PROFIL MOTORKY

Yamaha XSR 700 (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník LukySima
Vloženo 14.7.2021
Aktualizováno 13.9.2021
Zobrazeno 1 537x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moderní naháč v retro stylu na vyčištění hlavy a lítání kolem komína

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Scrambler: Výška sedla, do budoucna cena servisu
Honda CB 650R: Sportovnější posez
BMW F 900 R: Vyšší cena
Triumph Trident 660: Výška sedla, tvrdost

První dojmy - Pohodlný posez - výška sedla/řídítek vzhledem k výšce mé postavy. Po svezení - citlivý, hravý motor, vibrace dvouválce, ucukaný plyn :). Mám možnost srovnání pouze se čtyřválcem Kawasaki z750 (odhad 2005) z autoškoly, tak berte s rezervou.

Motorku bych doporučil pro - Pro vyšší postavy, kterým se většina motorek střední třídy zdá malá. XSR ma nejvyšší posez v kategorii. Kdo hledá vzpřímený posez a měkký podvozek, sport heritage styl. Velké množství nabízených doplňků a možnosti úprav.

Doplňky na motorce - Zkrácené nastavitelné páčky, snížená řidítka, přepozicování budíku, přední tabulka pro číslo, směrová LED světla Plus, manžety na vidlici, kryt řetězu, ploché sedlo, zkrácený držák SPZ, černý kryt chladiče, padáky, výfuk

Recenze

Jak to vše začalo?
Chtěl jsem si po práci trošku "vyčistit" hlavu, tak mě napadla motorka jako dobrý nápad. Neměl jsem ale papíry, protože mě to k motorkám nikdy netáhlo. Byl jsem celou dobu pouze na auta, takže jediná možnost bylo zapújčení skútru - PCX 125 na víkend. Byla to pecka. Najel jsem asi 600 km a říkal si, tohle je ono. Tahle malá hondička fungovala skvěle. Po vyjetí z města už ale scházel výkon a taky mě lákalo řazení a větší pocit z řízení stroje.

Minulý rok v době covidu jsem si udělal papíry. Zkouška s kužely byl celkem výstup z mé komfortní zóny. Člověk co nikdy neřídíl motocykl jsem se zde celkem zapotil.

Proč jsem si vybral tento stroj?
Jako začátečník jsem hledal naháče střední třídy. Jaké modely jsem zvažoval naleznete výše. Ve finále jsem se rozhodoval už jen mezi novým Triumph Trident 660 a Yamaha XSR 700. Triumph je napumpovaný nejnovějšími technologiemi, cena/výkon je tady top a je to technicky asi nejlepší střední třída aktuálně. Jenže mi přišel v posezu malý a hrozně tvrdý. XSR byl opak, vyšší posez, houpačka. Pro rychlejší jezdce toto asi nebude.

Zkušenosti po několika dnech?
Pohodlná pozice, měkčí, naháč na pohodu, Žádne závody, kochačka, po malém tuningu i stylovka. Ve městě se vodí jak ten skútr.

Jízda - do cca 120 km/hod, pak už to moc fouká a stahuje dolu :) já jezdím předpisově, takže kochačka a měkčí podvozek není od věci.

Motor - řekl bych, široké spektrum otáček. ve měste 50 km/hod na 4, plynule táhne od spoda. citlivá práce s plynem, jinak občas ucukaný. (jsou to jen mé pocity, zkušenější asi řeknou vlastnost 2 válce). není to tak uhlazený jako 4 válec. jiné srovnání nemám. když zatáhnete tak to jede. výkon pro začátečníka plně dostačující. pro ty co vědí, klasika ala MT 07.

Brzdy - přední brzda - snesl bych ostřejší, dávkování v pohodě. zadní brzda - na rozjezdy do kopce

Podvozek - pohodlný, nebolí zadek (mozna to bude spise sedlem, nevim). na pohodu. jezdím podle předpisů, plně mi vyhovuje. dá se nastavit zadní tlumič v 9 krocích. co tam aktuálně mám jsem ještě nezjistil :( já jezdím většinou kochačku v rychlostech ala skútr 125, takže mě měkkost podvozku nijak neomezuje, naopak nebolí zadek a záda. pro sportovní jezdce si myslím, že lepší cb650r a trident 660. čas ukáže. zatím dobrý.

Ovladatelnost - ve městě jako skútr. myslím, že by měla být nadprůměrná vzhledem ke hmotnosti motocyklu. citlivý plyn. když blbnete mezi víkama kanálu a projedete v zatočení dírou tak to může cuknout heftem.

Spolujezdec - sedlo je celkem prostorné, místa dostatek (183/85 + 165/65). Mám ploché sedlo od Yamahy, je pohodlné. Žádný problém, na cesty po ČR v pohodě. Váha spolujezdce je při výkonu 75 k znát.

Spotřeba - 4.4 l

* * * * *

Mám najeto zatím jen něco kolem 1 500 km. Vše jsou jen první pocity začátečníka, který nemá srovnání, tak některé výrazy a přirovnání prosím berte s rezervou. Po najetí více km, přihodím další update.

Zatím jsem spokojen a na občasné vyčištění hlavy a lítání kolem komína slouží skvěle.

* * * * *

Update po 3 000 km. Zjistil jsem, že mám nastaveno na nejvyšší tvrdost, poloha 9. Občas nerovnosti podvozek nepobere a ma tendenci vás shodit ze sedla, když to kopne a silnice ja fakt tankodrom. Uvažuji, že zkusím shodit 2-3 stupně dolu pro porovnání.

Výfuk. Výfuk vám z toho 2 válce udělá konečně motorku. Po výměně výfuku to celé dává smysl. Vybral jsem tento SC project, který dle mého vkusu sedí stylem k XSR dokonale - "Custom Vintage Motorcycle Exhaust" ;).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Šmod
Šmod napsal 18.07.21 v 14:45 10b.

Pěkná! Ať generuje radost.

zimirekm
zimirekm napsal 16.07.21 v 07:24 10b.

Take jsem o ni uvazoval. Ale po tom, co jsem zkusil motor na CB 650 R, to prohrala. Ty ctyri hrnky tam jsou uplne porno. A motor co jede uplne v klidu na sestku 40 ale pak i 240 to mi Yamaha dat nemohla. Za me mas krasny stroj, ale motor je moc slusny Jinak vzhled je super.

Paulano
Paulano napsal 14.07.21 v 15:45 10b.

vopák
vopák napsal 14.07.21 v 10:21 10b.

Líbí se At' tě baví..

Více komentářů




TOPlist