BMW R 1100 RT (1998)

Vloženo 13.5.2015
Aktualizováno 24.5.2015

Vloženo: 11.10.2015, Uskutečněno: 03.10.2015, Zhlédnuto: 15x

Podzim se začal kvapem přeměňovat na zimu a tak jsme v sobotu podnikly asi poslední vyjížďku. Vypravili jsme se až k Hlinsku do skanzenu Na veselém kopci. Ráno jsem se probudil do mlhavého počasí ale naštěstí okolo 9.h se mlha zvedá a tak vybaven termoskou a svačinou vyrážím do Kobylis pro baťoh. Jako vždy jí to trochu trvá ale nakonec v 10.00 už jedeme směr Hradec po dálnici užít si poslední vyjížďku. Cesta rychle ubíhá a jen v Kutné hoře se opět jak jinak letos motáme po uzavírce.Ale docela to jde a tak o polednách míjíme H.Městec a směřujeme na Chrudim kde si na pumpě v dolíku rozbalujeme sváču a Zuzka se ohřívá kafem.Nicméně jedeme dál a o půl hoďky později už parkujeme motku na parkovišti u skanzenu. Vychytali jsme nějaký „bramborový“ den a tak platíme o 20 Kč větší vstupné než normálně. Ale co.Procházíme skanzen a pomalu se ponořujeme do temného 19.století kdy jsem úpěli pod Rakouskem. Hezké a i ochutnávka pečených „krumplí“ přijde vhod.Nebe se nějak kaboní a slibované polojasno se kamsi vytratilo. Dáváme si v místní hospůdce česnečku na zahřátí a pomalu se chystáme jet dál. Návrat plánuji přes H.Brod,Humpolec a po D1 domů. Čas kvapí a zvedá se docela vítr a tak zápasím s nárazy do motky. Občas je to teda síla. Nakonec míjíme Motodoupě a najíždíme na D1. Kontrolky hlásí málo benálu a tak v rychlosti tankuju ze hříšných 37,80 a po cigaretě se vydáváme po „opravené“ dálnici směr Praha. Provoz je na sobotu docela silný a tak raději nastavuji konstantních 130 km/h . V tu ránu jsem za outsidera a bere mě kde kdo,zejména Oktávky f „íčku“ mají asi tendenci předjíždět co nejtěsněji.Naopak kamiony mě uhnou kousek do odstavného pruhu a já s díky profrčím. Před Prahou zastavuji na malém odpočívadle na poslední cigaretu a v houstnoucím provozu projíždíme centrem Prahy a do Kobylis ke Kaufu (jídlo a víno na večer) a pak už parkuji motku na parkovišti. Zítra už mě čeká jen dokodrcání se domů. Sezóna 2015 je asi za mnou. Najel jsem od dubna kdy Hildu mám 7500 km což asi není mnoho oproti ostatním ale díky omezeným časovým možnostem je to si myslím docela dost.Odzkoušeli jsme si s baťohem cestování na delší vzdálenosti a příští rok doufám se posuneme ještě dál,za hranice,myslím republiky…..

• Výlet na pohodu

Pomalu se nám blíží závěr sezóny a tak protože na neděli bylo hlášeno hezké počasí podnikneme zase malý výlet po památkách. Tentokrát padla volba na zámeček Krásný dvůr u Podbořan na Žatecku. Ráno ,no ráno,v 10.30. nab

Vloženo: 10.09.2018
    Uskutečněno: 09.09.2018
  • Do podzemí

Slovensko za mnou a všední dni přede mnou. No přece jenom mám trochu naježděno,byl jsem i na Keep respectu ale až dneska jsem si zase dal pořádnou jízdu. A po pravdě bylo to ode zdi ke zdi. Ale k věci. O Jihlavském podz

Vloženo: 11.08.2018
    Uskutečněno: 11.08.2018
  • Na tomhle území vyrostly pevnosti...

Inspirován nedělní návštěvou Terezína rozhodl jsem se omrknout co by fanda vojenské historie taky nějaké to naše slavné pohraniční opevnění. Pravda někdy před 14 lety jsem navštívil Dobrošov(a ještě navštívím) ale pro te