Úžasná, lehce ovladatelná motorka se skvělým motorem a elektronickým podvozkem.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada 950 S: Před KTM jsem vlastnil Kawasaki Versys 1000 a často jezdíme ve dvou. Z toho důvodu mi přišla Ducati menší a nakonec se rozhodl pro KTM.
První dojmy - Oproti Kawasaki strašný vibrace od toho rumpálu, co mate mezi nohama. Vysoký posez, úzká nádrž, žádný parník jako Versys;-) A samozřejmě dechberoucí výkon.
Motorku bych doporučil pro - Cestovatele i ty co chtějí jezdit kolem komína na poradně mašině, protože na ni mate pořád rohlík od ucha k uchu.
Doplňky na motorce - Vyhřívané gripy, přední sedlo, výfuk Arrow
Recenze
Motorka je výborná na krátké i dlouhé vzdálenosti. Je komfortní, umí jet tyhle i pomalu, podvozek skvěle filtruje cestu a je jedno jestli zrovna jedete po asfaltu nebo v terénu.
Líbí se mi motor a jeho výkon, výbušnost a točivý moment. Brzdy jsou tak akorát, zpomalí vás kdykoliv a kdekoliv spolehlivě.
Já jezdím hlavně silnici a musím říct ze oproti Versysu se jedná o mnohem pohodlnější stroj, skvělý je na delší jízdy tempomat, super jsou vyhřívané jeďte i sedlo. Výfuk Arrow pak dělá ten správný randál?
Versys byl těžší, mel nižší těžiště, proto byly první kilometry na KTM hodně nezvyklé, první cesta byla ve slejváku, takže hodně opatrně a s respektem. Ale po 200 km jsem si na Versyse už ani nevzpomněl.
To co píšou všude je pravda. Zatraceně hodně topí do rozkroku?