
Přestavba: Pan European
12.09.2014
1990 | 1991 | 1992 | 1993 | 1994 | 1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||
Objem | 1084 cm3 | 1085 cm3 | ||||||||
Výkon | 73 kW | 72 kW | ||||||||
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | - | 7500 ot/min | |||||||
Točivý moment | - | 110.82 Nm | 110.8 Nm | 113 Nm | 111 Nm | 109 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 6000 ot/min | - | 6000 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||
Chlazení | Kapalina | - | Kapalina | |||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||||||
Počet válců | 4 | |||||||||
Rozvod | DOHC | - | DOHC | |||||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||||
Vrtání | 73 mm | - | 73 mm | |||||||
Zdvih | 64.8 mm | - | 64.8 mm | |||||||
Kompresní poměr | 10 : 1 | - | 10 : 1 | |||||||
Příprava paliva | - | Karburátor | ||||||||
Startér | - | Elektrický | - | |||||||
Počet rychlostí | 5 | |||||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | - | Kloubový hřídel | |||||||
Typ rámu | - | Dvojitý kolébkový | ||||||||
Materiál rámu | - | ocel | ||||||||
Zdvih předního odpr. | - | 150 mm | ||||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | - | kotouč | |||||||
Přední kolo | - | 18 " | ||||||||
Zadní kolo | - | 17 " | ||||||||
Rozměr přední pneu | 110/80-18 | - | 110/80 ZR 18 | |||||||
Rozměr zadní pneu | 160/70-17 | - | 160/70 ZR 17 | |||||||
Rozvor | - | 1555 mm | ||||||||
Úhel hlavy řízení | - | 62.5 ° | ||||||||
Závlek předního kola | - | 101 mm | ||||||||
Výška sedla | - | 800 mm | 795 mm | 800 mm | ||||||
Suchá hmotnost | - | 279 kg | 293 kg | 287 kg | - | |||||
Pohotovostní hmotnost | 312 kg | - | 328 kg | |||||||
Objem nádrže | 28 l | - | 28 l | |||||||
Rezerva | - | 5 l | - | |||||||
Spotřeba | - | 6.3 l/100 km | ||||||||
Zrychlení | - | 4.3 0-100 km/h | ||||||||
Maximální rychlost | 212 km/h | - | 220 km/h | 212 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Zhasínání motoru po zahřátí | 9 | Včera 11:19 | ||
Silniční cestovní | Honda st pan european 1100 rok výroby 1992 | 8 | 15.12.2021 19:21 | ||
Opravy a údržba | Rozměr pneumatik | 9 | 17.11.2020 18:19 | ||
Tipy | Vázání motorky pro transport | 31 | 3.11.2020 13:39 | ||
Silniční cestovní | dotaz | 7 | 3.11.2020 13:37 | ||
Japonské | Výměna oleje v kardanu | 16 | 3.11.2020 13:33 | ||
Opravy a údržba | Zhasínání motoru | 0 | 26.7.2020 13:05 | ||
Silniční cestovní | Kde najít označení typu motoru na Hondě SC26 Pan European 1100 ST | 2 | 10.9.2019 21:14 | ||
Silniční cestovní | Jaké pneu | 5 | 6.6.2019 16:54 | ||
Silniční cestovní | honda st 1100 pan european abs problem | 4 | 26.2.2019 14:53 | ||
Silniční cestovní | vystražné blikače | 8 | 2.12.2018 10:50 | ||
Opravy a údržba | Výměna motoru, rozdíl v typu motoru SC26 a SC26E u Hondy ST1100 | 0 | 18.7.2018 09:50 | ||
Silniční cestovní | honda st 1100, vibrace řídítek v levém náklonu | 5 | 11.6.2018 17:23 | ||
Silniční cestovní | KM na jeden zátah | 19 | 3.2.2018 13:13 | ||
Zážitky z cest, rady | Kudy domů z Constatnty | 7 | 21.4.2017 21:12 | ||
Japonské | Honda Pan european 1100 | 11 | 20.5.2015 21:12 | ||
Japonské | Honda Pan_European | 4 | 14.4.2015 22:48 | ||
Japonské | po vypnuti klucika palivomer stale ukazuje | 21 | 17.11.2013 19:14 | ||
Opravy a údržba | Seřízení motoru | 1 | 18.6.2013 16:15 | ||
Japonské | sirka rafiku a moznost sirsej gumy | 8 | 19.1.2011 14:56 |
Univerzální motorka a spolehlivý "autobus" pro dlouhé cesty,se spoustou úložného prostoru.
model ST 1100 s ABS a TCS,původně jsem se díval po BMW RT 1100 prostě něco s kardanem na dlouhou ces...
Starsi ale porad hezka motorka,na oko moc pekna a po technicke strance zajimava
Usporny, hospodarny cestak s kardanem a spotrebou kolem 5/100.
Něco na pohodlné cestování. Už se těšíme na první velký výlet.
Dovezený z Německa,fialová metalíza vybaven ABS,TCS.Vše v originále.Extra vyrobený nosič zavazadel....
Takže: opravdu velká motorka na dlouhý a pohodlný cestování.
Koupena letos od prvního majitele z Holandska.
Starsi ale spolehliva, jednoducha a pohodlna.
Macek, ale po rozjetí ovladatelná jak kolo :)
Krásná cestovní motorka na hltání km . Dlouho jsem si prohrával s myšlenkou Pan european a nakonec j...
Macek, ale po rozjetí ovladatelná jak kolo :)
Starsi ale spolehliva, jednoducha a pohodlna.
Něco na pohodlné cestování. Už se těšíme na první velký výlet.
Autobus ...se vším všudy (teda kromě záchodu)
mam ji jenom kratce a jeste k tomu zlomene rebra, tak si ji jeste moc neuzivam.
Pan European je muj vstup mezi velké cestáky. Je to motorka o které jsem přemýšlel už dřív.
od prvního okamžiku zaujme červená barva která je originální od začátku, ano tu a tam malý škrábaneč...
dospělá honda JAK NA velikost TAK NA váhu.
Super cesťák, pohodlné svezení.
Bosna 2022 Den1. Je úterý ráno. Brzy ráno! V 7:00 sedíme na motorce a jedeme směr HK, Chrudim, ...
Rumunsko 2021. Den1. Letošní rok byl ve znamení oprav a údržby na motocyklu. Nečekaně tyto opravy...
Při 136tis se mi několikrát stalo, že jsem pocítil proklouznutí spojky. Dovolená se blížila a já si ...
[b]Je sobota ráno , dobalujeme vše potřebné[/b] a jedeme vstříc letošnímu dobrodružství.Trasa přes Č...
Celý týden vedrok k padnutí v pátek máme naplánovaný odjezd do Polska.V den odjezdu 36 stupňů.Po prá...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.0/10 |
Průběh výkonu | 8.9/10 |
Vibrace | 7.7/10 |
Převodovka | 7.9/10 |
Mechanická hlučnost | 7.2/10 |
Zvuk | 7.0/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Brzdy | 8.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.7/10 |
Těsnost tlumičů | 8.0/10 |
Tuhost rámu | 8.0/10 |
Jízda | |
Sport | 6.0/10 |
Město | 5.9/10 |
Cestování | 9.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.0/10 |
Ceny servisu | 4.8/10 |
Servisní síť | 8.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.4/10 |
Nabídka doplňků | 5.0/10 |
Servisní intervaly | 8.2/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.3/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.2/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.4/10 |
Světla | 8.1/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda GL1500 GoldWing | Nakonec jsem si řekl, že nejdříve zkusíme něco lehčího. |
Yamaha XVZ 1300 Venture Royale | Obava z dostupnosti náhradních dílů. |
BMW K 1000 LT | Byla na mě moc vysoká. |
Honda NTV 650 Revere | červená barva vs. flekatá |
BMW R 1100 RT | JSEM hondí A miluji V4 |
Honda GL1500 GoldWing | zatím na ni nebyly finance, výhledově snad pořídím |
Honda NTV 650 Deauville | Cena ojetin srovnatelna s pan europeany a problematicke zadni kufry |
Honda GL1200 GoldWing | Stav ojetin katastrofalni v pomeru k cene a sportovnejsi motorka mi vyhovuje |
Suzuki DL 1000 V-Strom | moc vysoké |
Honda XL 1000V Varadero | Drahé |
BMW K 1100 LT | |
Honda NTV 650 Deauville | boční kufry nejdou odejmout |
Yamaha TDM 850 | nemá hlavní stojan |
Honda XL 700V Transalp | je bez bočních kufrů |
Honda GL1500 GoldWing | Cena |
BMW R 1100 RT | Málo korun |
Honda NTV 650 Deauville | Protoze jsem prechazel z NTV 650 Revere a i kdyz primarne jsem sel po kapotazi, preci jen nejaky vykon navic by se hodil, ty dalky jezdim casto ve dvou, tak at je rezerva. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CBR 1000F | Odradila mne velikost a váha, i když cbr 1000f není zrovna žádný drobek |
Keeway Focus | nebyla |
Yamaha XJ 900 | Nebyla k mání |
BMW R 1150 RT | V tu dobu nebyla vhodná k sehnání |
Honda NTV 650 Deauville | Je těžší a nehodí se pro mně na každodenní dojíždění do práce. |
BMW R 1100 RT | Po tom, co jsem zjistil, jakou má BMW základní výbavu mi každý Japonec připadal \"moc holej\" |
Honda ST 1300 Pan European | |
BMW R 1100 RT | |
Cagiva Navigator 1000 | Samé šroty, na svůj věk vyšší cena, vše moc daleko |
Yamaha XJ 900 | byla pro mě větší , než yamaha |
Suzuki GSX 750 F | Nikde nic moc rozumného po Evropě |
BMW K 1200 GT | Byla nadherne prepracovana do karbonove polokapotaze. Bohuzel ale ziju v Nemecku a zadnej strejda by mne na doma vyrobenou kapotaz nedal TÜV. |
Honda NTV 650 Deauville | Rozdíl asi 80 000 rozhodl |
BMW R 1100 RT | nesedl design. |
Honda NTV 650 Deauville | asi velikost |
BMW R 1100 RT | nenašiel som stčku v uspokojivom stave |
BMW R 1100 RT | |
BMW R 1100 RT | |
BMW R 1100 RT | Je to už hodně dávno... Pan se do ČR oficiálně nedovážel a ojetý prostě u nás nebyl k sehnání. ST 1300 ještě neexistoval, kategorie velkých cesťáků si na našem trhu teprve hledala své místo na slunci... |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1998 | Makipata | st1100a.pdf | 24 MB | |
1990 | adoks1 | honda-st1100.pdf | 2.8 MB | bohužel jen v angličtině |