renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 1190 RC8 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 11Newmi
Vloženo 28.3.2009
Aktualizováno 9.8.2013
Zobrazeno 12 290x
HODNOCENÍ PROFILU OD 38 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Tuhle oranžovou krásku jsem koupil v listopadu 2008, byla dotažená ze Švýcarska, v té době za super cenu, s malými kosmetickými vadami, na tachometru 1300km.

Recenze

V roce 08 jsem se poohlížel po něčem, co by nahradilo X11, kterou jsem vodil od roku 2003. Pořád jsem nevěděl, co to bude za stroj, až jsem v Brně na superbikách viděl ve třídě stock 1000 RC8 a hned jsem měl brouka v hlavě, od té doby jsem uvažoval tak nějak oranžově.
Co říct k hodnocení tohohle žihadla? Asi tak: v zatáčkách suprově ovladatelná a lehoučká, zadní pneu 190/55 je hned ohoblovaná na hranu, je to skutečně hračka. Podvozek se nezavlní. Samozřejmě nejlíp jí je na pěkném asfaltu, ale dá se i na průměrných českých silnicích. Je potřeba mít na okresky měkčí nastavení podvozku, jinak z vás mašina vytřese duši. Tlumiče mají širokou škálu nastavení a pod sedačkou je nalepená tabulka, kde jsou uvedeny vhodné kombinace kliků, takže neni problém si s nastavením pohrát dle vlastní potřeby. Jízda po městě je utrpení, padesátka se dá jet na dvojku, ale motor má tendenci cukat, prostě na pomalou jízdu neni stavěná. Vibrace do řidítek jsou při konstantních otáčkách motoru celkem nepříjemné a navíc od osmi tisíc ot/min se mašina třese docela dost, ale když jedete palbu a využíváte celého otáčkového spektra, tak vibrace nevnímáte. Často jezdim trasy kolem 200km a ikdyž pravý palec občas pěkně brní, přežít se to dá. Jízdní pozice je poměrně pohodlná, měřim 180cm a záda, ruce nebo kolena mě ještě nebolely, na spoustě japonských litrech jste nahrbení víc. Sedačka je sice tvrdá a na první pohled si můžete myslet, že se na tom nedá sedět, ale zadek z ní rozhodně nebolí. Ochrana před větrem je dobrá. Motoricky to jede suprově, zrychlení je monstrózní, zatim jsem ji zkusil s kámošem na GSXR 1000K6 do 200km/h a zrychlovali jsme stejně, časem na delší rovině zkusíme vedle sebe maximálku, myslim že mě ale od 200 udělá. Na to, že je to dvouvál, tak při podřazování nemá motor nějakou nebezpečnou tendenci blokovat zadní kolo, v porovnání s X11 zhruba na stejné úrovni. Plyn je hodně citlivý, což je nepříjemné hlavně v utáhlých pomalých zatáčkách, kdy stačí malinko cuknout rukou a mašina poskočí, je dobré mít na lankách přiměřenou vůli. To, že občas v časopisech v testech píšou, že převodovka je nepřesná a skáčou tam falešný neutrály beru vklidu. Řadička má tužší a krátký chod, ale stane se jen občas, při klidnější jízdě, že nedomáčknu kvalt, ale to se mi stává i na X11. Co se týče přední brzdy, tak ta je ostrá jak má na takovýho sporta být a rozhodně nemá tendenci při palbě vadnout, zadní je úplně o ničem. Na konci sezóny 2010 má na tachu 17200km. Během zkrácené sezóny 2011, která pro mě začala až první víkend v srpnu (navíc mašina strávila týden ve firmě RP), jsem se dostal na tachometrových 21000km. V roce 2012 jsem najel dalších 4200 km, sezóna 2013 pro mě z pracovních důvodů zkončila koncem července a vzhledem k tomu, že celé jaro bylo hnusně a v červnu jsem byl 14 dní na X11 na dovče, najel jsem na RC8 jen 1300 km, takže celkově je na tachu 26500 km.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bundes
Bundes napsal 23.04.16 v 10:16 10b.

Krásná

Vítr-ve-vlasech
Vítr-ve-vlasech napsal 05.09.13 v 18:27 10b.

Hodíte se k sobě

freestr1
freestr1 napsal 05.07.13 v 15:23 10b.

Krasnej Dvouval jasnych 10 b. A preju hodne ujetejch km

me2d78
me2d78 napsal 15.07.12 v 12:36

soryyy...

me2d78
me2d78 napsal 15.07.12 v 12:36

skvělá mašina která si na nic nehraje, prosptě je...10b...

Více komentářů



TOPlist