Po tom co mne vloni nedali přednost v jízdě..., a 690 Rally prototip šel na totálku, potřeboval jsem náhradu a už nechtěl trávit stovky hodin v garáži.
Motorka koupena od FIRMA:Street Moto (Plzeň 1-Bolevec)
Výška jezdce: 193 cm
První dojmy - Co do šasí, to nemá chybu, dobře vede - dvoukomorové vidlice na rozdíl od KTM 690 - motor tam bych vytkl slabý zátah ve spodních otáčkách, ale budu řešit změnou vstřiku + rázný náběh z volnoběhu - budu řešit novou mapu ze Španělska.
Motorku bych doporučil pro - Pro speciální lidi, kteří vědí, co chtějí. Vhodná jak pro cestovatele s malou polní na Pamír, nebo pro amatérské soutěže. Nebo jako já pro rekreační využití 4 000 km ročně.
Doplňky na motorce - Sportovní výfuk, mapa, roadbook-tablet v základu, sklopná zrcátka, polepy
Recenze
Mám za sebou Alpské šotoliny + asi 2 000 km po ČR. Kdo si jednou osedlá KTM, už jen těžko hledá ekvivalentní náhradu. Zde je to stejné. Přestože mám Rally kit s DomaRracing otevřeným výfukem, ten spodek je hodně nevycválenej. Tož zkusím poslední možné řešení viz. výše a hin sa, kurnik, ještě hen aj hukáže! Jinak provedení sroje je spíše kovářská práce a bytelná konstrukce. To však neplatí o stojanu, který človek ohne už při pohledu na něj. A tak jsem vzal invertor a přivařil řádnou příložku a kolečko rozšíření a stojan už i funguje. Motorka je jinak opravdu bytelná a určená pro amaterský rally sport - vše je velmi jednoduché. Jinak aby to svítilo instaloval jsem LED o pětinásobném výkonu... aby mne zase nějaký dobrák někde nesrazil a netvrdil, že jsem s automatickou motorkou nesvítil...
Skvělý stroj, taky by se mi moc libil
Vitaj v klube!
Druh motorky je mi sympatický prostředí ve kterém se pohybuješ ještě sympatičtější Ale kdo jsou ti speciální lidi netuším
čupr moto a krásné fotky