
Fantic Caballero 700 vs. Yamaha XSR700 Legacy: Stejný motor, podobná kategorie, ...
11.01.2024
30.08.2022
22.11.2021
28.09.2018
06.09.2018
04.06.2018
18.05.2018
23.09.2017
07.03.2017
26.07.2016
27.04.2016
17.09.2015
22.07.2015
2016 | 2017 | 2018 | 2023 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 689 cm3 | |||
Výkon | 55 kW (74.8 koní) | 54.6 kW (74.3 koní) | 54 kW (73.4 koní) | |
Výkon při otáčkách | 9000 ot/min | 8750 ot/min | ||
Točivý moment | 68 Nm | 67 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min | 8500 ot/min | 6500 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Řadový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 80 mm | |||
Zdvih | 68.6 mm | |||
Kompresní poměr | 11.5 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | - | Trubkový | - | Páteřový |
Materiál rámu | ocel | - | ocel | |
Zdvih předního odpr. | 130 mm | - | 130 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | - | 130 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 282 mm | 298 mm | ||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR17 | 120/70-ZR17 | ||
Rozměr zadní pneu | 180/55 ZR17 | 180/55-ZR17 | ||
Rozvor | 1405 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 24.5 ° | 24 ° | ||
Závlek předního kola | 90 mm | - | 90 mm | |
Světlá výška | - | 140 mm | ||
Výška sedla | 815 mm | 855 mm | ||
Pohotovostní hmotnost | 186 kg | 190 kg | ||
Objem nádrže | 14 l | |||
Množství oleje | - | 2.7 l | ||
Spotřeba | 5.1 l/100 km | 4.3 l/100 km | 4.06 l/100 km | |
První cena | 219990 Kč | 204900 Kč | - | 209990 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 234990 Kč | ||
Poznámka | - | Údaje platí pro testovanou verzi Legacy, ta je proti základu vybavená specifickým lakováním, hrazdovými řídítky, krytem předního světla, prachovkami na vidlicích, |
Fantic Caballero 700 vs. Yamaha XSR700 L...
Yamaha XSR 700 - pro všechny případy
Yamaha XSR 700 a nová XSR 900
Yamaha XSR700 XTribute
Yamaha XSR700 od Ton-Up Garage: jako z k...
Nové barvy pro Yamahy modelového roku 2018
Yamaha XSR700 od Rough Crafts má dvojí t...
Yamaha XSR700 jako scrambler
Nové retro od Yamahy: XSR700
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele | 981 | 22.11.2024 15:11 | ||
Japonské | Rollover ventil odvetrani nadrze | 0 | 4.2.2024 15:25 | ||
Japonské | Yamaha - Sport Heritage | 178 | 26.10.2022 10:42 | ||
Naked bike | drátěná kola | 19 | 8.9.2021 10:46 | ||
Vybavení | XSR700/MT-07 - výfukový systém | 3 | 15.6.2021 12:44 | ||
Naked bike | Tomáš Duroň Kroměříž - prodej motorek - zkušenosti | 7 | 6.2.2021 22:46 | ||
Naked bike | Boty s malým podpatkem | 19 | 6.1.2021 09:50 | ||
Začínáme | První motorka - levnější ojetina na naučení VS zánovní dražší motorka | 16 | 5.12.2020 12:10 | ||
Vybavení | Oblečení na moto | 100 | 16.9.2020 10:20 | ||
Naked bike | Kdy přezout pneu | 26 | 10.9.2020 20:16 | ||
Opravy a údržba | USB conector na Xsr 700 | 1 | 8.5.2020 21:59 | ||
Naked bike | Yamaha xsr 700 Praha | 7 | 31.8.2018 12:15 | ||
Motoškoly | Predam ucast v Motoskole Brno 21/06/2018 | 2 | 12.6.2018 14:35 | ||
Naked bike | Xsr 700 | 4 | 4.6.2018 11:32 | ||
Naked bike | Bunda Roadster ll - Pearl White zkusenosti | 1 | 28.8.2017 06:56 | ||
Vybavení | Kozena bunda 4sr tt replica nitro | 4 | 17.8.2017 07:42 | ||
Opravy a údržba | FYI svolavacka na duke a XSR700 | 0 | 18.1.2017 09:19 |
Vzhľadom retro bike, ktorý rozdeľuje. Buď sa vám páči alebo ho nemôžete ani vidieť.
Zábavná stylovka na okresky i do města. Výborně ovladatelná s dostatečným výkonem.
Moderní naháč v retro stylu. Lehká, ovladatelná motorka. Výborná pro další úpravy.
První je vždycky jen jedna, původně to mělo být na pohodové vylety kolem komína, ale nějak se to zvr...
Vzhledově klasika a návrat do historie v moderním pojetí.
Lehka a hodne dobre ovladatelna bestie co chytne za koule
Moderní motorka v retro stylu. Tahle je navíc v barevném provedení Anniversary, které se myslím doce...
Skvělá motka s bezva motorem. Možná trošku měkčí ale zase na ty naše okrsky perfektní.
Čmelák - jede krásně. Velmi dobrá manévrovatelnost, dostatečný výkon, příjemně vzpřímený posez....
Lehká, hravá, nezáludná, lahodí oku i zadku :-)
První je vždycky jen jedna, původně to mělo být na pohodové vylety kolem komína, ale nějak se to zvr...
Pořízená od kamaráda, zatím spokojenost. Bude to motorka pro zábavu.
Lehká, mrštná, kočička ;), prostě Yamaha
Na pohodu, dopraví kam potřebuji a ještě dobře vypadá...
Krásný japonský naháč v retro stylu
Skvělá motka s bezva motorem. Možná trošku měkčí ale zase na ty naše okrsky perfektní.
Pohodová motorka pro každodenní ježdění.
Vysněná motorka, která na mě vyloženě čekala.
Malá bestie, co se ráda přetvařuje.
Krásná retro motorka, ideální pro kochačku krajinou, zvuk na volnoběh a ve středních otáčkách krásný...
Neděle dopo je pro výlet do rakous jak stvořená. Domažu ještě lehce řetěz kvůli možnýmu dešti ať se...
Rozhodol som sa pre zmenu štandardných riadidiel, ktoré majú celkom výrazný chopper štýl za niečo vi...
[youtube]https://youtu.be/X6gEQI9MWGk[/youtube] Motorka dostala nový výfuk a riadilá, ktoré zvyšuj...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.6/10 |
Spojka | 9.0/10 |
Vibrace | 8.5/10 |
Převodovka | 8.8/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 7.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 8.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.5/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 8.5/10 |
Jízda | |
Sport | 8.5/10 |
Město | 9.5/10 |
Cestování | 7.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.0/10 |
Ceny servisu | 8.0/10 |
Servisní síť | 8.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.5/10 |
Nabídka doplňků | 7.0/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 3.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 4.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.0/10 |
Světla | 7.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 650R | vyssi cena a prilis moderni styl |
CFMOTO 700CL-X Heritage | hodně jsem zvažoval tuhle Číňanku, to zakončení sedla se mi nelíbilo |
Triumph Trident 660 | |
Royal Enfield Interceptor | slabá a Indie |
Yamaha MT-07 | chtělo to něco jiného :-) |
Moto Guzzi V7 Stone | Cena a byla menší |
Triumph Street Scrambler | Dlouho vyhlídnutá ale když jsem si na ni sedl, tak mi to nějak nesedlo:) |
Kawasaki Z650RS | Naživo mi připadla spíše malá a Yamaha je mému srdci bližší. |
Yamaha MT-03 | Chtěl jsem starší 660, ale ceny v bazarech vzrostly tak sem si udělal radost. |
Ducati Scrambler | Spolehlivost japonců, je to má první motorka a Ducati je o poznání živější |
Triumph Trident 660 | Nízká výška sedla, tvrdost |
BMW F 900 R | Vyšší cena |
Honda CB 650R | Sportovnější posez |
Ducati Scrambler | Nízká výška sedla, drahý servis |
Kawasaki W800 Street | obavy z jizdnich vlastnosti prilis klasicky motky, uzkych gum a malo zabavy na ceste. Nizkej posed na moji vysku a moc chromu :) |
Ducati Scrambler | vyssi naklady desmo servisu a nizsi posed |
Kawasaki Vulcan S (EN 650) | Nezvyk na nohy vpředu a problém s náklonem v zatáčkách. |
Benelli Leoncino 500 Trail | Slabší výkon. |
Ducati Scrambler | Dražší a složitý servis. |
Suzuki SV 650 | Lepší ovladatelnost XSR, pružnější motor |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha MT-07 | XSR jsem chtěl původně, ale naskytla se výhodná nabídka |
Kawasaki Z650RS | Kawa je větší lépe mi vyhovuje. |
Triumph Trident 660 | "Pouze" 2 válec. |
Honda CB 650R | sice retro design ale není tak sexy :-D |
Triumph Bonneville T120 | Už jsme byl zoufalej, tak jsem přemýšlel i o tomhle. Dobrej bajk, ale ne to, co jsem chtěl |
Ducati Scrambler | |
Triumph Trident 660 | asi dost bylo japonců |
Kawasaki W 800 | chladič, 17 kola, design |
Yamaha XSR 900 | Mali na sklade len XSR 900 a zapacila sa mi ihned :-) |
Yamaha XSR 900 | nižší výkon, tolik se mi nelíbila, žiju jenom jednou... |
Husqvarna Svartpilen 701 | Hezká ale ta bačkora místo předního světla mě odradila, jinak určitě super i je to pohodlné,spolehlivé,živé |
Husqvarna Svartpilen 701 | - Naháč, pro mě nehezký design- zejména světel |
Triumph Street Cup | Žádná mě v tu dobu na inzerci nezaujala. |
Yamaha SCR 950 | po nasadnutí ma zvláštne tlačila do vnutorných stehien keby mám na tom sediet hodinu asi si odrežem nohy (proste mi nejak nesadlo sedlo so stupačkami paradoxne ovela lepšie sa mi sedelo na MT07)) |
Kawasaki Z900RS | Skoro vyhrála, ale nic moc výhled ze zrcátek a nějak mi vadily stupačky. |
Honda CB 650R | Příliš retro vzhled |
Kawasaki Versys 650 | Moc pěkná ale nevhodná na dlouhé cesty. |
Honda CMX500 Rebel | nesoumerna kola a nakonec i barva. |
Honda CB 650R | Slabší zakladní výbava ve srovnání s Hondou a cenou modelu. Pouze dvouválec = zvuk skútru. |
Honda CB 650F | Na rozdíl od větší sestry vypadá trochu \"divně\" a nakonec jsem šel do osvědčené jistoty čtyřválu. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | Steebe | b34-f8197-e1.pdf | 4.6 MB | Servisní manual |
2018 | WildOne | xsr700_2018_en.pdf | 7.3 MB | Yamaha XSR 700, ročník 2018. Jazyk: angličtina |
1917 | todol | uzivatelska-prir.pdf | 9.3 MB | Manual XSR 700 CZ |