renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XSR 700 (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník todol
Vloženo 2.7.2020
Aktualizováno 15.9.2021
Zobrazeno 2 827x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vzhledově klasika a návrat do historie v moderním pojetí.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Scrambler: Dražší a složitý servis.
Benelli Leoncino 500 Trail: Slabší výkon.
Kawasaki Vulcan S (EN 650): Nezvyk na nohy vpředu a problém s náklonem v zatáčkách.

První dojmy - Při první jízdě jsem byl překvapen příjemným motorem, s ne příliš jeho výrazným zvukem z důvodu sériového výfuku a značně měkkým podvozkem. Nemohu říci, že by mi motocykl ihned padl do ruky, přece jen jsem delší dobu jezdil na něčem jiném.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, co chtějí klidnou pohodlnou jízdu, líbí se jim klasický vzhled motocyklů, ale chtějí si občas užít i sportovnější jízdu.

Doplňky na motorce - Zadní nosič, zadní blatník, padáky, USB nabíječka, držák mobilu, zrcátka Rock Café Racer v řidítkách, laděný výfuk Ixrace MK2, boční nosiče, kufr Givi + kožena brašna na straně u výfuku (Louis), tankvak Kapa, nastavitelné páčky Puig

Recenze

Motocykl jsem kupoval jako dovoz Německa se zadním nosičem, padáky a zadním blatníkem včetně krytu řetězu. Vše v černém matu bez jakýchkoliv známek opotřebení. Byla pouze nutná výměna přední pneumatiky za originál vzorek, jelikož na zadním je také originál. Ačkoliv bylo v zrcátkách vidět velmi dobře, vyměnil jsem je za zrcátka do řidítek Rock Café Racer z firmy M-Style a viditelnost je nyní zcela dokonalá. Dodělal jsem rovněž držák na mobil a dobíjení vedené k zřízenému konektoru pod nádrží.Na zadní nosič jsem dokoupil XS 313 cestovní zavazadlo GIVI původně určené na sedadlo spolujezdce, a s nosičem ho spojil ve spodní části sešroubováním hliníkových protikusů. Na cestě je nyní kryt chladiče a do budoucna uvažuji možná o laděném výfuku.
Mám ujeto prvních 200 km, takže těžko hodnotit. Pokud srovnám s předchozím motocyklem Kawasaki 650 53kW, Yamaha XSR 700 se mi zdá výkonově výrazně silnější než o pouhé 2 kW a něco větší točivý moment. Motor perfektně pružný, skvěle reaguje, řazení rovněž přesné, a brzdy bez problémů. Displej obsahuje vše, co si jen člověk může přát a mně na něm osobně nic nechybí. Je rovněž jednoduchý a přehledný. Sezení na motocyklu je příjemné, uvolněné, stvořené pro kochání krajinou. Trochu jsem přitáhl zadní pružinu na střední tvrdost, došlo ke zlepšení, ale stále si zvykám na měkkost podvozku. Na předchozí mašině jsem seděl přece jen v motocyklu s nižším těžištěm, zde si zvykám na sezení výše a jinou jízdu v zatáčkách. Rychlost nad 130 km/h už je dost nepohodlná, ale nějak to k té rychlé jízdě na tomto motocyklu ani neláká. Nechtěl jsem spadnout přímo do chopperů nebo cruiserů, takže pro mě tento druh motocyklu byla skvělá volba.
Na počátku roku 2021 laděný výfuk Ixrace MK2 (jeho instalace zabránila použít kufr Givi na tuto stranu), boční nosiče, kufr Givi + kožena brašna na straně u výfuku, tankvak Kapa, nastavitelné páčky Puig. Nyní objednáno ploché sedlo za cca. 6 tis. Kč.
Odkaz na rozdíl zvuku originálního a laděného výfuku zde:

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milan1963
Milan1963 napsal 02.07.20 v 15:09 10b.

Pěkná motorka, at' ti dělá radost.

Beny73
Beny73 napsal 02.07.20 v 08:42 10b.

Krásný stroj Vypadá fakt dobře, věřím, že bez plexi je to horší, ale o to líp vypadá. Hodně šťastných kilometrů Mně osobně jen vadí digitální budík...

Více komentářů



TOPlist