
KTM RC8
14.07.2008
09.05.2024
08.01.2023
25.01.2019
30.06.2015
08.08.2014
23.05.2014
14.03.2014
25.06.2012
25.05.2010
22.05.2009
08.04.2009
31.10.2008
01.09.2008
18.03.2008
2008 | 2009 | 2010 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 1149 cm3 | ||
Výkon | 114 kW (155 koní) | ||
Výkon při otáčkách | - | 10000 ot/min | |
Točivý moment | - | 120 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | - | 8000 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | - | 105 mm | |
Zdvih | - | 69 mm | |
Kompresní poměr | - | 13.2 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | - | |
Typ rámu | Trubkový | ||
Materiál rámu | chrommolybden | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozvor | - | 1425 mm | |
Úhel hlavy řízení | - | 56.7 ° | |
Závlek předního kola | - | 97 mm | |
Výška sedla | - | 805 mm | |
Suchá hmotnost | 199 kg | 182 kg | |
Objem nádrže | - | 16.5 l | |
Maximální rychlost | 300 km/h |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Supersport | Ohruhové ježdění portugalsko a jih španĺlska v zimě 2024/25 | 11 | 27.2.2025 18:50 | ||
Německé, rakouské | KTM RC8 Servis v okolí Kolín- Pardubice- HK | 2 | 4.6.2023 16:45 | ||
Výběr moto | KTM - dostupnost náhradních dílů | 38 | 14.12.2022 20:42 | ||
Supersport | KTM RC8 - test | 12 | 5.11.2022 13:10 | ||
Supersport | Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Bridgestone S21 | 12 | 12.6.2020 08:50 | ||
Supersport | Zkušenosti s KTM 1190 rc8 | 1 | 29.5.2020 14:56 | ||
Pojeď taky | orlicke hory | 15 | 5.4.2020 10:54 | ||
Cross | kroska bez papírů na silnici | 20 | 7.1.2019 10:06 | ||
Výběr moto | Pes mi sežral servisku? | 80 | 2.6.2017 12:37 | ||
Supersport | KTM RC8 | 0 | 2.5.2017 10:16 | ||
Supersport | přehrání mapy v jednotce | 13 | 15.2.2016 08:34 | ||
Opravy a údržba | Svolavaci akce na pneu continental | 3 | 28.9.2014 13:17 | ||
Silniční sportovní | Nastaveni volnobehu KTM | 10 | 18.5.2014 12:24 | ||
Německé, rakouské | KTM 1190 RC8 | 25 | 6.5.2014 21:00 | ||
Opravy a údržba | motoservis V praze | 142 | 3.5.2014 21:41 | ||
Silniční sportovní | Jak vyhladit mapu RC8? | 5 | 28.4.2014 18:18 | ||
Srazy | speedy A minutus slaví O ROK více ... | 4 | 25.4.2014 06:34 | ||
Silniční sportovní | KTM 1190RC8 | 18 | 23.3.2014 22:52 | ||
Německé, rakouské | KTM RC8 - RC8R ? | 13 | 2.2.2014 15:24 | ||
Opravy a údržba | motoservis Praha 4 | 66 | 30.4.2013 14:41 |
Po výborné zkušenosti s KTM 690 SMR jsem se rozhodoval co dál, protože na okruhu už mě nebavilo ztrá...
RC8 - Strašná Motorka! Dlouho jsem koukal po rc8, líbil se mi design, i když nejsem fanda orange - b...
Štíhlá laň se srdcem divokého prasete. Všude středem pozornosti.
Tuhle oranžovou krásku jsem koupil v listopadu 2008, byla dotažená ze Švýcarska, v té době za super ...
RC8 , ultimát, ikona. Nikdy bych neřekl, že tyto slova můžou být synonyma. Nikdy jsem nezažil bajk, ...
Okusil jsem dvouvalec a musel ho mít. Ma to proste charakter
Tahle motorka se mi vždycky líbila, ale nějak jsem se soustředil spíše na čtyřválcové litry (ZX10R) ...
Ďábel na dvou kolech s jedinečným vzhledem, brutálním motorem a luxusním zvukem V2 :-)
Po skoro 9letech na 4V a konkrétněji na firebladech je to prostě změna. Těším se na sezonu a pořádné...
Kvalitu kvantitou nenahradíš...
RC8 , ultimát, ikona. Nikdy bych neřekl, že tyto slova můžou být synonyma. Nikdy jsem nezažil bajk, ...
Okusil jsem dvouvalec a musel ho mít. Ma to proste charakter
KTM poprvé udělala supersport a docela se i povedl. Motorka je nádherna , krásně se na ni jezdí a sk...
Ďábel na dvou kolech s jedinečným vzhledem, brutálním motorem a luxusním zvukem V2 :-)
Štíhlá laň se srdcem divokého prasete. Všude středem pozornosti.
Užasný pocit,skělá jízda,zátah a brzdy jsou užasný,tvary motorky jsou unikátní a krásný.
Po skoro 9letech na 4V a konkrétněji na firebladech je to prostě změna. Těším se na sezonu a pořádné...
Krásný dvouválec v barvách popelářského vozu :)
Po výborné zkušenosti s KTM 690 SMR jsem se rozhodoval co dál, protože na okruhu už mě nebavilo ztrá...
RC8 - Strašná Motorka! Dlouho jsem koukal po rc8, líbil se mi design, i když nejsem fanda orange - b...
Jak jsem koupil motorku a vyřídily jsme vše potřebné ohledně přepisu pustil jsem se do údržby. Motor...
Titan jen tak někdo svařit neumí, já jsem ale našel šikovného člověka. Od výrobý je prý Akrapovič šp...
Co přibylo, přibyly originální polepy z dílny fofrdesign, tmavé plexy, nastavitelné zlamovací páčky ...
Do nové sézóny 2016 je třeba se pořádně obléct, proto komplet měním šatník od shora až dolů. Moji he...
fajně se jezdí furt ;-) [youtube]https://youtu.be/EcImMdKIQYs[/youtube]
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.8/10 |
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Vibrace | 5.4/10 |
Převodovka | 6.6/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 9.2/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 8.6/10 |
Tuhost rámu | 9.8/10 |
Jízda | |
Sport | 9.7/10 |
Město | 2.7/10 |
Cestování | 5.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.0/10 |
Ceny servisu | 5.7/10 |
Servisní síť | 6.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.8/10 |
Nabídka doplňků | 9.0/10 |
Servisní intervaly | 8.3/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 10.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda VTR 1000 SP1 | KTM design zaujal vic, modernejsi motorka |
Ducati 1098 | KTM RC8 je to prostě unikát |
Ducati 1098 | Ani nevím... |
Yamaha YZF-R1 | |
Ducati 848 EVO | Zase motorka příliš malá pro mě a veškerá váha na rukou. |
Aprilia RSV4 | Aprilia RSV4: Strašně malinká - nemožnost upravit posez. Ducati 848 EVO: Zase motorka příliš malá pro mě a veškerá váha na rukou. |
Yamaha YZF-R1 | Chtěl jsem Big-Bang - crankshaft - po sednutí na ní se mi zdála po r6 příliš měkká a taková tučná - trochu neohrabaná, ale musím říct, že je to pohodlná motorka, na který se dá v pohodě vyjet na výlet a projev motoru je velmi přátelský - reaguje dobře. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Aprilia RSV 1000 R | Dlouho hlavní kandidátka. Ale zas tak nutně jsem ji nepotřeboval. |
Yamaha YZF-R1 | Libi se mi moc je to asi trochu rarita ale na rok jsme si ji chtel zkusit, bohuzel v danem období zadny inzerat, |
Yamaha YZF-R6 | Nebyla v Čr žádná v bílé - a v mých finančních limitech |
Yamaha YZF-R1 | nebyla dost slušná nabídka |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2009 | ladja0 | rc8_cz.pdf | 3.2 MB | |
2008 | merick | ktm-rc8_om_en.pdf | 2.9 MB | OM |
2008 | v-twin | manual-ktm-rc8.pdf | 2.9 MB | česky |
2008 | zelda64 | navod-k-obsluze-rc8.pdf | 2.9 MB | návod k obsluze CZ |
2008 | zelda64 | manual-motoru-rc8-r.pdf | 2.2 MB | manuál motoru RC8(R) 2011 EN |
2008 | zelda64 | servisni-manual-rc8.pdf | 17 MB | servisní manuál RC8(R) 2009 EN |