Dá se napsat o této motorce ještě něco, co tu ještě nebylo uvedeno ? Navíc, po dvou letech s Multistradou 950 jsem tušil, do čeho jdu.
Motorka koupena od D-Moto
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - První dojem v březnu 2021 byl stejný jako ten poslední v říjnu. Kurva, to je svezení :-) Ano, chce to čas na nastavení všeho tak, aby ti ti vyhovovalo, ale pak to stojí za to. Konstruktéři v Bologni udělali opět krok správným směrem.
Motorku bych doporučil pro - Na to musí přijít každý sám.
Doplňky na motorce - Originální kufry jsou pro mě na delší cestování malé, takže ty jsou nahrazeny většími. Samozřejmě + pár dalších nezbytných doplňků.
Recenze
Jak jsem již uvedl. Multistrada 950 S pro mě nebyla krokem do neznáma. Po dvou letech a 18ti tisících km s modelem 950 (2018) jsem neměl obavu o žádnou z předností tohoto motocyklu. Ať už jde o motor, brzdy, nebo podvozek, vše bylo perfektní i na starším modelu. O to víc jsem se těšil na zlepšováky u eSka.
Popravdě, nejvíc na vylepšení chodu spojky při studeném motoru, což bylo snad jediné mínus u 950. A ejhle, ono se to povedlo. Hydrospojka chodí jako hodinky. Posílám poděkování do Bologny.
Elektronikou je to nabité na můj vkus až přespříliš, jenže doba si to asi žádá, takže neprotestuji. A jdu na to. S manuálem v ruce jsem vyrazil prodírat se různými nastaveními, ale po chvíli jsem ho odhodil, jako naprosto zbytečnou věc. Grafika na displeji dovede ke kýženému cíli i naprostého, no jak to říct slušně... Zkrátka během chvíle jsem to pochopil i já. Je to opravdu skvěle provedené.
No a je to první moje první motorka, která má quickshifter. Pro mě dodnes nepochopitelná věc. Ale funguje. Pravda, nepoužívám ho jako náhradu za řazení se spojkou, které je mi stále bližší, tak často, ale občas se hodí.
Jediné, co mi přijde naprosto, ale opravdu naprosto zbytečné, je tempomat. Je to pouze můj soukromý názor, ale nemám tu věc rád. Před lety jím byl vybaven můj Triumph Explorer, ale i u něj jsem ho pouze vyzkoušel a vícekrát nepoužil.
Takže shrnu : Motor, převodovka za 1, podvozek za 1, brzdy za 1.
A navíc je to krasavice k pohledání.
Během prvního roku jsme spolu na cestách i necestách strávili 11.000 km a nevím, jak ona ke mě, ale já k ní žádné mínusové výhrady nemám.
Ten lev na boku je TOP!
Koukám že máš novou hračku, tak ať slouží jako ta stará. Mám ji taky už pár let, zatím stačí ale zamiloval jsem se do V4S.
Ducati super volba,moc pěkná Tak hodně štastných kilometrů.
super