4x cestovní adventury: KTM 890 Adventure vs BMW F 900 GS vs Ducati DesertX vs Ho...
11.09.2024
11.09.2024
15.12.2022
28.11.2022
11.10.2021
16.11.2020
2021 | 2023 | 2024 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 889 cm3 | ||
Výkon | 77 kW (104.7 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | ||
Točivý moment | 100 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 90.7 mm | ||
Zdvih | 68.8 mm | ||
Kompresní poměr | 13.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Vyjímatelná baterie | Ano | - | |
Typ rámu | Příhradový | ||
Materiál rámu | chrommolybden | ||
Zdvih předního odpr. | 200 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 200 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||
Přední třmen | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 21 " | ||
Zadní kolo | 18 " | ||
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | ||
Rozměr zadní pneu | 150/70-18 | ||
Rozvor | 1509 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 25.9 ° | ||
Závlek předního kola | 107.8 mm | ||
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | 805 mm | |
Světlá výška | 233 mm | ||
Výška sedla | 830 mm | 840 mm | |
Výška sedla max | 850 mm | 860 mm | |
Suchá hmotnost | 196 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 215 kg | |
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | 215.5 kg | |
Objem nádrže | 20 l | ||
Rezerva | - | 3 l | |
Spotřeba | - | 4.5 l/100 km | |
První cena | 355900 Kč | - | 377599 Kč |
Výměna motorového oleje | 15000 Km |
4x cestovní adventury: KTM 890 Adventure...
TET MotoExpedice bosna 2023 díl 2. , Hon...
TET MotoExpedice bosna 2023 díl 1. , Hon...
Rok v sedle KTM 890 Adventure R
KTM 890 Adventure 2023: Takhle jste to c...
Maroko, voda sa nekradne
Maroko, cesta na Saharu
KTM 890 Adventure vs. Honda CRF1100L Afr...
Novinky KTM a Husqvarna naživo. Čím přek...
První test KTM 890 Adventure: Nic neřeš ...
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Aerodynamika- cestovní moto | 7 | 13.9.2024 18:41 | ||
Opravy a údržba | KTM 890 adventure/r Vadné vačky | 37 | 2.9.2024 09:17 | ||
Silniční cestovní | Pneumatiky | 12 | 30.7.2024 13:13 | ||
Enduro & funbike | Erzberg Hammer | 8 | 18.7.2024 23:38 | ||
Silniční cestovní | Aerodynamika- cestovní moto | 41 | 11.7.2024 19:43 | ||
Zážitky z cest, rady | Odtah sardinie | 34 | 6.4.2024 21:43 | ||
Přestavby | Tlumiče Andreani | 17 | 14.1.2024 12:59 | ||
Přestavby | Kalkulátor sekundárního převodu | 29 | 3.12.2023 00:50 | ||
Vybavení | Akrapovič | 14 | 31.7.2023 20:58 | ||
Enduro & funbike | Změna ráfku | 4 | 28.6.2023 15:02 | ||
Enduro & funbike | šponovák rozvodovej reťaze DirtTricks | 1 | 2.6.2023 13:15 | ||
Opravy a údržba | Výměna oleje a výběr oleje | 44 | 26.4.2023 14:54 | ||
Vybavení | Máte Zkušenosti s Motoz Tractionator GPS | 20 | 8.1.2023 21:17 | ||
Vybavení | Michelin Anake Wild | 17 | 19.12.2022 18:27 | ||
Silniční cestovní | KTM 1290 SA vs 890 | 34 | 15.11.2022 07:25 | ||
Enduro & funbike | Mitas E-10 zadní kolo | 9 | 12.6.2022 18:35 | ||
Německé, rakouské | Studený start KTM 890 adventure S | 15 | 20.5.2022 07:52 | ||
Pojeď taky | Parťák/parťačka České Budějovice a okolí | 3 | 18.2.2022 14:31 | ||
Enduro & funbike | Ktm 890 adv - pozor na cervene tlacitko autodestrukce | 13 | 4.1.2022 13:30 |
Adventura pro zejména silniční cestování. Projede (ne)zpevněnými plochami, ale ne těžkým terénem, po...
Po přečtení tuny popisků, recenzí, X článků nejen tu, ale i na dalších (světových) fórech, shlédnutí...
Perfektní cestovní motorka. Má výkon nízké těžiště, spolehlivá , dobře servisovatelná - chytrý příst...
K motorce jsem se dostal úplnou náhodou.
Ak sú tie najlepšie miesta najťažšie dostupné, KTM 890 adventure
Koupena nová v březnu 2023 v torola KTM a po vlastní ose 110km při teplotě od -3 až +6, spokojenos...
Nová motorka se zajímavými funkcemi, dobře ovladatelná s velkým výkonem.
Jsem na ni moc zvědav, zatím bude přes zimu v garáži
Perfektní cestovní motorka. Má výkon nízké těžiště, spolehlivá , dobře servisovatelná - chytrý příst...
Nová motorka se zajímavými funkcemi, dobře ovladatelná s velkým výkonem.
Koupena nová v březnu 2023 v torola KTM a po vlastní ose 110km při teplotě od -3 až +6, spokojenos...
Ak sú tie najlepšie miesta najťažšie dostupné, KTM 890 adventure
Po přečtení tuny popisků, recenzí, X článků nejen tu, ale i na dalších (světových) fórech, shlédnutí...
Jsem na ni moc zvědav, zatím bude přes zimu v garáži
K motorce jsem se dostal úplnou náhodou.
Adventura pro zejména silniční cestování. Projede (ne)zpevněnými plochami, ale ne těžkým terénem, po...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 10.0/10 |
Vibrace | 9.0/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 8.5/10 |
Spolehlivost | 9.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.5/10 |
Tuhost rámu | 8.0/10 |
Jízda | |
Sport | 8.0/10 |
Město | 7.5/10 |
Cestování | 9.5/10 |
Terén | 6.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 7.0/10 |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | 9.5/10 |
Servisní intervaly | 7.5/10 |
Terén | |
Brodivost | 7.0/10 |
Výška | 7.0/10 |
Ochrana motoru | 7.0/10 |
Skoky | 4.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW F 850 GS | Cena , dostupnost |
KTM 790 Adventure | Nižší výkon |
KTM 790 Adventure | Byť jsem měl z většího výkonu u 890 už trochu respekt a zároveň jsem si myslel, že bude 790 lépe ovladatelné v terénu, tak nová 890 mě pozitivně překvapila a vysvětlila, že víc je víc :D |
Honda CB 500X | Kamarád si ji pořídil vloni (2022). Je to lehký a snadno ovladatelný stroj, který i pro borce 188 cm není malý. Navíc jeho cenovka kolem 180k Kč je extrémně příjemná. Strašně jsem si tuto Hujdu oblíbil. Žel po 3 týdnech testování mi byl výkon slabý (35kW) |
Honda XL750 Transalp | Nový Transalp startuje na 250k Kč. Avšak když na něj člověk mrkne, tak zjistí, že je Transalp stavěn spíše na cruising a silnice - nemá kryt motoru, schované svody výuku, atd. S doplňky je člověk na 280-300K Kč což je už je cenovka KTM Advika 790. |
BMW F 850 GS | Je těžší a vyšší, a má ji každý |
Triumph Tiger 800 XR | Pokukoval jsem po Triumphu (XR, XC...), ale nedoporučovali mi místní servis/prodej a na motorce jsem neviděl nic tak extra oproti KTM, co by mě zviklalo to risknout |
Suzuki DL 1050 V-Strom | KTM mi přišla přitažlivější, modernější |
Harley Davidson Pan America 1250 | Usoudil jsem, že je na mne moc velká, nechtěl jsem tak velkou motorku |
BMW R 850 GS | KTM mi přišlo mnohem zábavnější |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CRF1100L Africa Twin | Příjemné svezení, ale nebyl důvod měnit za Afriku, kterou jsem měl doma (rv 2019) |
Husqvarna Norden 901 Expedition | Úzké sedlo a pro moje využití je to stroj více do terénu |
Honda CRF1100L Africa Twin | Negativní recenze co se týče úniku oleje a zamlžovani displeje. |
Suzuki V-Strom 800DE | Neměl jsem možnost vyzkoušet, bohužel. Vyšší cena, po vyšším nájezdu km obecně spolehlivost. KTeMek. |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Na mě vysoká,což jsem nečekal,že až tak.. |
Honda XL750 Transalp | Honda se mi nakonec zamlouvala více, třeba příště. |
BMW F 850 GS | s predchadzajucim GS som bol nadmieru spokojny, ale na advikovi ma lakala mensia vaha a o 10 koni viac, no aj tak u mna vyhralo GS |
Moto Guzzi V85 TT | Nedočiahol som |
Husqvarna Norden 901 | Měl jsem Husqvarnu 701 a držím značku dále :-) Ještě jsem přemýšlel o honda NT1100, ale je moc cestovní a s ní už se nedájí moc dělat kraviny.... |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Při vyzkoušení naživo jsem zjistil, že je na mě moc malá. Navíc se mi moc nelíbilo provedení v oblasti přístrojové desky |
Honda CRF1100L Africa Twin | KTM 890 Adventure nový model roku 2021 je určitě lepší motorka pro mne ale pro spolujezdce je lepší Afrika, Takže jsem jako udělal radost manželce |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2023 | Casari | manual-adventure-890.pdf | 10 MB | Český manuál pro 890 AdventureR 2023 |
2021 | CloudJumper | manual.pdf | 7.7 MB | Ofiko manuál KTM 890 česky, staženo ze stránek KTM |
2020 | Casari | essential-set-of-bol.pdf | 515 KB | Seznam základních šroubů včetně rozměrů a čísel položek. |