Výměněny pneu na Dunlop Sportsmart mkIII – celkem dobrá volba. Tyhle gumy se mnou přežili 2x volné jízdy v Brně (jedny mokré). Celej den na volných jízdách okruhářů a spoustu komínů (převážně Buchláky a Červenohorské sedlo). A to mi tam ještě zbývá 3,5 mm vzorku - taky zásluhou kontroly trakce, která je docela démonizovaná, ale když šetří pneu – tak proč ne. Celkově 6 tis km.
Řikal jsem si, že ta kontrola trakce, přece nemůže ty gumy šetřit tak moc…tak jsem ji vypnul. A Monster se začal s noblesou jemu vlastní zvedat každý světla na zadní. Kdyby každý světla, jednoduše pokaždé když šel plyn nadoraz (pouze na 1,2,3 abychom si rozuměli).
Přes zimu jsem teda nastavil podvozek tak, abych měl na zadním kole nějakej ten static sag a již brzy koncem jara se ukázalo, že přední pružiny jsou prostě měkké. Tam byl static sag dvojnásob než by měl být, takže velký špatný. Stejně tak jsem konečně mohl dofouknout zadní pneu na údaje ze sešitku tzn 2,5 bar místo 2.0 bar. Místo zdlouhavých oprav, jsme usoudili, že opravu vidlic necháme na zimu – měl jsem sice mašinu stále koplou lehce na předek – ale fungovalo to.
Ještě jsem letos přidal nové stupačky (origo klouzali v dešti), a nové páčky (kratší, origo mi rozbila dodávka) a protiskluzy na nádrž.
V zimě (listopad 2020) jsme udělali poctivej servis při 25 tis km: seřízení ventilů, kontrola řemenů, přelepení karteru (kapal z těsnění olej), vidle (novej olej, nová podpora pružin) a samozřejmě komplet vyčištění.
Vlastník | Ykebara | |
---|---|---|
Vloženo | 17.4.2019 | |
Aktualizováno | 7.8.2022 | |
Zobrazeno | 3 194x |