AJP PR7
Redakční testy
Články
Technické údaje AJP PR7
2016 2017
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 600 cm3
Točivý moment 58 Nm
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců Stojatý
Počet válců 1
Rozvod DOHC
Ventilů na válec 4
Vrtání 100 mm
Zdvih 76.4 mm
Kompresní poměr 12.4 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Materiál rámu lehká slitina/ocel
Zdvih předního odpr. 300 mm
Zdvih zadního odpr. 280 mm
Brzdy vpředu kotouč
Rozměr předního kotouče 300 mm
Přední třmen dvoupístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 21 "
Zadní kolo 18 "
Rozměr přední pneu 90/90 – 21
Rozměr zadní pneu 140/80 – 18
Rozvor 1540 mm
Výška sedla 920 mm
Suchá hmotnost 140 kg
Pohotovostní hmotnost 165 kg
Objem nádrže 17 l
První cena 279900 Kč
Poznámka 140provozních nesmysl -
Videa AJP PR7
Témata ve fóru o AJP PR7
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Opravy a údržba Tlak v pneu v chladném počasí 58 4.11.2022 17:21
Enduro & funbike AJP PR7 650 rally 80 6.7.2020 15:29
Skupiny
Průměrné hodnocení od 3 uživatelů
Motor
Spojka
7.5/10
Průběh výkonu
6.5/10
Vibrace
8.0/10
Převodovka
8.5/10
Mechanická hlučnost
8.0/10
Zvuk
9.0/10
Spolehlivost
7.5/10
Podvozek
Možnost nastavení
9.5/10
Těsnost tlumičů
10.0/10
Tuhost rámu
9.5/10
Jízda
Sport
8.0/10
Město
6.0/10
Cestování
7.0/10
Terén
9.5/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
7.0/10
Ceny servisu
7.0/10
Servisní síť
5.0/10
Dostupnost dílů
7.5/10
Nabídka doplňků
4.0/10
Servisní intervaly
10.0/10
Terén
Brodivost
10.0/10
Výška
9.0/10
Ochrana motoru
6.5/10
Skoky
7.5/10
Cestování
Pohodlí jezdce
8.0/10
Možnosti uchycení zavazadel
1.0/10
Ochrana jezdce cestování
9.0/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 7.63
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 6.00 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 2 uživatelů.
Kupující kteří dali PR7 přednost
NekoupiliZ důvodu
KTM 690 Enduro R Stejně jako 701, velká investice pro mé použití.
KTM 790 Adventure R To byl druhý favorit, ale nechala jsem si to rozmluvit na poslední chvíli z důvodů váhy a celkově to prý chce pro jízdu mimo cesty někoho zkušenějších než já.
Aprilia Tuareg 660 Cena, krátce na trhu, žádné zkušenosti na delší cestování. Obava o cenu a křehkost dílů při pádu.
Husqvarna 701 Enduro Skvělá motorka, ale na moje použití je potřeba hodně investovat
Honda CRF 300 Rally Nebyla vůbec skladem, problém s ne moc vhodným podvozkem na těžší jezdce s nějakou tou bagáží. Objevila se PR7 za dobrý peníz.
Yamaha Ténéré 700 World Raid Moc velká váha, podvozek, zpracování
Suzuki DR-Z400S staršie moto, problém zohnať v slušnom stave
Husqvarna 701 Enduro
KTM 690 Enduro R nutnost dalších, poměrně nákladných úprav
KTM 690 Enduro R Fantastická ergonómia, na cestovanie nutné veľké množstvo ešte drahších úprav, zlé skúsenosti cestovateľov ohľadne spoľahlivosti
BMW G 650 Xchallenge Neuveriteľne vysoká, staršia -5st.prevodovka, na cestovanie potrebuje značné a množstvo nie lacných úprav
Husqvarna 701 Enduro
Kupující místo PR7 koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Husqvarna 701 Enduro Najprv som myslel že to bude tá pravá aj keď dizajn je tiež trochu kontroverzný ale z prípadným servisom na cestách na tom bude asi lepšie Husqvarna (KTM,Gasgas)
Yamaha XT 660 R Cena, málo kusů na inzerci, ale byl to jasný favorit
Husqvarna 701 Enduro vlastnil jsem ji celé 3 měsíce, stačilo
Yamaha Tenere 700 Skvělý podvozek a ostrý motor, na mě ale asi až moc vyhraněná, navíc ohledně dílů, příslušenství atd...jasně vede Yamaha. Prostě na AJP asi už nemám odvahu a vsadil jsem na jistotu.
KTM 690 Enduro R Dražší, škoda žádné ojetiny
Yamaha Tenere 700 Dvouválec
Husqvarna 701 Enduro Naskytla sa kúpa HSQ
KTM 790 Adventure R 1V v.s. 2V proste univerzálnejší a na silnici jede líp :)
Husqvarna 701 Enduro naskytla se výhodná koupě 701čky
KTM 690 Enduro R Fakt špičková rallye motorka, nemam co vytknout, ale vyšší cena a na to moje ježdění zbytečnej luxus.
Yamaha TT 600 E Relly stavbou je mi nejblíž, cenou je mimo rozpočet a "no name" s malou servisní síťí...
Manuály pro AJP PR7
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2020 Gronk ajp_pr7_spare_part_l.pdf 16 MB Rozklad dílů
2020 Gronk ba027002-koso-db-01.pdf 15 MB Přístrojová deska KOSO
2020 Gronk uzivatelsky-manua.pdf 5.8 MB Uživatelský manuál
2019 erbe 0-ajp_pr7_spare_part.pdf 16 MB Zoznam dielov
2017 _Martin pr7.pdf 2.7 MB
Bazar pro AJP PR7 (rss)

TOPlist