Téma: AJP PR7 650 rally
16.6.2017 v 23:04
Vše o PR7 - Ahoj, už máme prodáno několik kusů a spousty vlastních zkušeností, recenzí od zákazníků ... rádi odpovíme na všechny dotazy, at už technické či z provozu po půl roce zkušeností.....

Naposledy editováno 16.06.2017 23:05:35
Předchozí
1 2
Následující

AJP PR7 650 rally

17.6.2017 v 08:39 | Nahoru | #1
Motorka krásná. A jízdně taky. Škoda té ceny s kitem. Přes 300 tis korun mi to přijde docela dost.
Dotaz 1: ten cinkavý zvuk z airboxu - má to nějaké řešeni?
Dotaz 2: občas jsem v lese zastavil a podíval se do tabletu do mapy kam vede lesní cestička. Když jsem otočil klíčkem, tablet se vypnul a bez klíčku nešel nahodit. Má to taky řešeni?
Dotaz 3: na levé straně tabletu odspodu je nějaký gumový průstup. Nebo to je krytka zásuvky? Když průstup, k čemu je?
Dotaz 4: bude enduro neRallye verze bez štítu a tabletu za nějakou rozumnější cenu, blížící se SWM R650RS? (Cca 180tis)

Naposledy editováno 17.06.2017 08:45:20

AJP PR7 650 rally

17.6.2017 v 10:48 | Nahoru | #2
Ahoj,pokusím se odpovědět :
1: jezdil jsi na motorce s racing kitem,kde je otevřený filtr a hodně otevřený airbox, někdo tenhle zvukový projev považuje za drsný,líbí se ,někomu ne..
2: určitě, motorku nevypínat klíčkem, celá motorka je navržena tak,že stačí vypnout bezpečnostní "chcípák", tudíž neběží motor a nesvítí ani světla - zůstává však elektrika do tabletu,budíku a hlavně na ventilátory chladičů když je třeba..klíčkem vypnout opravdu až když se jedná o delší konec jízdy...
3: je to 12v zásuvka s vodotěsnou krytkou
4: Verze R v produkci nebude, hlavním důvodem je i spolupráce s SWM a použítím motoru...Jelikož PR7 je opravdu "rally" motorka a SWM žádnou takovou v produkci nemají,uvolnili motor pro AJP..
Nicméně přední kokpit lze demontovat poměrně snadno - drží na 4 šroubech a nasadit masku na vidlice přes gumové objímky.. celkově domontáž předku je rychlá, 4 šrouby a konektor - např. pro převoz motorky v malých osobní dodávkách kam se kuli kokpitu nevejde... dalším aspektem je proč ho ale sundavat,vydrží poměrně hodně a na hodně extreme enduro je ta motorka těžká.. a i ergonomicky postavená spíše na rychlejší věci..
Co se týče ceny - za tu motorku není špatná - opravdu má na sobě komponenty první třídy a je navíc kompletně připravená pro dálkové přesuny,rally atd... nemusí se dokupovat větší nádrž, držáky, kokpit atd...
porovnávat např. s husqvarnou 701 úplně nejde - je to pořád trochu jiná motorka - má trochu jinou stavbu,jiné zařazení, jiné zdvihy tlumení atd... a samozřejmě svojí roli hraje velikost produkce..

1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 650 rally

17.6.2017 v 11:40 | Nahoru | #3
A pokud byste měl někdo zájem o testovací jízdu, máme pro Vás připravené stroje u nás v Plzni , po tom v Liberci u prodejce ROCKWAY a pak v Třebíči u Motosport Třebíč . stačí si zavolat a domluvit termín..

(reakce na) AJP PR7 650 rally

17.6.2017 v 21:53 | Nahoru | #4

Streetmoto píše: A pokud byste měl někdo zájem o testovací jízdu, máme pro Vás připravené stroje u nás v Plzni , po tom v Liberci u prodejce ROCKWAY a pak v Třebíči u Motosport Třebíč . stačí si zavolat a domluvit termín..



Kolik se dává záloha? A bude testování (nebo zase nějaká akce) i v Králíkách?
Ještě k příspěvku #2, plánuje se třeba i nějaká společná distribuce s SWM?

Naposledy editováno 17.06.2017 21:57:06

AJP PR7 650 rally

20.6.2017 v 10:43 | Nahoru | #5
zatím testování v Králíkách neplánujeme, spíš individuální testovací jízdy. Co se týče podmínek půjčení,každý prodejce si je stanovuje sám a záleží co si od testovací jízdy představujete.. ideálně zavolat a domluvit se.. u nás v Plzni je to bez poplatku,jen se podepisuje hmotná zodpovědnost, pokud se jedná o kratší jízdu..

AJP PR7 650 rally

20.6.2017 v 19:27 | Nahoru | #6
Ahoj, dotaz k motoru SWM. Je to tentýž agregát, co dávají taloši do jejich Superdualu nebo do již jednou zmíněné RS 650R? Parametry jsou podobné, výkon u SWM 42 resp. 40 kw. U PR7 kw neuvádíte. Dík

AJP PR7 650 rally

21.6.2017 v 00:52 | Nahoru | #7
Ahoj,je to stejný motor, AJP je kupuje od SWM . Mohou je používat pro PR7 díky za měření motorky.. AJP mají ale upravenou řídící jednotku a svoje vstřikování.
Co se týče výkonu záleží v jakém setupu je motorka... tu co používáme jako předváděcí máme s výfukem DOMA racing , race jednotkou a otevřenější airbox - tady počítej výkon cca 63 koní.. když motorka opouští továrnu v homologované plně škrcené verzi má cca 50 koní ..pak se dá kombinovat jednoduše..

AJP PR7 650 rally

9.10.2017 v 13:17 | Nahoru | #8
Ahoj,

nemám zkušenosti ze skutečného endura, ale lákají mě offroudovější cesty v Rumunsku (cca 50 % mimo silnice), západní Balkán (40 % mimo silnice) a Španělské a Portugalské šotoliny (50 - 70% mimo silnice). Mimo tyto výlet jízda spíš po silnici a málo off. Za rok nebo rok a půl bych chtěl taky zkusit Maroko a tam bych jel rád hodně mimo asfalt.

Má smysl uvažovat o PR7 nebo se mám radši podívat po standardních cendurech, které šotolinu zvládnout a na delší cestování jsou pohodlnější?

Obávám se totiž, že PR7 nebude moc pohodlná na delší sezení a při cestování ve dvou to asi nepůjde vůbec co? Ta sedačka na fotkách vypadá stejně jako na normálních endurech. Je to tak?

Dala by se vyrobit 2. sedačka na pohodlnou jízdu ve 2 na výlet nebo dovču a potom bych si to přehodil pro endurovější vyjížďky?

AJP PR7 650 rally

9.10.2017 v 13:46 | Nahoru | #9
Mňa by tiež zaujímalo niečo podobné ako Tujiho, ako je na tom PR7 na cestovanie, prosím? Unesie spolujazdca alebo aspoň nejaký kufrík?

1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 650 rally

9.10.2017 v 21:33 | Nahoru | #10
Já vám to trochu usnadním kluci, PR7 nemá zadní stupačky :)

(reakce na) AJP PR7 650 rally

10.10.2017 v 16:12 | Nahoru | #11
TomasK7> To jsem si taky všiml. Jenom mě zajímalo jaké jsou možnosti. Na webu toho moc napsáno není. Například výkon po úpravách, které má PR7 na předvádění netušil ani člověk co psal recenzi na tomhle webu. Až tady ve fóru to je popsáno přesně.

Asi to na velké cestování nebude a ve dvou už vůbec ne. Je to prostě pro ty dobrodruhy, kteří neustále pláčou u všech článků, jak ty cendura jsou čímdál tím víc na silnici a jsou narvaný elektronikou, ale když se ukáže AJP PR7, tak si ho stejně nekoupí. Zajímalo by mě kolik se jich ve finále prodá.

Já bohužel koukám pro cestovním komfortu, takže v případě jednobuchu bych musel spíš koukat na SWM nebo tak podobně.

AJP PR7 650 rally

14.11.2017 v 14:08 | Nahoru | #12
Zdravim ve spolek,

motorka je to lakava a premyslim vymenit to za tenerku. Nicmene mel bych par otazek, ktere snad nekdo z Vas muze zoodpovedet:
-jake jsou servisni intervaly (vymena oleje, vzudochoveho filtru, svicek, nastaveni ventilu, atd.)
-jaky se pouziva vzduchovy filtr - molitan jako u krosek, nebo je tam nejaky "papirak" ala silnicky
-kde se daji koupit filtry - muzete poslat nekdo odkaz
-kdyz budu mit Rally kit (predpokladam ze to chce mit asi kazdy, ptz 28PS je asi otrava) jak je to s technickou. V Nemecku to s Rally kitem neprojde
-Kolik stoji nosice na brasny a kde se daji koupit
-jak je to se zarukou - 2 roky i pri pouziti motorky na rally
-zkousel nekdo z Vas nahradit elektronicky roadbook normalnim - jsou nejake problemy
-mate nekdo servisni manual k dispozici

Predem dikas za odpoved ... paklize se nekdo najde a odpovi

1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 650 rally

17.11.2017 v 22:23 | Nahoru | #13
Olej se dělá po 5 tis. km.
Nosiče by měl být schopen dodat přímo prodejce. Záruka je 2 roky.
Test od Sršně

Naposledy editováno 17.11.2017 22:26:18

(reakce na) AJP PR7 650 rally

23.11.2017 v 11:58 | Nahoru | #14
Sylver> dikas za odpoved. 5tis km neni na prvni pohled moc. Kdyz ale zvazim, ze to obcas nekdo z nas vezme do lesa a nebo na enduro trat, tak to neni tak spatny.

Je u te zaruky nejake omezeni a co ta technicka s tim rally kitem?

AJP PR7 650 rally

24.11.2017 v 12:55 | Nahoru | #15
Zrovna teď má Rockway akci na PR7, že dává ten racing kit v hodnotě 28 tisíc zdarma. Jinak 5000km neni tak zle na tenhle typ motorky, neni to Afrika, abys jezdil od pamětihodnosti k pamětihodnosti s 500km přesunuma, ale spis abys ztrestal Rumunský hory gazem a ze zkušenosti, na takovém výletu 5000km nedáš, vyměnit olej v pohodlí domova je to nejmenší. Jinak o omezení záruky si myslim, ze nemůže byt moc řeč když to montuje sam dovozce, neni to prasecky vykuchani katiku jak to umíme na 20 let starých vranach, spis o využívání většího potenciálu motoru, je treba možné ze prijde dřív generalka, ale taky to asi nebude o půlku dřív, jen proste o něco dřív.

AJP PR7 650 rally

24.11.2017 v 13:18 | Nahoru | #16
Co se záruky týče, čekám, že sem napíše sám autor vlákna-prodejce a vyjádří se. Ale divil bych se, kdyby byla nějak omezena.
Těch 5 tis na olej mi přijde úplně v pohodě. Třeba starý (dobrý) Dominator 650 měl výměnu po 3 tis. A to není žádný ostrý enduro.

1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 650 rally

28.11.2017 v 09:18 | Nahoru | #17
Ahoj...omlouvám se za odmlku ... K dotazům :
Motorky testovací jsou teď v Liberci, Plzni ...v Třebíčí je ukázková nerozjetá... Opravdu je teď rally Kit (řídící jednotka, kryt airboxu a kompletní výfukový systém DOma racing v hodnotě 28tis v ceně ) ... filtr je tam pratelný, něco jako KN...tady je od BMC..
Servisní intervaly uvádíme olej na 5000km, jelikož je to motorka a je to ideální pro životnost stroje..samozřejmě vydrží mnohem déle,ale kdo se zajímá trochu o oleje a udržitelnost jejich adetiv v sobě,tak ví,že ty dnešní long life po 30tis km je blbost..lepší to udělat dřív...Nicméně neznamená to,že když pojedete někde marockou pouští a budete mít 5000km že motorka neujede už ani km...
Montáží Race kitu se neztrácí záruka !! vysvětlení : motorka je EURO IV tudíž s homologovanými svody a výfukem a jednotkou je kuli emisím někde na 45 HP... Race jednotka dovolí motoru "dýchat tak jak má " a trochu v kominaci s laďákem ji oživý..výkon je pak okolo 63 koní a jede fakt dost !!
Co se týče zahraničí, sám jsem projel jižní Evropu na PR7 - v setupu : race jednotka,race svody bez katu a na nich origo výfuk..výkon pořád skvělý,hluk menší a výfuk z hologací,takže nikde žádný problém...A spotřeba při toulkách Itálií,Chorvatskem atd kolem 4litrů.. S race výfukem, když ji dávate za uši jsem se nedostal víc jak 6,5l/100km..
Jo ještě jak to pročítám,tak 28HP je jen v TP..výkon je vyšší..
V základu není roadbook,ale je to nerozbitný tablet s Android systémem...je tam pro to ,že držák je ready pro roadbook a ICO a je tam i elektřina která napájí tablat..TAblet tam dáváme v ceně,kdo che roadbook,použije stávající držák..
Jinak na cestování mi byla mnohem pohodlnější než např. starý Transalp,kterého mam taky doma..sedlo je akorát tvrdé ale musíte si občas stoupnout a narovant nohy a vyvětrat se a ve stoje je opravdu boží,kdyby to šlo jezdil bych furt ve stoje
Každopádně to chce si sednout a zkusit sami...recenze a povídání je fajn pro náčrt ,ale chce to zkusit, někomu to nemusí padnout vůbec a někdo si bude chrochtat blahem..
nosiče zavazadel máme skladem v Plzni i v Liberci...vypadá to asi takhle:


Kdyžtak pište další dotazy,odpovím teď rychleji..

Naposledy editováno 28.11.2017 09:21:56

(reakce na) AJP PR7 650 rally

6.12.2017 v 14:33 | Nahoru | #18
Streetmoto> dikas za odpoved. S tou vymenou oleje nemam zas takovy problem. ja ho menim na svoji krosce po 20 motohodinach. ... a olej zase neni takova financni polozka.
Kdyz si budu menit olej sam/provaden udrzbu ma to nejaky vliv na zaruku? Co je pro me spis dulezite, jaka je dostupnost nahradnich dilu / spotrebni material. Trerba jsem na netu nenasel zadnej manul, kde bych se dozvedel jaky olejovy filtrt, jake svicky,...atd. je neco takoveho? da se to poslat?

K tem nosicum. Nevypadaji spatne. Co je to trubku - 18mm? a kolik takova sranda stoji ... taky jsem k tomu nic na netu nenasel. Muzes poslat odkaz - muze byt i anglicky ci nemecky.

je na Tebe nejaky what´s up kontakt?

1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 650 rally

6.12.2017 v 16:40 | Nahoru | #19
Neznám prodejce, který by ti po dobu záruky nechal si dělat servis doma nebo u neautorizovaneho servisu. Min jednou za rok nebo po překročení nájezdu km (+-nějaká tolerance). Pochybuji, že by Streetmoto to dělalo jinak. Oni musí mít taky nějakou záruku...
Spíš by mě zajímala přibližná cena první, druhé... garanční prohlídky.

Naposledy editováno 06.12.2017 16:41:31

(reakce na) AJP PR7 650 rally

6.12.2017 v 21:18 | Nahoru | #20
Sylver> asi mas bohuzel pravdu. Ja jen zvazuji vsechna pro a proti....a hned za sebe rikam, ze jet kvuli vymene oleje 300km do Plzne nebo Liberce se asi nevyplati a pro me je to v tydnu asi i nerealizovatelny. Ceny garancek je taky zajimave tema. Sylver, ty by jsi menil versyse za PR7?

1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 650 rally

6.12.2017 v 23:10 | Nahoru | #21
Ještě jsem na PR7 nejel, takže nevím, ale dává mi smysl a určitě mě i láká. Anebo si Versyse nechat a na blbnutí pořídit PR5. Tu mám vyzkoušenou a je moc fajn

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 650 rally

7.12.2017 v 09:09 | Nahoru | #22
Sylver> Ja mel versyse taky - akorat predchozi model. Super motorka. No ja mam na blbnuti betu rr 400 a normalni jezdeni tenerku (tu velkou). postupem casu zjistuji, ze neprotrebuji tolik koniku, a ze pro me jsou rozhodujici jine faktory. Nicmene premyslim o tom, ze dam tenerku pryc a sel bych bud do PR7 a nebo do KTM 690/HUsqvarna 701

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 650 rally

7.12.2017 v 09:56 | Nahoru | #23

buqvar píše: Sylver> Ja mel versyse taky - akorat predchozi model. Super motorka. No ja mam na blbnuti betu rr 400 a normalni jezdeni tenerku (tu velkou). postupem casu zjistuji, ze neprotrebuji tolik koniku, a ze pro me jsou rozhodujici jine faktory. Nicmene premyslim o tom, ze dam tenerku pryc a sel bych bud do PR7 a nebo do KTM 690/HUsqvarna 701

Přesně ¨jsem podobného názoru . Akorát já mám jako lehkou na to blbnutí v terénu GG ec 300 r . Sylver AJP PR 7 zrovna na nějaké velké blbnutí není na to mají spíše PR 5 . PR 7 není špatná ale těch peněz škoda že nemám velkou garáž a tiskárnu pěněz .

(reakce na) AJP PR7 650 rally

8.12.2017 v 08:34 | Nahoru | #24
pavelgsxrv> jo tech penez je dost - to me taky trochu vadi. Jestli chces, mam novou tiskarnu. Je cernobila, ale pastelky snad nekde sezenem

Mate nekdo srovnani KTM vs PR7?

Sice je to v nemcine, ..... pro me zajimavej clanek

http://baboons.de/sp...7-ein-harter-brocken

a jeste jeden clanek .... a jak jinakk nez v nemcine

http://www.crossover...r_012017_ajp_pr7.pdf

Naposledy editováno 08.12.2017 08:50:59

AJP PR7 650 rally

8.12.2017 v 09:20 | Nahoru | #25
Porovnávat 690 a pr7 je tak trochu irelevantní, ale je pravda, ze blíž k sobě pr7 na trhu asi nic nemá. Obě jsem měl jen na chvíli (takže treba někdo bude mít lepsi porovnání), ale prostě a jednoduše obě umí líp na to, na co byly stavěny, 690 je lepší jako enduro, obratnější. Pr7 byla mě podstatně lip ergonomicka posedem, motor veme lepsi spodek a taky i mě jako mrdalovi přišla stabilnější, což údajně fakt byt ma. Vysloveně na enduropouziti do lesa bude možná lepsi 690, ale Ja si na enduropouziti koupil rovnou lehkou, pr7 bude urcite lepsi na vypalovačkách, lesních cestách a podobně. Jako první věc který si treba vsimnes je, ze 690 je obří vibrátor, pr7 je skoro bez vibrací. Vesměs si ale zase myslim, ze když bude mít jezdec ruce neni nic co by dokázala 690 a pr7 ne a stejně tak naopak.

1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 650 rally

8.12.2017 v 14:43 | Nahoru | #26
Zdravím Vás, chtěl jsem napsat příspěvěk,ale TomasK7 to vystihl asi úplně přesně Za mě PR7 vyjede hodně těžký věci. Je to dáno i zdvihy tlumičů..Jen je otázka,zda ji tahat na nesmyslné výjezdy,kde i s lehkou vím,že ji 3x zahodim než se tam dostanu..na to je jí asi škoda.a je na ní pár věcí navíc.. Opravdu téměř nevibruje a v rychlých pasážích je velmi stabilní.. má i meněí rejd než Ktm 690 ,takže ve velkých motoanicích se musí troch točit kolem nohy... PR7 je kategoriálně trochu jiná motorka...řekněme,že 701 a 690 je menší exc s velkým motorem.. neberte to jako nucenou reklamu,ale zastavte se v Liberci nebo v Plzni se svézt.. To se nejlíp pozná, každej, kdo na PR7 jel většinou pak mluvil hodně kladně na ergnomii a průběh.. Těžko popisovat slovy,hlavně když si někdo pod pojemem "težké věci a enduro " představuje něco jiného.. a každý má svou pravdu ,což je dobře..Každý ať si jezdí, co ho baví, taky za to dává svoje peníze a motorka je hlavně pro zábavu.. A k různým věcem se hodí více či méně různé motorky...a jak píše TomasK7 - PR7 je tak trošku svoje kategorie..
K výměně oleje - motorka má předpis KM a čas .. ale pokud někdo chce,nebo musí udělat výměnu dříve,určitě nezakazujeme...

(reakce na) AJP PR7 650 rally

11.12.2017 v 13:28 | Nahoru | #27
Streetmoto> &TomasK7> dikas za Vase reakce. Asi jsem mel predem napsat, na co moto chci/bude. Tak na kazdodenni pouzivani ve spojeni se s nejakou tou polnackou/lesem, aby cesta z prace nebyla tak nudna. O vikendu nejaky vylet a kdyz se zadari, tak zase ve spojeni s nejkym off. No a pak na dovcu jako napr. Albanie, Rununsko, Bosna,....pripadne si zajet na Krocana......no proste asi klasika vetsiny lidi tady ve foru. S motorkou nemam v umyslu jezdit rally/Enduro zavody-na to mam svoji Betu.

TomasK7> Kdyz to tak vezmu, jak pises, tak rozhodujici asi nebudou jizdni vlastnosti/dovednosti motorky, ktere jsou z meho pohledu podobne, ale budou to ty veci okolo. No a to je dostupnost servisu, nahradnich dilu, prislusenstvi,... . Vic se mi libi PR7, ale .... jo a u KTMky mas vetsi vyber ojetin.

Streetmoto>jestli te chapu dobre, tak by Ti jako prodejci nevadilo, kdybych si delal udrzbu sam (vymena kapalin, filtru, atd.) a nemelo by to vliv na garanci (zaruku). Mohl by jsi me poslat nejaky manual, nebo workshop manual - kouknul bych se, co je tam za filtry atd a jak je to s dostupnosti.

Jo a kdyby neko chtel vymenit KTM/Husku/PR7 za tenerku, tak dejte vedet .... v terenu nejeta samozrejme

1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 650 rally

12.1.2019 v 12:51 | Nahoru | #28
Sorry za vytáhnutí starého vlákna, ale přibyly prosím nejaké zkušenosti s AJP PR7?
V Listopadu jsem přišel při nehodě a nohu a uvažuji o něčem lehčím na off-road naž je Královna (XRV 750).

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 650 rally

12.1.2019 v 13:55 | Nahoru | #29
Dan-Afrika> Dane jak sleze sníh tak se na ní u tebe můžu zastavit a pokecáme, ale najeto mám zatím poměrně málo. No a až se budeš cejtit na otestování tak samo nebude problém.
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 650 rally

13.1.2019 v 08:27 | Nahoru | #30
TomElefant750> Tome moc děkuji za nabídku. Jinak na Pr7 jsem jel na ty předváděčce na Rádle. Padla mi tak krásně do ruky, až mi ji musel Viktor skoro nasilím sebrat
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek

TOPlist