BMW R 1100 RT (1998)

Deník motorky
Nalezeno 27 záznamů

• Výlet na pohodu

Pomalu se nám blíží závěr sezóny a tak protože na neděli bylo hlášeno hezké počasí podnikneme zase malý výlet po památkách. Tentokrát padla volba na zámeček Krásný dvůr u Podbořan na Žatecku. Ráno ,no ráno,v 10.30. nab

Vloženo: 10.09.2018
    Uskutečněno: 09.09.2018
  • Do podzemí

Slovensko za mnou a všední dni přede mnou. No přece jenom mám trochu naježděno,byl jsem i na Keep respectu ale až dneska jsem si zase dal pořádnou jízdu. A po pravdě bylo to ode zdi ke zdi. Ale k věci. O Jihlavském podz

Vloženo: 11.08.2018
    Uskutečněno: 11.08.2018
  • Na tomhle území vyrostly pevnosti...

Inspirován nedělní návštěvou Terezína rozhodl jsem se omrknout co by fanda vojenské historie taky nějaké to naše slavné pohraniční opevnění. Pravda někdy před 14 lety jsem navštívil Dobrošov(a ještě navštívím) ale pro te

Vloženo: 16.06.2018
    Uskutečněno: 16.06.2018
  • Do nehezké historie

Poučen z předchozích nezdarů jsem sice nesestrojil elektrickou kytaru ale po „vodní „ sobotě jsem pečlivěji studoval v neděli za ranního kuropění servery o počasí. Napadli mě že jsem vlastně taky dloouho nebyl v Malé p

Vloženo: 14.06.2018
    Uskutečněno: 14.06.2018
  • Vodní výlet

Je sobota,slunce svítí a máme zase volno. No hurá a jede se na výlet. Tentokrát jsem zvolil lovecký zámeček Humprecht u města které nese název,no nelekejte se - Sobotka. Předpověď počasí sice slibovala občas přeháňky al

Vloženo: 09.06.2018
    Uskutečněno: 09.06.2018
  • No konečně

Hurá první motovíkend – no bylo načase….. Letos se prostě nějak nedařilo. Sice jsem dal Hildu na předsezónní servis (nové brzdy,nové pneu a alternátorový řemen) dost brzy ale co čert nechtěl podělalo se ABS a to tak záh

Vloženo: 23.05.2017
    Uskutečněno: 20.05.2017
  • Rychlovka

Po sobotě kdy jsem bojoval za pruského krále v Jičíně a Trutnově a navíc další víkend mě čeká 150.výročí bitvy u Hradce Králové jsem si řekl že udělám sobě a Zuzce radost v podobě motovýletu ,byť to bude rychlovka. Ráno

Vloženo: 06.07.2016
    Uskutečněno: 26.06.2016
  • Generálka

Víkend na krku a v práci náhodou skoro nic jen obvyklá sobotní kontrola co se děje na stavbě. No a kam jinam než na Hildu a za kulturou !!! No jo ale kam? Volím metodu generátoru náhodných čísel a vyhrává zámek Březnice

Vloženo: 06.07.2016
    Uskutečněno: 18.06.2016
  • Do minulé budoucnosti

Znáte to – jezdíte někam už řadu let a na památku která tam stojí jste se ještě nebyli podívat. Já mám kromě motorkaření a hokeje i jiného koníčka – vojenskou historii - kde se účastním bitev u Slavkova,Waterloo,Hradce

Vloženo: 22.05.2016
    Uskutečněno: 21.05.2016
  • Motomše Milevsko

Tak kam na víkend,řešil jsem od cca středy,protože do práce jsem sice musel „jen“ v sobotu dopoledne }:( ,počasí super a baťoh připraven. Nakonec jsme se rozhodli pro motomši v Milevsku. Ráno v 10.30 už stojím na obvyk

Vloženo: 08.05.2016
    Uskutečněno: 30.04.2016
  • Začátek jako vždy

Sobota pracovní,neděle taky :[ ale odpo v sobotu volno. Počasí je hezké a tak hurá na motku. Akce musí být rychlá. No s baťohem asi tak ne ale (s) ….nakonec vyrážíme směr Mělník kde si dáváme kafe u sestřenky v kavárně

Vloženo: 08.05.2016
    Uskutečněno: 30.04.2016
  • Svěcení mašin na Proseku - a něco na tom bude...

Posvětit si motku před sezónou se pro mě stalo tak nějak zvykem a konec konců jak jsem psal loni – neuškodí to. No a mě to asi pomohlo…. Letos se svěcení konalo v kostele sv.Václava na Proseku,čili kousek od domova. V

Vloženo: 17.04.2016
    Uskutečněno: 16.04.2016
  • Asi už opravdu naposledy...

Asi už opravdu konec I když už to opravdu vypadalo že sezóna je u konce,minulý víkend sv.Petr usoudil že se ještě nad motorkáři slituje a zařídil hezké počasí. Protože ale se na chalupě podělala pumpa a já to musel jet

Vloženo: 15.11.2015
    Uskutečněno: 15.11.2015
  • Konec zvonec

Podzim se začal kvapem přeměňovat na zimu a tak jsme v sobotu podnikly asi poslední vyjížďku. Vypravili jsme se až k Hlinsku do skanzenu Na veselém kopci. Ráno jsem se probudil do mlhavého počasí ale naštěstí okolo 9.h s

Vloženo: 11.10.2015
    Uskutečněno: 03.10.2015
  • Doly a hrad

No hurá,konečně alespoň částečně volný víkend klepal na dveře a já už se těšil jak malý kluk až zase nakopnu Hildu a vyrazíme. No páteční šichta do 23.00 mě trochu zdrchla a vyhlídka na pracovní st.svátek v pondělí mě ta

Vloženo: 02.10.2015
    Uskutečněno: 26.09.2015
  • Kulturní víkend

Protože v novém zaměstnání na mě hodili práce jak na v..a a času taky nebylo moc dlouho jsme nikde s Hildou a baťohem nebyli. Ale koneckonců nejen prací živ jest člověk a tak jsem si řekl dost a jede se. V sobotu ráno j

Vloženo: 26.09.2015
    Uskutečněno: 12.09.2015
  • Víkend s veterány

Protože baťoh Zuzka už nestávkovuje ;-) a předpověď slibovala trochu hezké počasí rozhodli jsme se navštívit muzeum amerických veteránů v Lužné u Rakovníka a taky si trochu vyluftovat hlavy od starostí které nás pronásl

Vloženo: 06.09.2015
    Uskutečněno: 05.09.2015
  • Horká sobota

;-) Protože baťoh Zuzka zlobí a má depréze : . No a pak už jen brmbrm a jsem doma v chladné garáži. Dávám si u Honzy jedno studené a pak pod sprchu.Druhý den mě čeká práce…..ach jo. Docela dobrý den ne?

Vloženo: 30.08.2015
    Uskutečněno: 29.08.2015
  • Trosky

Sobota jest dnem mých vyjížděk a tak ani tato nebyla výjimkou. Rozhodli jsme se navštívit motosraz v Jesenném a pak se nějak uvidí.Protože baťoh měl problémy v práci rozhodl jsem se pro dvoudenní cestu a jí že to povím n

Vloženo: 12.07.2015
    Uskutečněno: 11.07.2015
  • Kokořín

Protože jsem v poslední dny Hildu i baťoh tak nějak zanedbával,válčil u Waterloo a Hradce Králové vyrazili jsem v pondělí na malou vyjížďku. Sice bylo vedro jak čert ale na motce to zase ani tak moc nevadí ne.Vyrážím pro

Vloženo: 07.07.2015
    Uskutečněno: 06.07.2015
  • Lánská idylka

I když motoabsťák trochu opadl čtvrtečním výletem do Mělníka přece jenom to jaksi nebylo ono. V sobotu,v den našich pravidelných výletů stálo počasí za p...a taky se na mě navalili nějaké pracovní a domácí povinnosti. No

Vloženo: 29.06.2015
    Uskutečněno: 28.06.2015
  • Odpolední káva na soutoku Vltavy a Labe

Protože povinnosti mě zatáhly na 12 dní do zelené džungle a pak jsem jel slavnostně prohrát k Waterloo,začal se u mě už v úterý pomalu projevovat motoabsťák.Jenže počasí stálo tak nějak za p... a práce hromada. Nakonec b

Vloženo: 26.06.2015
    Uskutečněno: 25.06.2015
  • U Karla na kafi

Po minulém víkendu kdy jsme absolvovali svěcení Brunhildy slibovala předpověď počasí alespoň pro Zuzku lepší zážitek než posledně.Mě sice pronásledovaly osobní problémy dost hustého rázu ale komeckonců život jde dál a ta

Vloženo: 07.06.2015
    Uskutečněno: 06.06.2015
  • Svěcení motorek

Pro někoho je posvěcení jeho stroje snobárna,pro někoho příležitost setkat se s kamarády a pro někoho,mezi ně se počítám i já je to věc o které si myslím – možná to pomůže ale určitě to neuškodí……. No a tak jsme letos vy

Vloženo: 31.05.2015
    Uskutečněno: 30.05.2015
  • 3.vyjížďka - Pekelné doly

Tak do P.dolů jsem se chystal už 3x ale byl jenednou,jen na srazu 4kolek kde jsme to proletěli a pryč. V r.2013 jsme se tam s Trůdou vydali dvakrát,poprvé nás z Dubí vrátila průtrž mračen a podruhé jsem to já sám vzdal p

Vloženo: 24.05.2015
    Uskutečněno: 23.05.2015
    Tachometr: 41947km
  • Úterní motovýlet

V úterý se balím v práci zavčasu a v 14.30 nabírám baťoh na I.P.Pavlova.Momentální nápad byl zajet si na kafe do K.Hory a pak se uvidí.Prahu jsme prohučeli docela rychle ale pak ouha - v Uhříněvsi opravovali hlavní silni

Vloženo: 13.05.2015
    Uskutečněno: 12.05.2015
  • 1.vyjížďka

Dnes jsem si s baťúžkem střihli první letošní trošku delší vyjížďku.Cesta vedla z Prahy přes Mělník,Slaný,Kladno Beroun,Karlštejn a zase do Prahy.Počasí nám přálo jen trochu vadila objížďka v Zadní Třebáni. Jinak bezva d