stratos_r1250gs



PROFIL MOTORKY

BMW R 1100 RT (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník philipsun
Vloženo 4.5.2015
Aktualizováno 17.7.2016
Zobrazeno 3171x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


R1100RT S Special edition r..v . 2000

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1100 GS: priorita silnice
BMW R 1150 RT: vyšší cena skoro dvojnásobná

První dojmy - respekt z velké moto padla okamzitě do ruky

Doplňky na motorce - Moje současne aktualni foto po upravě HDR R1100RTS








denni svetla, dalkove ovladani radia SONY , radio CD SONY












a jeste krivka vykonu a kroutaku




Recenze

R1100RT motocykl vyraběn od roku 1995 do roku 2001
Zakoupil jsem ji v roce 2014 v té době za skvělých 55.000,-Kč jako ojetou nehavarovanou pravidelně servisovanou motorku v pěkném stavu.S drobnými nedostatky ( blikajicí ABS) total ojete pneu, baterie.

moje moto je vyrobena v roce 2000 , kdy se začaly vyrabět Specialni edice z roku 2000 je metalicky lak metaliza z továrny v barvě lakovanel kufry a Topcase, jako další volitelna vybava byly originál BMW rádio s kazetovým a dálkovým ovládáním, komfortní sedadla, vyhřívané rukojeti, ABS, výstražná světla,
Další zásuvka,

Data pro VIN: WB10413A2YZD26288
Název modelu: R1100RT
Verze: Evropa
Typové označení: 0413
E Kód: 259 (RT)
Motor: 2-ZYL - 1,10l (66kW)
Převodovka: manuální
Exteriér Barva: Graphite metalíza Allium - / (704)
Interiér: (*)
Datum výroby: 24.01.2000
Práce: Berlin


Kód Volitelné vybavení Volitelné vybavení
X358A
Speciální Edice
X384A
Italský manuální
X519A
Vyhřívané rukojeti
X582A
Regulované katalyzátor
X725A
Radio příprava s reproduktory.
Y745A
Verze Země Italy

dle vin dekoderu zadej poslednich 7 znaků z VIN vyrobni cislo na strankach

http://www.bmwarchiv...bmw-vin-decoder.html

nebo http://decodervin.pl/ cely vin a je to vcetne vybavy

Značení motocyklů R1100RT

V roce 1995 začala výroba motocyklu BMW R1100RT (R- označuje motor typu "boxer", 1100- objem motoru a RT značí, cestovní provedení motocyklu- Reise-Tourer). Motocykl se vyráběl do roku 2001, kdy jej nahradila výroba přepracovaného provedení s označením R1150 RT.

Celkem bylo vyrobeno 54 751 kusů tohoto motocyklu, přičemž vznikl i mezi ozbrojenými sbory velmi oblíbený policejní model. R1100RTP R1100RT-P

modelove roky 2000 2001 označované obchodnim nazvem R1100RTS nebo R1100RT S (Special)

http://databikes.com...el_r1100rt-2000.html

na rozdil od modelu znacenych R1100RtL nebo R1100RT L (Luxury) roku 1996 a 1997 s bohatou vybavou
standartni vybavy znacene rovnez R1100RTA nebo R1100RT A

kody barev standartni barvy a metalizy zde odkaz

http://www.bmbikes.c...es/schemer1100rt.htm

a metalizy

http://www.bmbikes.c...paintcodes/greys.htm

ZÁKLADNÍ TECHNICKÉ ÚDAJE

Motor: Čtyřdobý vzduchem a olejem chlazený zážehový plochý dvouválec s protiběžnými písty, rozvodem HC a čtyřmi ventily na válec uložený v rámu podélně. Zdvihový objem 1085 cm3, vrtání a zdvih 99 x 70,5 mm. Kompresní poměr 10,7 : 1. Největší výkon 66 kW při 7250/min, největší točivý moment 95 N.m při 5500/min. Elektronicky řízené vstřikování paliva a digitální zapalování s programovou regulací předstihu zážehu Bosch Motronic MA 2.2. Tlakové oběžné mazání s plnoprůtokovým čističem oleje. Elektrický spouštěč 1,1 kW. Akumulátor 12 V/19 Ah, alternátor 12 V/700 W.
Převodné ústrojí: Primární převod ozubenými koly. Jednolamelová suchá spojka o průměru 180 mm s opačným smyslem otáčení a kapalinovým ovládáním. Pětistupňová převodovka s postupovým přímým řazením nožní páčkou. Převodové stupně 4,16 – 2,91 – 2,13 – 1,74 – 1,45. Sekundární převod zapouzdřeným kloubovým hřídelem 2,91.
Podvozek: Dvojitý prostorový uzavřený rám svařený z ocelových trubek s motorem jako částečně nosným prvkem. Přední kolo uloženo v kombinované konstrukci Telelever s kyvným ramenem a jedinou široce seříditelnou centrálně svisle umístěnou pružicí a tlumicí jednotkou. Zdvih kola 120 mm. Zadní kolo letmo uchyceno na kyvném rameni Paralever, také s jedinou svisle umístěnou široce seříditelnou plynokapalinovou centrální pružicí a tlumicí jednotkou. Zdvih kola 135 mm. Kotoučové brzdy s kapalinovým ovládáním a třecími segmenty ze spékaného kovu (na přání s ABS druhé generace). Přední dvojitá s plovoucími kotouči o průměru 305 mm a čtyřpístkovými třmeny, zadní jednoduchá s kotoučem o průměru 276 mm a dvoupístkovým plovoucím třmenem. Kola s drátěným výpletem vpředu 3,50 x 17, vzadu 4,50 x 18. Radiální bezdušové pneu vpředu 120/70 ZR 17, vzadu 160/60 ZR 18. Palivová nádrž o objemu 25,2 l.
Rozměry a hmotnosti: Délka 2195 mm, šířka 898 mm, rozvor kol 1485 mm, nastavitelná výška sedla nad zemí 780/800/820 mm. Pohotovostní hmotnost 282 kg, užitečná 208 kg.
Provozní vlastnosti: Největší rychlost 196 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h 4,3 s, kilometr s pevným startem 24,3 s. Spotřeba paliva Natural (kombinovaná) 5,3 l/100 km.
Cena: 522 700 Kč.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
danny3716
danny3716 napsal 30.12.17 v 19:54 10b.

Skvělý stroj s úžasným popisem . Gratuluji

alkorek
alkorek napsal 14.01.17 v 11:53 9b.

Pěkný a udržovaný koráb

Luba73
Luba73 napsal 23.04.16 v 10:09 10b.

Vyčerpávající popis.A v té úpravě vypadá hodně dobře.Jasných 10b.

Více komentářů



TOPlist