konci svého životního cyklu. Za tepla motor ještě i opakovaně nastartovala, ale na prochladlý motor už něměla potřebnou sílu. A pokud se nepodařilo na

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 04.04.2015
    Uskutečněno: 09.03.2014
    Tachometr: 30300km
  • Renovace potkávacího světla

    Během sezóny se mi zdálo, že svítivost potkávacího světla se nějak zhoršila. Přitom přes zimu 2012/2013 jsem ho měl dokonce rozmontované, kvůli vyčistění zaprášenou čočky a namazání kontaktů proti korozi. Do otvoru na sp

    Typ: Oprava
    Vloženo: 02.04.2015
    Uskutečněno: 05.03.2014
    Tachometr: 30150km
    Komentářů: 4x
  • Nátěr výfuku

    Výfukové koleno bylo po sezoně za kolem tradičně lehce oťukané od kamínků. Demontovat ho kvůli opravě nátěru se mi však nechtělo. Zvolil jsem tedy řešení bez domontáže. Potrubí jsem pečlivě očistil, lehce přetáhl jemným

    Typ: Údržba
    Vloženo: 25.06.2014
    Uskutečněno: 05.01.2014
    Tachometr: 30200km
  • Úprava zadního světla

    Jednou z bolestí Blaty je zadní světlo, které je díky pružné konstrukci podblatníku a držáku SPZ vystaveno značným otřesům. To způsobuje, že se stále pomalu ale jistě uvolňuje sklíčko, aniž by dostalo nějakou nechtěnou r

    Typ: Oprava
    Vloženo: 26.06.2014
    Uskutečněno: 04.01.2014
    Tachometr: 30200km
    Komentářů: 1x
  • Ohlédnutí za sezónou 2013

    Dodatečně bych měl alespoň v krátkosti zhodnotit uplynulou sezonu 2013. Opět budou převažně chválit. S motorkou jsem zažil při různorodých vyjížďkách další porci skvělých zážitků, na které budu dlouho vzpomínat. Celkový

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.03.2014
    Uskutečněno: 31.12.2013
    Tachometr: 30200km
    Komentářů: 2x
  • Čištění vzduchového filtru

    Při příležitosti výměny řetězové sady, jsem se rozhodl ještě vyčistit vzduchový filtr. Díky absenci zadního kola byl přístup k airboxu o něco lepší než jindy, přesto to byl porod :-D . Znečištění nebylo na pohled velké,

    Typ: Údržba
    Vloženo: 25.06.2014
    Uskutečněno: 29.12.2013
    Tachometr: 30150km
  • Výměna řetězové sady

    Výměna řetězové sady byla nevyhnutelná. Především ještě původní duralová rozeta byla po 30ti tisící km už v dosti nepěkném stavu. Už někdy loni se na ní ulomil jeden zub, pak dlouho nic, až asi při posledních 400km to za

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 25.06.2014
    Uskutečněno: 29.12.2013
    Tachometr: 30150km
    Komentářů: 1x
  • Oplášťování kabelu tachometru

    Na konci sezony jsem si všiml, že mnou provedená úprava na kabeláži k čidlu rychloměru se až tak úplně neosvědčila :! . Sice jsem tehdy eliminoval prudké ohýbání kabelu, které minule způsobilo přelámání vodiče, ale míst

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 25.06.2014
    Uskutečněno: 24.12.2013
    Tachometr: 30150km
    Komentářů: 1x
  • "Uzubatění" stupaček

    Zastávám názor, že na všem je stále co vylepšovat :-) . Stupačky Blaty BXM jsou tvořeny odlitkem z hliníkové slitiny. Ve srovnání s často používanými pogumovanými stupačkami vypadají lépe a myslím, že i lépe fungují. Avš

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 29.03.2014
    Uskutečněno: 12.12.2013
    Tachometr: 30150km
    Komentářů: 2x
  • Výměna oleje

    Několik měsíců jsem deník zanedbával, ale pořád se něco dělo a vše jsem poctivě dokumentoval. Takže jak je mým zvykem, zápisy budou se zpoždění, ale přeci :-DD. Začnou s výměnou oleje, která proběhla v závěru loňské sezó

    Typ: Údržba
    Vloženo: 22.03.2014
    Uskutečněno: 17.11.2013
    Tachometr: 30100km
    Komentářů: 2x
  • Velký výlet 2013 a návštěva firmy Blata

    Nejprve malá video-upoutávka (kompletní sestřih je úplně dole :-) ) ... http://youtu.be/hmOvBsc6V74 Po vydařeném loňském třídenním výletu do Moravského krasu, spojeného s exkurzí továrny Blata a srazem dalších "bla

    Typ: Dovolená
    Vloženo: 02.01.2014
    Uskutečněno: 21.08.2013
    Tachometr: 27268km
    Komentářů: 3x
  • První STK

    Od nákupu motorky (29.8.09) uběhly už 4 roky. To pro mě znamenalo hlavně nutnost vyřídit první STK. Sebral jsem tedy všechny doklady, do kapsy vzal pro jistotu originální žárovku parkovačky (mám tam LED) a zamířil na

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 04.08.2013
    Uskutečněno: 01.08.2013
    Tachometr: 26788km
    Komentářů: 3x
  • Volné Setkání Jawařů - Starý Týn

    Před časem na fóru vyslovil uživatel milan1963 přání, jestli by nemohla nějaká Blata přijet na sraz českých a československých motorek "Volné Setkání Jawařů" do Starého Týna u Úštěku, konaného 26.-27.7.13. Jelikož nezná

    Typ: Sraz
    Vloženo: 04.08.2013
    Uskutečněno: 27.07.2013
    Tachometr: 26500km
  • Nová helma Uvex Enduro a boty forma Adventure

    Ačkoli máme doma 4 helmy, je to stále málo, jelikož když chceme vyjet se ségrama na více strojích, tak dáme dohromady 2 integrálky, ale s další helmou už je potíž. Tátova integrálka je nám všem obrovská a stará otevřená

    Typ: Koupě
    Vloženo: 03.08.2013
    Uskutečněno: 26.07.2013
    Tachometr: 26100km
    Komentářů: 1x
  • Nástřik levého víka motoru

    Od doby, kdy kapal benzín z podtlakového ventilu z nádrže mě štvaly následky, které kapající palivo zanechalo. Na víku motoru totiž benzín rozleptal vrchní bezbarvý lak a ten následkem toho zežloutl :-( . Spodní stříbrný

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 28.07.2013
    Uskutečněno: 16.07.2013
    Tachometr: 26000km
    Komentářů: 4x
  • Na čumendu na Fichtlmánii a Rally Bohemia

    Se ségrou a klukama Markem a Vitusem jsme domluvili vyjížďku do Štikovské rokle u Nové Paky, kde se na tamní autokrosové a motokrosové trati jel 12.-13.7.13 vytrvalostní 24-hodinový závod Pionýrů. Spicha jsme si dali ve

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 28.07.2013
    Uskutečněno: 12.07.2013
    Tachometr: 25800km
  • Vyčištění kontaktu reflektoru

    Poslední dobou jsem pozoroval občasné poblikávání tlumeného světla. Postupně se to zhoršovalo, až občas světlo přestávalo svítit úplně. Předpoklád, že závada bude způsobené buď špatným kontaktem u žárovky nebo na kon

    Typ: Oprava
    Vloženo: 28.07.2013
    Uskutečněno: 01.07.2013
    Tachometr: 25600km
  • Prasklý podsedlový rám u uchycení nosiče

    Při manipulaci s motorkou při výměně oleje (viz minulý zápis) jsem zjistil jednu šílenou skutečnost - celá zadní část motorky za sedlem je jakási "plandavá" :-( . Je to ta část, která nese už "jen" plotnu kufru, osvětlen

    Typ: Oprava
    Vloženo: 27.05.2013
    Uskutečněno: 21.05.2013
    Tachometr: 24844km
    Komentářů: 3x
  • Výměna oleje

    Přišel čas na další výměnu oleje a olejového filtru (od posledka najeto cca 4400km).Využil jsem toho, že byla motorka omytá, motor zahřátý a já měl konečně trochu času. Použil jsem jako obvykle doporučený polosyntetický

    Typ: Údržba
    Vloženo: 26.05.2013
    Uskutečněno: 16.05.2013
    Tachometr: 24844km
    Komentářů: 1x
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující


TOPlist