motopark_kveten



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 1100 EVO (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ykebara
Vloženo 17.4.2019
Aktualizováno 17.4.2019
Zobrazeno 1497x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to litr, je to střela, ale co jí definuje je 169 kg suché hmotnosti.

Motorka koupena od FIRMA:Motobikes Bylany (Bylany) - Seriozní a férový přístup, všechno bez problému (tehcnická, evidenčka). Prostě jsem poprvé přijel zkusit, podruhé sedl a odjel. Chlapi jsou pracovití, pomůžou poradí.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster S2R 1000: Starší kousky, sice levnější ale šlo mi hlavně o výšku sedla.
Ducati Monster S4R S Testastretta: Krásná po všech stránkách, ale odradily mě 4 ventily.

První dojmy - První dojmy byly dost rozházené. Nechápal jsem ten zvuk z toho výfuku, asi nejlepší sériovka co jsem kdy slyšel. První jízda v kristuskách a košili byla jako křest ohněm (nebo spíš ledem?). Na první pohled není o tolik větší jak 750, ale o něco málo je. Technika je to ale stejná (téměř), 2 válce, 2 ventily, vzduchem chlazené a pravda, je tu přímé vstřikování místo karbeců a navíc (spíš namíň) ABS a DTC.

Motorku bych doporučil pro - Chceš cestovat, poznávat okolí, relativní pohodu v sedle, občas do lehkého terénu a sem-tam nějaké batůžek? Tak si kup něco jiného. Toto je určené na zábavu, na koleno, na úsměv.

Doplňky na motorce - Vše origo.

Recenze

Můj první Monster 750 byl úplně jiné kafe, když člověk vzal za heft tak dokázal vyčarovat úsměv mávnutím proutku. Do zatáček padal sám, výkonu měl přiměřeně na pneumatiky a zkušenosti jezdce.
A byl jsem s ním také spokojen, nic mé 25-leté duši nechybělo, mohla si svobodně brázdit republiku (za hranice jsem nejel kvůli tomu běsu co šel z laufu) bez nějakého většiho omezení.
Technicky byl perfektní, vzhledem k jezdci myslím. Hodně mi ukazoval chyby, jak při brždění, zrychlování, tak hlavně v kroutěnkách. Vzít za brzdy umí každej, ale co se děje potom, to je teprve čas na mistrovské činy. Když jsem měl né úplně přesnej kvalt tak mi to dal rychle vědět a když se začal v půlce sezony vlnit v zatáčkách, tak to byla taky moje vina.
Zkusil jsem s ním, šotolinu, písek i trávu a vždycky to se mnou ustál, podržel mě dokonce i v zatáčce se štěrkem.

Tipuju, že to každý zná, v zimě to prostě začně všechno šednout. No a tak jsem začátkem dubna(po hodinách na netu žejo) zajel do Bylan se podívat na poslední vzduchový dvouventil od Duc.

Za 14 dní už byla doma. Je to neskutečně hravé, jak je lehká, tak je rychlá. Nejsem velkostatkař, a tak jsem chtěl jen tolik koní, kolik dokážu zkrotit. Štěstí mi vytváří spíše zrychlení než maximálka. Mám rád koleno na zemi a vítr ve vlasech. No a tahle mašina, mi plní moje přání do posledního detailu.
Oproti Monsteru 750 je to všechno o jeden level výš. Sice člověk sedí doslova na řidítkách, ale má to jednu výhodu, tu motorku prostě nevidíte! Padaní do zatáček má pro mě novou definici, odpich to má prostě jak 100 koní (jezdil jste někdo někdy na jednom koni?). Brzdy nejsou tak ostré jak bych si představoval, ale tipuju, že to bude stará brzdovka. Zadní brzda je tam asi jen ze zákonných důvodů, ale občas ji na parkovišti a mezi kuželema použiju - né že ne.
Něco jako štelovat směr v polovině zatáčky je blbost, a taky vám to ta mašina rychle vytkne, jestli něco chceš, tak použij plyn.

Další info přidám po sezoně 2019.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Normik
Normik napsal 21.04.19 v 19:23 10b.

Luxusní stroj

Milanek13
Milanek13 napsal 20.04.19 v 22:10 10b.

Poslední ,,velký´´ vzduchem chlazený Monster = skvělá volba

Nate72
Nate72 napsal 18.04.19 v 14:19 10b.

Více komentářů



TOPlist