globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Michelin Anake Wild
Chystám se na jaře na měsíc do Maroka, asfalt, kamení a pisek. Líbí se mi vzorek Michelin Anake Wild, ale nevím, jak je to s vydrží pro trasu 7000 km cestou necestou. Hodí se na to? Nebo nějaké doporučení?

Předtím jsemj ezdil Continental TKC80 a Mitas E10 Dakar a spokojenost.

Michelin Anake Wild

17.12.2022 v 10:09 | Nahoru | #1
nevydrzi

Michelin Anake Wild

17.12.2022 v 10:41 | Nahoru | #2
Možná vydrží, ale ke konci už to nebude nejlepší.
Vydržet by mohla Heidenau K60.
Varianta je nasadit novou gumu až v Maroku, nebo Španělsku, Itálii, odkud se tam budeš plavit.

Michelin Anake Wild

Skvělá odpověď, děkuji! 17.12.2022 v 11:34 | Nahoru | #3
Anakee wild je jedna z najlepších gúm vôbec, aké som kedy mal. Jej jedinou nevýhodou je životnosť. Ja by som šiel tiež do radiáliek, Karoo 4
ja som Maroko otočil na 890 R s Mitas E09 Dakar 7.400 km bez problému, cez diaľničné presuny musíš strážiť tlak, oplatilo sa mi fúkať v rozmedzí 2.0-2.3 bar zadok & predok jeden tlak. Gumy po zhruba 5.000 km stále s výborným dezénom pričom keby som to po diaľnici nedrel 120-140 nonstop domov bez kontroly tlaku, boli by použiteľné ešte aj doma. Po ďalších 1.000 km som ich vyhodil, kordy ešte netrčali

Michelin Anake Wild

17.12.2022 v 17:25 | Nahoru | #4
Mitas

Michelin Anake Wild

Skvělá odpověď, děkuji! 18.12.2022 v 08:09 | Nahoru | #5
Záleží na stylu jízdy a na tlacích... Teoreticky by to Wild mohly dát, ale na konci to bude slick. Když to porovnám s TKC80, tak mě Wild vydržel o chlup víc (4k na TKC80 a 5k na Anakee Wild - zadek měl při vyhození 2-3 mm uprostřed).

1 reakcí na tento příspěvek Michelin Anake Wild

Skvělá odpověď, děkuji! 18.12.2022 v 11:43 | Nahoru | #6
Pro Maroko, kde většinou nepotkáš bláto, tak se mě osvědčil Mitas 07+. Trocha bláta můžeš najít při přejezdu Atlasu, ale to není bláto, ale jen umazaný kámen.........díky překrytí lamel se ta pneu nevytrhává a i slušně zvládá asfalt. Díky "šípovité" struktuře slušně zabírá i v písku a neucpává se. Než se ale dostaneš na pískoviště, tak stejně budeš mít sražené hrany a ojetější kostky na všem, co zkusíš obout.
Jel jsem to na těžším stroji, než pojedeš ty - kolega měl na KTM obuté MOTOZ Rallz a ta na tom byla co se týká opotřebení nejlépe.
Pozor jen na mokrý písek - třeba u moře na pláži. Tam se to dokázalo zalepit všem.

Jinak Anakee Wild mám na předku..........trochu se v měkkém hrne ven - daň za větší plochu kostek, ale zase drží slušně na asfaltu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Anake Wild

18.12.2022 v 18:07 | Nahoru | #7
Zaujaly mě tvoje informace o MOTOZ RallZ Tractionator Adventure. Vzorek se mí velice zamlouvá i informace o výdrži. Můžeš mi prosím k ním přidat ještě více informací, zkušeností....mokrý asfalt, písek, bláto, šotolina, huštění, cena....apod?
Mě se zatím osvědčila kombinace předek TKC80 a zadek MItas E10 Dakar při huštění u naložené motorky 2,2 / 2,4 s mojí maličkostí 100 kg. Jednalo se jen o 14 denní tripy Rumunsko, Rakousko, Slovinsko.
Předem díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Anake Wild

18.12.2022 v 19:09 | Nahoru | #8
Vamir> Bohužel - jak jsem psal - měl to na motorce kolega. Na motorce jsem nejezdil a v podstatě ani bych to nedokázal posoudit oproti jiným pneu, protože to nebyl můj stroj a neznám jeho chování.
Jen jsem porovnával na stejném tripu různé obutí. Bohužel to není zcela objektivní, protože jsme měli rozdílné stroje. Spíše mě překvapila zkušenost s výdrží na sice nejlehčí motorce, ale zase na nejvýkonnější.
Mitas E09.........občas vytržená celá figura a v podstatě návrat na kochačku, aby to pneu dala až domů. Ojetí - 100%
Mitas E07+.......neutržená ani jedna figura, občas pouze vyřízlý kousek z hrany. Ojetí - 80%
Motoz RallZ..... ojeté hrany, figury všechny. Ojetí - 50% a asi by to dala ještě jednou..........bylo to ale na nejlehčím stroji. Kdyby tam nebyla taková cena při pořízení, asi bych je vyzkoušel i na tom mém traktoru.......jenže oproti kolegům jezdím pomaleji, protože to nedává podvozek. KTM vs BMW

Michelin Anake Wild

Skvělá odpověď, děkuji! 18.12.2022 v 19:11 | Nahoru | #9
Mám Motoz Rallz, odjel jsem na nich loni Rumunsko, letos Bosnu a Srbsko a něco mezi tím a vzorku je na nich pořád bohatě. Drží dobře na všem. Hustím vpředu na 2.3 a vzadu na 2.6 a do terénu neubírám.
Akorát ten vzorek je tak hrubej, že kromě hučení od 70 km vejš na silnici, což je normální, je u předního kola na asfaltu cítit v nízké rychlosti (dojíždění na křižovatku) až spíš kvrdlání než vibrace. Ale v terénu to samozřejmě problém není.

2 reakcí na tento příspěvek Michelin Anake Wild

18.12.2022 v 20:33 | Nahoru | #10
Na podobné cesty dávám dopředu gumu s lepším vzorkem do terénu, třeba tu Anake Wild, případně já bych volil Motoz Rallz, protože předek najede víc km a v blátě je to s více silničním předkem strašně. Zadek pak dávám více silniční, aby tu cestu vydržel, a když už jedu ve špatném blátě nebo písku, kde nemám trakci, beru sebou takové krámy, kterým se říká "traction aid". Existuje milion různých variant, bez samozřejmě ty, které se přidělávají na zadní kolo, změř si kolik máš místa a vezmi to nejširší, co se vejde mezi kyvku a na to kolo navěs klidně 3. Mě se nejvíce osvědčily podobné těmto, jen malinko širší a kratší:


Naposledy editováno 18.12.2022 20:34:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Anake Wild

18.12.2022 v 20:46 | Nahoru | #11
Mr.Dreamer> kuuuuuuuuuRva to je nápad!! kúpim na zimu do snehu!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Anake Wild

18.12.2022 v 22:02 | Nahoru | #12

Destroyer píše: Mr.Dreamer> kuuuuuuuuuRva to je nápad!! kúpim na zimu do snehu!



Zkoušel jsem to u ve sněhu, ale bez vrutů v přední gumě je stále sníh strašně o hubu. Resp, je to pohoda, než najedeš na led pod sněhem...

Michelin Anake Wild

Skvělá odpověď, děkuji! 18.12.2022 v 23:42 | Nahoru | #13
Ahoj,
nemám osobnú skúsenosť s Anake wild, ale môj názor na výdrž z počutia je že TI to nevydrží.
Tu to máš od priamo od Jindru čas 18:15:


Tiež nemám osobnú skúsenosť, ale kámoši okolo čo mali Mitas E-10, TKC -80, Batlax AX41 je živostnosť použiteľná do terénu cca 4-5tkm, na mašinách typu Tenere 700, GS-800, čiže ľahšie stroje. Píšeš, že si mal TKC-80 a E-10 tak vieš sám či sa veľmi mýlim.

Osobnú skúsenosť mám s Motoz Tracionator Adventure dáš na nej trip 10tkm a normálne tempo (100-110km/h, dialnice 120km). Ja som dal Rumunsko TET cca 4tkm, Balkán trip 4,5 km z toho cca 1,5 t off, guma má cca 10tkm dáky vzor ešte je, na off za sucha ešte dojazdím na jar cca 1tkm. Má veľkú hrúbku dezénu od výroby, porovnanie Motoz Adv. s cca 8tkm a Batlax s cca 1 tkm boli porovnateľné výšky dezénu (podľa hrúbky palca, nie presne na mm) a na vlhkej lúke v kopci sme asi rovnako hrabali. Batlax aj TKC je pocitovo mäkšia zmes. Napr. predná Motoz v rovnakom rozmere v porovnaní s E-10 je poriadne hrubšia, skôr zasekne blatník, a predná E-10 mi voči motozu prišla ako žiletka keď sme menili rovnaké stroje.

Za normálnu cenu ich majú napr tu:
https://www.motopneu...amp;product_id=18362
Viac off je Motoz Rall, Z ale má aj menšiu životnosť cca 6-8tkm.

Nie je to naj super guma na svete, ale okrúhla, celá čierna a na veľké expedičné tripy, kde nechceš prezúvať je super
Je celkom hlučná, ale štuple do uší to vyriešili parádne.

Tu máš dáke porovnanie:


Pozri link, ale polistuj dole na stránke je celkom slušné tabuľkové porovnanie jednotlivých pneu v rôznom teréne, tak Ti to možno pomôže:
https://www.chapmoto...dv-motorcycle-tires/

Tak nech Ti to pomôže pri rozhodovaní.

Naposledy editováno 18.12.2022 23:44:05

(reakce na) Michelin Anake Wild

19.12.2022 v 07:08 | Nahoru | #14

Mr.Dreamer píše: Zkoušel jsem to u ve sněhu, ale bez vrutů v přední gumě je stále sníh strašně o hubu. Resp, je to pohoda, než najedeš na led pod sněhem...



Souhlas. Po najetí na skrytou ledovou plotnu to skončilo proraženým karterem, zlomeným ramenním kloubem, utrženou manžetou a půlroční rehabilitací V zimě sedím u krbu, popíjím lahodný mok a kochám se pohledem na svojí milovanou.

(reakce na) Michelin Anake Wild

19.12.2022 v 14:25 | Nahoru | #15
Brůča.> Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Anake Wild

19.12.2022 v 14:32 | Nahoru | #16
Mr.Dreamer> neumím si představit, jak by ten plast dlouho vydržel, možná v písku, ale jinde by rychle odešel.

(reakce na) Michelin Anake Wild

19.12.2022 v 18:27 | Nahoru | #17

Vamir píše: Mr.Dreamer> neumím si představit, jak by ten plast dlouho vydržel, možná v písku, ale jinde by rychle odešel.



Vydrží to i těžká SUV, samozřejmě že to s motorkou nemá problém. Samozřejmě je to určené jen pro měkké povrchy!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Odtah sardinie [1, 2] KTM 890 Adventure Token 34 6.4.2024 v 21:43 Flaxa
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE JAVR 30 16.2.2024 v 10:28 NUTELIER
Tlumiče Andreani KTM 890 Adventure Token 17 14.1.2024 v 12:59 assassin
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE JAVR 0 28.12.2023 v 11:47 JAVR
Kalkulátor sekundárního převodu KTM 890 Adventure R, KTM 890 Adventure Vamir 29 3.12.2023 v 00:50 zdenysrx6


TOPlist