BMW R 1100 RT (1998)

Vlastník Marinemen
Vloženo 13.5.2015
Aktualizováno 24.5.2015

Vloženo: 07.06.2015, Uskutečněno: 06.06.2015, Stav tachometru: 42733 km, Zhlédnuto: 6x

Po minulém víkendu kdy jsme absolvovali svěcení Brunhildy slibovala předpověď počasí alespoň pro Zuzku lepší zážitek než posledně.Mě sice pronásledovaly osobní problémy dost hustého rázu ale komeckonců život jde dál a tak jsem se rozhodl že vyrazíme.Jako cíl jsme vybrali Orlík. No protože baťoha znám rozhodl jsem se protentokrát vyjet přímo od Zuzky. Parkování jsem našel na nedalekém Ládví za mrzkých 50 Kč na noc a tak vše bylo ok.
V sobotu ráno po probuzení jsem si ještě osvěžil v počítači trasu,vykopal baťoh z postele a v 10.00 jsme byli konečně hotovi vyrazit.Modré nebe slibovalo hezký den a vysoké teploty.Čili - ideální.
Prahu jsme kupodivu profrčeli bez problémů a po nové silnici jsme jeli přes Jílové,Borek,Netvořice do Neveklova,kde jsme si dali lehkou sváču a osvěžovací pauzičku.Zpestřoval nám jí místní Otík který si vedle nás povídal sám se sebou a i s lahváčem co tam popíjel.Slunce svítilo,vedro značné a tak baťoh neskuhral
Jedeme dál po nové silnici směr Sedlčany a odtud dál na Milevsko. Bohužel v aglomeraci jménem Petrovice (pamatuju si to neb jiných Petrovicích máme chalupu) jsem tak nějak špatně odbočil a bylo to. Najednou jedeme přes vesnice jménem Krchov,Lhota,Zahrádky po stále horších silnicích. Nakonec vypadáváme na státovku u obce Lašovice kde se konečně nacházíme.Protože je už 14.30 a já musím být v 18.00 v Praze uvažuju o návratu. Zuzka se ale vzbouří a přemluví mě abychom to na ten Orlík zkusili. Koneckonců je to již jen 9 km. Nakonec bez dalšího bloudění dorážíme na onen oooobrovský most přes Orlickou přehradu a pomalu sjíždíme k zámku. Na parkovišti se převlékáme teda spíš svlékáme,v motohadrech bychom asi chytli úžeh nebo tak něco a za lízání zmrzliny dorážíme na zámek.Helmy necháváme v kase a hodná kastelánka nás doprovodí za skupinou která právě začala prohlídku.V zámku je příjemně,baťoha fascinuje nábytek a porcelán a mě zase vystavené zbraně.Prohlídka je zajímavá,rozhodně doporučuji.
Po vystoupání zpět k parkovišti - v úmorném vedru docela procházka - si dáváme Karlovu ledovou kávu a malinovku. Velice příjemné...
Nakonec se oblékáme do vyhřátých hadrů a rychle jedeme aby nás vzduch trochu ochladil. Přes Lety míříme k Příbrami,sice jsem měl v plánu vrátit se přes Jince a Beroun ale pohled na hodinky mě nutí jet po dálnici.(no koneckonců musím to zvládnout).Dálnice není naštěstí brněnská "hopsaštráse" a tak nastavuju konstantní rychlost 120 km/h a jedem.Provoz je slabý a tak se jede fajn.Jediný opruz jsou mouchy a tak za chvíli mám plexi od much a helmu taky.U Řitky dostávám přímý zásah vosou která se mě rozmázne přímo před očima.To stačí a tak hned k pumpě kde si meju štít a helmu.Využíváme toho k malému pikniku ale po chvíli už zase jedeme nach Prague.Přes tunely se dostáváme na Letnou kde se nás pokusí přizabít tramvaj - opravdu nechápu,stál jsem sice na kolejích protože jsem dával přednost protijedoucí tramvaji a onen vůl jel zvonil,zvonil a nakonec do mě normálně drcnul !!! Nic se nestalo ale nějak nechápu co jsem jako měl dělat.
Dojíždíme domů,kde si dáváme na chodníku kafe a já rychle valím domů a pak na chalupu kde mám ony neradostné povinnosti...
Zuzka je spokojená,nebylo jí tentokrát zima,spíš naopak a já koneckonců taky.
Takže Orlík všem doporučuju...

• Výlet na pohodu

Pomalu se nám blíží závěr sezóny a tak protože na neděli bylo hlášeno hezké počasí podnikneme zase malý výlet po památkách. Tentokrát padla volba na zámeček Krásný dvůr u Podbořan na Žatecku. Ráno ,no ráno,v 10.30. nab

Vloženo: 10.09.2018
    Uskutečněno: 09.09.2018
  • Do podzemí

Slovensko za mnou a všední dni přede mnou. No přece jenom mám trochu naježděno,byl jsem i na Keep respectu ale až dneska jsem si zase dal pořádnou jízdu. A po pravdě bylo to ode zdi ke zdi. Ale k věci. O Jihlavském podz

Vloženo: 11.08.2018
    Uskutečněno: 11.08.2018
  • Na tomhle území vyrostly pevnosti...

Inspirován nedělní návštěvou Terezína rozhodl jsem se omrknout co by fanda vojenské historie taky nějaké to naše slavné pohraniční opevnění. Pravda někdy před 14 lety jsem navštívil Dobrošov(a ještě navštívím) ale pro te