
Ducati Monster 1100 EVO
31.10.2011
30.05.2022
25.03.2021
05.04.2018
12.01.2018
26.09.2013
18.06.2013
29.04.2013
04.10.2012
31.07.2012
17.03.2012
12.01.2012
14.10.2011
2011 | 2012 | 2013 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 1078 cm3 | ||
Výkon | 74 kW (100.6 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | ||
Točivý moment | 105 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Vzduch a Olej | ||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | desmo | ||
Ventilů na válec | 2 | ||
Vrtání | 98 mm | ||
Zdvih | 71.5 mm | ||
Kompresní poměr | 11.3 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | - | Vstřikování |
Startér | Elektrický | - | |
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Příhradový | ||
Materiál rámu | chrommolybden/lehká slitina | ||
Zdvih předního odpr. | 130 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 148 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - | |
Přední třmen | čtyřpístkový | - | |
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 17 " | - | |
Zadní kolo | 17 " | - | |
Rozměr přední pneu | 120/70 | - | |
Rozměr zadní pneu | 180/55 | - | |
Rozvor | 1450 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 24 ° | ||
Výška sedla | 810 mm | ||
Suchá hmotnost | 169 kg | ||
Objem nádrže | 13.5 l | ||
Rezerva | 3 l | - | |
Množství oleje | 3 l | - | |
Maximální rychlost | 225 km/h | 213 km/h | |
První cena | 275000 Kč | - | |
Výměna motorového oleje | 12000 Km | - | |
Výměna olejového filtru | 12000 Km | - | |
Výměna hnacího řemene | 24000 Km | - | |
Výměna zapalovací svíčky | 24000 Km | - | |
Výměna vložky vzduchového filtru | 24000 Km | - | |
Seřízení ventilové vůle | 12000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Italské | Servis ducati | 29 | 13.3.2025 12:04 | ||
Naked bike | Spotřeba | 12 | 25.3.2020 11:13 | ||
Italské | Zkušenosti s ducati Monster 11OO EVO | 13 | 31.12.2019 16:12 | ||
Naked bike | Monster 821 vs Monster 1100 EVO vs Monster 1100S | 27 | 23.12.2019 21:08 | ||
Naked bike | Ducati Monster alternativní zrcátka | 7 | 27.6.2018 12:54 | ||
Poradna | Ducati M1100 Evo owners manual | 5 | 26.1.2018 23:18 | ||
Opravy a údržba | Výměna zadní pneu na M1100EVO Ducati Praha | 13 | 20.12.2016 21:26 | ||
Italské | Zavzdusnena zadni brzda | 9 | 24.3.2014 19:33 | ||
Italské | Rozeta "vule" | 8 | 16.9.2013 11:33 | ||
Italské | Úprava seriového výfuku u M1100 EVO | 25 | 27.7.2013 17:27 | ||
Naked bike | Zlobí elektrika :) Kde je asi problém? | 13 | 19.7.2013 18:33 | ||
Italské | KTM vs. Ducati | 12 | 7.2.2013 20:14 | ||
Naked bike | Novy Ducati Monster | 4 | 29.11.2012 16:13 | ||
Italské | Streetfighter 848 vs Monster 1100 Evo | 154 | 9.11.2012 14:34 | ||
Opravy a údržba | Jak správně foukat gumy | 37 | 1.11.2012 11:14 |
Poslední vzduchem chlazený dvouventilový Monster.
Po dlouhých letech, splněný klukovský sen.
Monster 1100 Evo, poměrně zajímavé barevné provedení edice Diesel, taková kráska na druhý pohled. Po...
Díky nízké váze nejobratnější Ducati na které jsem kdy jel.
Nadherna italka s uzasnym zvukem uz z vyroby
Nejkrásnější vzpomínka - Ducati Monster 1100 EVO.
Krásná a dechberoucí mašinka po které jsem snil rovných 7 let. Teď je doma a je přesně taková jakou ...
Koule. Ty fakt má... a bere mě za srdce. Monster forever
Jedna z nejkrásnějších motorek na světě, ducati 1100 evo.
Naháč jedna báseň. Limitovaná edice VR 46.
Byla to rychlá koupě ...Asi zamilovanost.Mám rád vyjímečné a jedinečné kousky.:-)
Vždycky jsem chtěl Ducati, tak jsem si jí koupil. Vždycky jsem měl řadový čtyřválec a chtěl jsem zku...
Kdo na dvouválci od Ducati nikdy nejel,tak to prostě nepochopí,,,je to laska na cely život..
Díky nízké váze nejobratnější Ducati na které jsem kdy jel.
Monster 1100 Evo, poměrně zajímavé barevné provedení edice Diesel, taková kráska na druhý pohled. Po...
Jedna z nejkrásnějších motorek na světě, ducati 1100 evo.
Krásná a surová díky dvouválci, byla to láska na první pohled. Nesedne každému, ale mě baví stále ví...
Splnený sen, velký dvojválec a rovno z Talianska
Po cestovních ambicích ve stylu Tracera 900 a ujasnění preferencí, že další vývoj povede k nějaké le...
Poslední vzduchem chlazený dvouventilový Monster.
Jak bylo psáno v minulém příspěvku - listopad 2020 dostal Monster servis. Vyjížděl s kompletním desm...
Seznamovací sezóna, mašina dostala vše potřebné po koupi od pana Peterky v Deblíně. První pocity jse...
Výměněny pneu na Dunlop Sportsmart mkIII – celkem dobrá volba. Tyhle gumy se mnou přežili 2x volné j...
Je tomu zhruba přesně skoro rok, co jsem si tuhle příšeru zaparkoval do garáže. Najel jsem na ní něc...
Vužili jsme s přáteli akci od Ducati CZ a jeli se podívat na okruh do Mostu. Nejen podívat, ale i tr...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.3/10 |
Spojka | 8.6/10 |
Vibrace | 7.5/10 |
Převodovka | 8.3/10 |
Mechanická hlučnost | 8.1/10 |
Zvuk | 9.8/10 |
Spolehlivost | 8.9/10 |
Brzdy | 9.2/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.5/10 |
Těsnost tlumičů | 9.9/10 |
Tuhost rámu | 9.2/10 |
Jízda | |
Sport | 9.3/10 |
Město | 6.4/10 |
Cestování | 6.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.3/10 |
Ceny servisu | 5.3/10 |
Servisní síť | 7.9/10 |
Dostupnost dílů | 9.1/10 |
Nabídka doplňků | 9.1/10 |
Servisní intervaly | 8.4/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.6/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.9/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.5/10 |
Světla | 7.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Z 1000 | Za jedno se mi líbí modely od roku 2015 a ty jsou ještě moc drahé, za druhé jde o čtyřválec, který sice má agresivní dezing (ze kterého jsem nadšenej), je nakoňovaná, ale pocit z jízdy není tak emotivní jako na ducati. Za třetí jsem dvouválec nikdy neměl. |
Triumph Street Triple R | Vyhral V2 ktorá bol mojím snom |
Ducati Streetfighter 848/s | Brouk v hlavě na 848 byl dlouho a moc se mu nechtělo ven, ale nakonec jsem upřednostnil Monstera hlavně kvůli charakteru motoru a vzhledu. (subjektivní věc). |
Ducati Monster 1200 | U 1100 Evo mě zaujala starší koncepce, zejména vzducháč, nízká váha a jednodušší vzhled. 1200 možná v budoucnu. |
Ducati Monster S4R S Testastretta | Krásná po všech stránkách, ale odradily mě 4 ventily. |
Ducati Monster S2R 1000 | Starší kousky, sice levnější ale dost nízké. |
Ducati Monster 1200S | |
Triumph Speed Triple | Design, cenová hladina, celková nabídka |
Ducati Streetfighter 1098/s | Nebylo nic rozumného k mání... |
Ducati Streetfighter 848/s | Myslím že Monster EVO 1100 má větší koule. |
MV Agusta Brutale 910S | Motorka je pěkná a výkoná, ale má na mě moc válců a moje maximum jsou tři. A také se mi zdá že není tak prpracovaná do detailu např páčka spojky |
Triumph Speed Triple | O tomhle strojku jsem hodně uvažoval, ale co se tíče vzhledu vždicky u mě vedl monster. Ale ten tříválec je určitě famozní |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Ducati Monster 1100S | Jiný posez, mokrá spojka |
Ducati Monster 1100 | |
Ducati Monster 796 | Na svůj rok výroby moc drahé. |
Ducati Monster 1100S | Vzhled vyfuku, nemel zlate vidle :-) |
Benelli Tornado Naked Tre 899 | Objevila se benelli |
Triumph Scrambler | ani nevim. nenasel jsem hezky kousek |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2012 | Vaklaf | monster.pdf | 7.3 MB | Ducati Monster 1100/1100 ABS/1100 EVO |
2012 | Marián81 | dily_1100_evo_abs_eu_2012.pdf | 11 MB | |
2012 | Marián81 | 1100-evo-workshop-manual.zip | 157 MB | repair viewer manual ;) |
2012 | TykvaBukvatyr | 1100-evo-workshop-ma.zip | 157 MB | Origo Ducati servisní manuál |
2011 | Mark09 | bmwr1200rclassi...100evo_test.pdf | 40 MB | Ducati Monster 1100 EVO Test |
2011 | Tomas_ | m1100evo_abs_2012_en-1-.pdf | 6.7 MB |