
AJP PR7 - portugalský rallyman
15.05.2017
01.10.2019
14.09.2018
13.11.2017
09.11.2016
05.05.2016
27.11.2015
2016 | 2017 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 600 cm3 | |
Točivý moment | - | 58 Nm |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | Stojatý | |
Počet válců | 1 | |
Rozvod | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 100 mm | |
Zdvih | 76.4 mm | |
Kompresní poměr | 12.4 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Materiál rámu | lehká slitina/ocel | |
Zdvih předního odpr. | 300 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 280 mm | |
Brzdy vpředu | kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 300 mm | |
Přední třmen | dvoupístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 21 " | |
Zadní kolo | 18 " | |
Rozměr přední pneu | 90/90 – 21 | |
Rozměr zadní pneu | 140/80 – 18 | |
Rozvor | 1540 mm | |
Výška sedla | 920 mm | |
Suchá hmotnost | - | 148 kg |
Pohotovostní hmotnost | 165 kg | |
Objem nádrže | 17 l | |
První cena | 279900 Kč |
Losting 2021 - AJP PR7 - časť 5 - Albáns...
Losting 2021 - AJP PR7 - časť 4 - Čierna...
Losting 2021 - AJP PR7 - časť 3 - Bosna ...
Losting 2021 - AJP PR7 - časť 2 - Chorvá...
Losting 2021 - AJP PR7 - časť 1 - Sloven...
Kolyma Trip 2019 - cast 4 - Kolyma a ces...
Kolyma Trip 2019 - čast 2 - Altaj - Tuva
KolymaTrip2019 - BAM - Mostový špeciál
AJP PR7 v inovovaném kabátě pro rok 2020
AJP předvádí svou královnu PR7
Ride 4 Fun
AJP PR7 - teaser
AJP PR7 - First TEST!
AJP PR7 - Krátký test - MX TRAŤ
AJp PR7 - první vlaštovka
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | AJP PR7 650 rally | 80 | 6.7.2020 15:29 |
Najkompletnejšia motorka na skutočné adventure cestovanie. Ľahká (relatívne-bude rozobraté nižšie), ...
Super stroj se kterym si uzijete chvile s hubou od ucha k uchu...
ALL IN ONE - rychlá, skáče, brodí, cestuje.. :-D
Když se na ní projedeš, už ji nepustíš
Nejvíc elektroniky na PR7 je vstřikovač a palivové čerpadlo.
Po tom co mne vloni nedali přednost v jízdě..., a 690 Rally prototip šel na totálku, potřeboval jsem...
Hubená koza na který se dá slušně popojet po silnici a zároveň krásně pojezdit v terénu
Parádní stroj , zatím u nás trochu neznámý.
V dnešní době jediná svého druhu. Skutečný dualsport. Jednoválec bez vibrací.
Moto se kterou si můžu naplno užívat cestou necestou
Nejvíc elektroniky na PR7 je vstřikovač a palivové čerpadlo.
Moto se kterou si můžu naplno užívat cestou necestou
Zatím se seznamujeme, ale vypadá to nadějně :-)
Univerzálny stroj s nízkou hmotnosťou bez potreby veľkých dodatočných investícií. Na ceste je fajn, ...
Parádní stroj , zatím u nás trochu neznámý.
Po tom co mne vloni nedali přednost v jízdě..., a 690 Rally prototip šel na totálku, potřeboval jsem...
V dnešní době jediná svého druhu. Skutečný dualsport. Jednoválec bez vibrací.
Najkompletnejšia motorka na skutočné adventure cestovanie. Ľahká (relatívne-bude rozobraté nižšie), ...
Hubená koza na který se dá slušně popojet po silnici a zároveň krásně pojezdit v terénu
Super stroj se kterym si uzijete chvile s hubou od ucha k uchu...
Motorka po necelých 3 rokoch a cca 63000km predaná. Snáď bude novému majiteľovi robiť radosť.
Alebo aj Balkan TET trip 2021. 1.6 - 28.7. 14500km Maďarsko, Chorvátsko, Bosna, Čierna Hora, A...
Práce na PR7 sa nejak nazbierali. Ale po návrate z Magadanu konečne v tip-top stave ready na cestu h...
Konečne som vyriešil poslednú položku z TODO listu servisných úkonov. Horné uloženie tlmiča už získa...
Tak som konečne preliezol dlho odkladaný palivový systém. Stará (moja) sériová PR7 má známy problém ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.0/10 |
Průběh výkonu | 7.0/10 |
Vibrace | 8.3/10 |
Převodovka | 7.7/10 |
Mechanická hlučnost | 8.3/10 |
Zvuk | 9.3/10 |
Spolehlivost | 8.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.3/10 |
Těsnost tlumičů | 9.7/10 |
Tuhost rámu | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 8.0/10 |
Město | 6.5/10 |
Cestování | 7.5/10 |
Terén | 9.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.3/10 |
Ceny servisu | 6.3/10 |
Servisní síť | 5.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.3/10 |
Nabídka doplňků | 5.0/10 |
Servisní intervaly | 9.3/10 |
Terén | |
Brodivost | 9.3/10 |
Výška | 9.3/10 |
Ochrana motoru | 7.3/10 |
Skoky | 7.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha Ténéré 700 World Raid | Moc velká váha, podvozek, zpracování |
KTM 690 Enduro R | zkoušel jsem a nesedla mi + drahé dodělání do stavu ve kterém AJP už je(kockpit,nádrž atd) |
Husqvarna 701 Enduro | zkoušel jsem a nesedla mi + drahé dodělání do stavu ve kterém AJP už je(kockpit,nádrž atd) |
Suzuki DR-Z400S | staršie moto, problém zohnať v slušnom stave |
Yamaha Tenere 700 | Mám zaměření více na terén |
Husqvarna 701 Enduro | |
KTM 690 Enduro R | nutnost dalších, poměrně nákladných úprav |
KTM 690 Enduro R | Fantastická ergonómia, na cestovanie nutné veľké množstvo ešte drahších úprav, zlé skúsenosti cestovateľov ohľadne spoľahlivosti |
BMW G 650 Xchallenge | Neuveriteľne vysoká, staršia -5st.prevodovka, na cestovanie potrebuje značné a množstvo nie lacných úprav |
Husqvarna 701 Enduro |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
KTM 690 Enduro R | Dražší, škoda žádné ojetiny |
Yamaha Tenere 700 | Dvouválec |
Husqvarna 701 Enduro | Naskytla sa kúpa HSQ |
KTM 790 Adventure R | 1V v.s. 2V proste univerzálnejší a na silnici jede líp :) |
Husqvarna 701 Enduro | naskytla se výhodná koupě 701čky |
KTM 690 Enduro R | Fakt špičková rallye motorka, nemam co vytknout, ale vyšší cena a na to moje ježdění zbytečnej luxus. |
Yamaha TT 600 E | Relly stavbou je mi nejblíž, cenou je mimo rozpočet a "no name" s malou servisní síťí... |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | Gronk | ajp_pr7_spare_part_l.pdf | 16 MB | Rozklad dílů |
2020 | Gronk | ba027002-koso-db-01.pdf | 15 MB | Přístrojová deska KOSO |
2020 | Gronk | uzivatelsky-manua.pdf | 5.8 MB | Uživatelský manuál |
2019 | erbe | 0-ajp_pr7_spare_part.pdf | 16 MB | Zoznam dielov |
2017 | _Martin | pr7.pdf | 2.7 MB |