AJP PR7
Redakční testy
Články
Technické údaje AJP PR7
2016 2017
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 600 cm3
Točivý moment - 58 Nm
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců Stojatý
Počet válců 1
Rozvod DOHC
Ventilů na válec 4
Vrtání 100 mm
Zdvih 76.4 mm
Kompresní poměr 12.4 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Materiál rámu lehká slitina/ocel
Zdvih předního odpr. 300 mm
Zdvih zadního odpr. 280 mm
Brzdy vpředu kotouč
Rozměr předního kotouče 300 mm
Přední třmen dvoupístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 21 "
Zadní kolo 18 "
Rozměr přední pneu 90/90 – 21
Rozměr zadní pneu 140/80 – 18
Rozvor 1540 mm
Výška sedla 920 mm
Suchá hmotnost - 148 kg
Pohotovostní hmotnost 165 kg
Objem nádrže 17 l
První cena 279900 Kč
Videa AJP PR7
Témata ve fóru o AJP PR7
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Enduro & funbike AJP PR7 650 rally 80 6.7.2020 15:29
Skupiny
Průměrné hodnocení od 4 uživatelů
Motor
Spojka
8.0/10
Průběh výkonu
7.0/10
Vibrace
8.3/10
Převodovka
7.7/10
Mechanická hlučnost
8.3/10
Zvuk
9.3/10
Spolehlivost
8.0/10
Podvozek
Možnost nastavení
9.3/10
Těsnost tlumičů
9.7/10
Tuhost rámu
9.0/10
Jízda
Sport
8.0/10
Město
6.5/10
Cestování
7.5/10
Terén
9.7/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
7.3/10
Ceny servisu
6.3/10
Servisní síť
5.0/10
Dostupnost dílů
7.3/10
Nabídka doplňků
5.0/10
Servisní intervaly
9.3/10
Terén
Brodivost
9.3/10
Výška
9.3/10
Ochrana motoru
7.3/10
Skoky
7.7/10
Cestování
Pohodlí jezdce
7.7/10
Možnosti uchycení zavazadel
5.0/10
Ochrana jezdce cestování
8.3/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 7.83
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 5.40 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 3 uživatelů.
Kupující kteří dali PR7 přednost
NekoupiliZ důvodu
Yamaha Ténéré 700 World Raid Moc velká váha, podvozek, zpracování
KTM 690 Enduro R zkoušel jsem a nesedla mi + drahé dodělání do stavu ve kterém AJP už je(kockpit,nádrž atd)
Husqvarna 701 Enduro zkoušel jsem a nesedla mi + drahé dodělání do stavu ve kterém AJP už je(kockpit,nádrž atd)
Suzuki DR-Z400S staršie moto, problém zohnať v slušnom stave
Yamaha Tenere 700 Mám zaměření více na terén
Husqvarna 701 Enduro
KTM 690 Enduro R nutnost dalších, poměrně nákladných úprav
KTM 690 Enduro R Fantastická ergonómia, na cestovanie nutné veľké množstvo ešte drahších úprav, zlé skúsenosti cestovateľov ohľadne spoľahlivosti
BMW G 650 Xchallenge Neuveriteľne vysoká, staršia -5st.prevodovka, na cestovanie potrebuje značné a množstvo nie lacných úprav
Husqvarna 701 Enduro
Kupující místo PR7 koupili raději jinou
JakouZ důvodu
KTM 690 Enduro R Dražší, škoda žádné ojetiny
Yamaha Tenere 700 Dvouválec
Husqvarna 701 Enduro Naskytla sa kúpa HSQ
KTM 790 Adventure R 1V v.s. 2V proste univerzálnejší a na silnici jede líp :)
Husqvarna 701 Enduro naskytla se výhodná koupě 701čky
KTM 690 Enduro R Fakt špičková rallye motorka, nemam co vytknout, ale vyšší cena a na to moje ježdění zbytečnej luxus.
Yamaha TT 600 E Relly stavbou je mi nejblíž, cenou je mimo rozpočet a "no name" s malou servisní síťí...
Manuály pro AJP PR7
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2020 Gronk ajp_pr7_spare_part_l.pdf 16 MB Rozklad dílů
2020 Gronk ba027002-koso-db-01.pdf 15 MB Přístrojová deska KOSO
2020 Gronk uzivatelsky-manua.pdf 5.8 MB Uživatelský manuál
2019 erbe 0-ajp_pr7_spare_part.pdf 16 MB Zoznam dielov
2017 _Martin pr7.pdf 2.7 MB

TOPlist