Ducati Multistrada 950 S
Informace k modelu
Vylepšená verze standardní Multistrady 950, vybavená TFT displejem, rychlořazením, LED osvětlením a semiaktivním podvozkem
Redakční testy
Články
Cestopisy
Technické údaje Ducati Multistrada 950 S
2019 2020
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 937 cm3
Výkon 83 kW
Výkon při otáčkách 9000 ot/min
Točivý moment 96 Nm
Otáčky při max toč.mom. 7750 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců Vidlicový
Počet válců 2
Rozvod DOHC/desmo
Ventilů na válec 4
Vrtání 94 mm
Zdvih 67.5 mm
Kompresní poměr 12.6 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Příhradový
Materiál rámu ocel
Zdvih předního odpr. 170 mm
Zdvih zadního odpr. 170 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 320 mm
Přední třmen čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 19 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 120/70ZR19
Rozměr zadní pneu 170/60ZR17
Rozvor 1594 mm
Úhel hlavy řízení 25 °
Závlek předního kola 106 mm
Světlá výška 183 mm
Výška sedla 840 mm
Suchá hmotnost 207 kg
Pohotovostní hmotnost 230 kg 236 kg
Užitečná hmotnost 235 kg 229 kg
Objem nádrže 20 l
Spotřeba 5.5 l/100 km
Maximální rychlost - 215 km/h
První cena 398000 Kč 404000 Kč
Poznámka - cena 15 490 EUR, česká cena dle kurzu
Výměna motorového oleje 15000 Km
Seřízení ventilové vůle 30000 Km
Videa Ducati Multistrada 950 S
Témata ve fóru o Ducati Multistrada 950 S
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Silniční cestovní Výber cestovného endura 34 18.9.2020 13:51
Silniční cestovní Oblečenie na Multistradu 10 21.10.2019 19:31
Silniční cestovní Multi 1200 S a nebo 950 11 4.5.2019 19:34
Skupiny
Průměrné hodnocení od 3 uživatelů
Motor
Spojka
9.3/10
Průběh výkonu
9.3/10
Vibrace
8.0/10
Převodovka
7.7/10
Mechanická hlučnost
9.0/10
Zvuk
9.7/10
Spolehlivost
10.0/10
Podvozek
Možnost nastavení
10.0/10
Těsnost tlumičů
10.0/10
Tuhost rámu
10.0/10
Jízda
Sport
8.7/10
Město
8.0/10
Cestování
9.0/10
Terén
6.7/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
7.0/10
Ceny servisu
7.7/10
Servisní síť
8.7/10
Dostupnost dílů
10.0/10
Nabídka doplňků
9.5/10
Servisní intervaly
10.0/10
Terén
Brodivost -
Výška -
Ochrana motoru -
Skoky -
Cestování
Pohodlí jezdce
9.3/10
Možnosti uchycení zavazadel
10.0/10
Ochrana jezdce cestování
8.5/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 8.96
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 5.87 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 3 uživatelů.
Kupující kteří dali Multistrada 950 S přednost
NekoupiliZ důvodu
KTM 1290 Super Adventure Na mých 178cm byla už hodně vysoká
Triumph Tiger 900 GT zvítězila touha po dvouválci a to v tom italském
Ducati Multistrada 1260S cena
Triumph Tiger 1200 Motor v tomhle stroji poklad, ale je to obrovská a těžká motorka, daleko blíž R1200RT než MTS950S
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Spo DCT převodovka je super, ale bohužel zpracování mě moc neoslovilo a opět to byl spíš cesťák
Ducati Multistrada 1200 Enduro Multice 1200 Enduro (nebo 1260) je krásná motorka, ale kvůli tvaru nádrže jsem měl problém tam složit nohy
Triumph Tiger 800 XC Za stejnou cenu byla výbava Ducati nesrovnatelně lepší, motor je ale srovnatelně dobrý jako na ducati
Yamaha Tracer 900 Poměr cena / výkon je u Tracera bezkonkurenční, bohužel s mými rozměry jsem moc velký
BMW F 850 GS Adventure Motor je dost točivý a jízda je dost neutrální, přístup Ducati a použitelnost i na krátké projížďky zvítězila
BMW R 1200 GS Chtěl jsem vyzkoušet, zda rozdíl mezi Ducati 950 a BMW 1200GS stojí za rozdíl cca 150tis. A jasně řikám nestojí. Pokud tedy nehodláte jezdit pořádné enduro.
Yamaha Tracer 900 Malinká motorka, tento stroj jsem neměl ani na testovací jízdu, jedním z hlavních důvodů byl posez a umístění stupaček. Když si sednu tak abych měl špičky na stupačkách srnkám nepříjemně o zadní stupačky.
Honda CBR 650R Jelikož jsem byl majitelem dvou předchozích verzí byla jedna z prvních návštěv při výběru nového motocyklu právě do Hondy. Bohužel mi přijde, že Hondy se asi prodávají jako rohlíky. Neochota několika prodejců je do nebe volajících. Za testovací jízdu si ú
Ducati SuperSport Velice krásná motorka s velice příznivou charakteristikou, dobrý sportovní posez bez extrémních pokrčení nebo váze na řidítka. Bohužel v tuto chvíli se jedná o částečně vyprodaný model a standardní verzi neseženete. Čekačka cca 1 měsíc bez jistého konce.
Kupující místo Multistrada 950 S koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Yamaha Tracer 9 / 900 Vyšší pořizovací cena, servisní náklady. Vyšší váha a menší výkon. Možná iracionální, ale strach z poruchovosti italské motorky.
Moto Guzzi V85 TT Papírově vynikající, ve skutečnosti to bylo to nejhorší , co jsem na moto zažil za poslední roky. Možná stav konkrétního kusu, ale když to prodejce nepřipravil... A řetěz
Ducati Hypermotard 950
MV Agusta Turismo Veloce 800 Byl to můj velký favorit, ale nesedla mi.
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports moc ostrá , hlava by to nedala
Manuály pro Ducati Multistrada 950 S
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2019 ondra.vn predni-kolecko-pa.pdf 631 KB Přední kolečko pastorku
2019 ondra.vn predni-kolo.pdf 774 KB Přední kolo
2019 ondra.vn predni-kotouc.pdf 301 KB Přední kotouč
2019 ondra.vn predni-kotouc.pdf 301 KB Přední kotouč
2019 ondra.vn predni-kotouce.pdf 327 KB Přední kotouče
2019 ondra.vn vymena-brzdove-ka.pdf 1.0 MB Výměna brzdové kapaliny
2019 ondra.vn zadni-kolo.pdf 346 KB Zadní kolo
2019 ondra.vn zadni-rozeta.pdf 405 KB Zadní rozeta
2019 ondra.vn zadni-trmen.pdf 395 KB Zadní třmen
2016 ondra.vn service-manual-2016.pdf 310 MB 2016 Ducati Multistrada 1200 Enduro (E4) Service Manual z endura vychází MTS 950 :) tak aspon něco můžete okouknout
Bazar pro Ducati Multistrada 950 S (rss)

TOPlist