ktm_duke_890gp




Testujeme KTM 890 Adventure, zajímá vás něco?

Rakouská KTM představuje nový model KTM 890 Adventure a při té příležitosti zve Vláďu za redakci Motorkáři.cz na první ochutnávku do Portugalska. Už brzy bude vědět, s čím na nás třiadvacítkový model vyrukuje a na jaké novoty se můžeme těšit. V rámci prezentace si ho Vláďa proklepne jak na silnici, tak v terénu a vy máte příležitost posílat své dotazy, na které se pokusí najít odpověď za řídítky nebo u stolu ve společnosti oranžových inženýrů.

Nemá cenu připomínat, jak důležitá je pro oranžové kategorie adventure, které se věnuje na plné pecky. Nedávno Rakušáci představili terénnější 890 Adventure R 2023 a nyní je řada na standardní 890 Adventure. Bude tahat za delší konec provazu na silnici a v terénu si neškrtne, nebo se bude snažit přesvědčit, že slovo Adventure nemá v názvu pro nic za nic a poradí si s asfaltem i nezpevněným povrchem? O prvních dojmech a pocitech ze sedla se brzy dozvíte v podrobném testu z prvního svezení v Portugalsku a samozřejmě nebude chybět ani video.

Jelikož jsme v první grupě, neznáme podrobné technické specifikace ani zásadní inovace, které se nového Advíka týkají. Lze ale předpokládat, že stále pojede ve filozofii značky a vše se ponese ve stejném duchu jako u předchozích generací osmsetdevadesátek. Stejně jako dřív bude erkový model mnohem více terénním rarachem pro offroadově vyhraněné motorkáře, ostatně to už napověděl tenhle článek, a standardní Advík univerzálem s vyrovnaným poměrem sil na silnici a v terénu. Rozdíly proto hledejme po stránce podvozku, jízdních režimů, ergonomie, výbavy i ochrany jezdce. Jelikož 890 Adventure R dostal jiný vzhled, který mu nepochybně pomohl, dá se očekávat podobný „facelift“ i u standardního modelu, zejména pak tvaru bočních plastů a masky.

Pokud vás něco zajímá, je tu příležitost poslat dotaz, na který se Vláďa pokusí najít odpověď. Je fuk, jestli to bude o pocitech za řídítky nebo o technických záležitostech, které probere s vývojovým týmem u piva.

Kompletní test a odpovědi na vaše dotazy najdete v tomto článku.

Informace o redaktorovi

Vláďa Novotný (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 173 cm

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):
Motokatalog.cz



TOPlist