BMW R 1100 RT (1998)

Vlastník Marinemen
Vloženo 13.5.2015
Aktualizováno 24.5.2015

Vloženo: 12.07.2015, Uskutečněno: 11.07.2015, Stav tachometru: 43433 km, Zhlédnuto: 8x

Sobota jest dnem mých vyjížděk a tak ani tato nebyla výjimkou. Rozhodli jsme se navštívit motosraz v Jesenném a pak se nějak uvidí.Protože baťoh měl problémy v práci rozhodl jsem se pro dvoudenní cestu a jí že to povím na poslední chvíli.
No kupodivu Zuzka to vzala když jsem jí v sobotu ráno napsal sms ať se sbalí na dva dny.Odjezd jako vždy v 11.00,(ta holka to prostě asi dřív nestihne) a tak jsme po obvyklém popojíždění od červené k červené v Kobylisích najeli na mladoboleslavskou dálnici a hyjé.Provoz byl normální a tak moje cestovní rychlost 120 km/h nikoho moc neomezovala.Hilda ač naložená seděla na dálnici jak přibitá a tak jsme se celkem rychle sunuli k Mladé Boleslavi kde jsem měl první „rauchpauzu“.Tam jsme poseděli,popili vodu a vydali se na další porci cesty. Provoz na dálnici za M.Boleslaví zeslábl a tak jsme okolo IL 18 v barvách Kofoly fičeli dál směr Turnov. Tam už nás čekal sjezd z dálnice a konečně použiju nový držák navigace….ale ouha,slunce svítící do displaye znemožňuje čtení a tak si vždy u odbočky musím telefon zastínit rukou abych viděl jestli mám odbočit a nebo jet rovně…….
No v Železném Brodě nás čeká další překvápko (ne poslední) – jak jinak objížďka. Navigace sice není zmatená,já trochu jo ale nakonec se promotáme uličkami na krásnou silničku podle Jizery.Vody v řece málo,vodáci na kánoích a celková idylka malebného Českého ráje mě tak nějak donutili snížit rychlost.Šineme se 60tkou a vychutnáváme si krajinu okolo.Po té co nás Jizera opustí stoupáme směr Jesenný,dál do hor.Teplota trošku klesá a baťoh začíná skuhrat.Nakonec přijedeme do Jesenného,povede se mě minout odbočku na koupaliště kde se motosraz koná a nakonec kotvíme u hospody.Krom jednoho Goldwinga u prázdného pódia jsem tady jediný stroj.Přibíhá lepá děva a sděluje mě že ostatní právě odjeli na vyjížďku ale jestli chci tak je o vesnici vedle určitě dohoním.No nějak se mě nechce,máme hlad a tak raději slézáme a jdeme se najíst. Klobáska,nealko pivo a káva zlepšují Zuzce náladu a tak sedíme a přemýšlíme co dál.Nenápadně se ptám na ubytování ale lepá děva kamsi zmizela a nikdo mě nedává konkrétní odpověď. Zuzce se představa noci ve stanu moc nezamlouvá,měla toho tento týden nad hlavu,tak jí docela chápu.Nakonec kupujeme trička na památku a sedáme na Hildu s tím že jedeme dál. Sjíždíme dolů do Semil a dál na jih směr Rovensko pod Troskami kde hodláme přenocovat. Opět jedeme naprosto neznámými vesničkami a po krátké zastávce u zavřeného konzumu vjíždíme do Rovenska. ŠOK !!! Pravda dole je značka „práce na silnici“ale že tím mysleli že je celá obec rozbitá úúúplně na mraky to jsem si nemyslel v nejhorších snech.Ani jedna ulice není celá,všude jámy a výkopy.mít čtyřkolku tak se tady vyřádím !!! Protože si nehodlám nabít kokos na posledních metrech cesty a Hilda rozhodně není crossový stroj jedu jak šnek a po třech optáních u domorodců konečně vyjíždíme z rozbité obce k campu Palda. Uff. Ubytováváme se v chatce,baťoh ihned zahajuje odchyt bronzu a já se recykluju a dávám si kafe.Kemp je hezký sice tu není koupaliště ale to je asi 500m níže a někomu to vyhovuje.Socky jsou fakt vyvoněné,jen chatky přece jenom nesou známky letitého používání.Po večeří si dáváme na terase u jídelny pivo a víno a pokecáme se sympatickým majitelem který mě nabízí možnost ustájení stroje v garáži pod zámkem. Protože je to rok od chvíle kdy mě nelegálně opustila Gertruda (asi směr Ukrajina) děkuji a za chvíli už Hilda odpočívá mezi sekačkou a grilem. Přesouváme se ke kiosku v kempu,moc hostů zde není a tím pádem klid. Výhled na Trosky navozuje atmosféru pohádky. Nakonec v 23:00 se domotáme k chatce a oba usínáme jak zabití. Kemp proto doporučuji….
Ráno po kávě,sprše(Zuzka) a obvyklém pobíhání jako vždy v 10.30 vytahuji Hildu z objetí sekačky a jedeme dál – domů. Sjíždíme na hlavní silnici k Jičínu a po dotankování jedem přes Jičín na Poděbrady po nové a rovné silnici. V Poděbradech odbočka do Sadské kde dáváme rychlý oběd a kávu (výbornou) a pak už hurá domů,ovšem s odbočkou na Proboštská jezera kde Zuzku vysazuji,bude se tu s kamarádkou ještě ráchat. Já jedu po dálnici a jižní spojce domů,kde po odstrojení mašiny,omytí od hmyzu tak nějak odpadávám….bylo toho dost.