renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 1190 RC8 (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MichalR66
Vloženo 19.1.2014
Aktualizováno 20.1.2014
Zobrazeno 3 273x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Tahle motorka se mi vždycky líbila, ale nějak jsem se soustředil spíše na čtyřválcové litry (ZX10R) :o).

První dojmy - První svezení se odehrálo při nákupu a byl jsem hodně překvapen tím, jak je motorka ve spodním pásmu špatně využitelná. Oproti ZX10R a hlavně kamarádovu sametovému tříválci v Triumphu Street Triple, které krásně táhnou už od cca 2 tis. otáček, je dvouválec cca do 3 tis. otáček ucukaný a nervozní. Od cca 4 tis. se vibrace ustálí a motor nádherně táhne za doprovodu neuvěřitelného soundu.

Recenze

Po R6, R1 a dvou ZX10R jsem se rozmýšlel, jakou motorku si vybrat. Nejvíce jsem přemýšlel o novější Ninje, nebo Firebladu. Pak jsem ale uviděl tuhle RC8 a bylo rozhodnuto :o). Láska na první pohled. Designově podle mého nádhérná mašina, která má už v základu brzdy od Bremba (u ZX10R mě vždycky vadilo, že se brzdy musely ladit), podvozek WP, netypický rám a celkově zajímavou image.
Konkrétně tahle měla také kompletní výfuk Akrapovič, včetně svodů, filtr BMC, plyn Domino, přepákování od KTM a pár dalších doplňků.

Po prvních kilometrech jsem si musel zvyknout na charakter dvouválce a na to, že ježdění na vyšší rychlostní stupně po městě je v podstatě nemožné. Jak jsem výše psal, pod cca 3 tis. se motorka chová nervózně a motoru se evidentně nechce. Síla ani tam nechybí, ale její projev je brutální. Od 4 tis. výše ale motorka agresivně táhle až do cca 10 500 otáček. Zvuk byl natolik hlasitý, že jsem musel namontovat tlumivku (motorku nešlo ani zahřát před domem, aniž by se neseběhli sousedi :o)). Zajímavé také je pozorovat okolí při projíždění. Lidé jsou většinou u silničních motorek zvyklí na čtyřválcové uječené motory a když slyší dvouválec, čekají úplně jinou motorku.
Co se týče brzd, ty jsou dle mého špičkové a zaslouží pochvalu. Podvozek je přiměřeně tvrdý.
Co mě nepříjemně překvapilo je vrzání plastů na celé motorce, to se opravdu jinde moc nevidí. Ostatní, včetně tvrdosti sedla je ale perfektní. Motorka jezdí senzačně a pokud jí netrápíte ve spodním pásmu, tak táhne neuvěřitelně. Díky výfuku shodila cca 10 kilo a i kvůli rozložení s tlumičem pod motorek se zdá být při manipulaci i projížďce velmi lehká.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
brzda80
brzda80 napsal 17.03.16 v 05:50 10b.

Gratulují, krásně sladěný design!

Klikoun
Klikoun napsal 13.11.14 v 19:34

krásná mašina

Hovado-RC8
Hovado-RC8 napsal 07.07.14 v 20:30

Moje bejvalá motorečka, dobře že si nesloupal ty samolepky,neni to tuctovka, já s ní byl spokojenej a do smrti budu litovat že sem jí prodal. at ti šlape.

lomitko
lomitko napsal 05.04.14 v 13:17 10b.

pěkná mooc a ladak super :D

Limiter
Limiter napsal 28.03.14 v 05:43

Luxusní

Více komentářů



TOPlist