Ducati Monster
Informace k modelu
Ducati představila novou generaci modelu Monster. Jmenuje se jen a pouze Monster, má motor známý z modelů Multistrada 950 nebo Hypermotard 950
Redakční testy
Články
Technické údaje Ducati Monster
2021
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 937 cm3
Výkon 82 kW
Výkon při otáčkách 9250 ot/min
Točivý moment 93 Nm
Otáčky při max toč.mom. 6500 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců Vidlicový
Počet válců 2
Rozvod DOHC/desmo
Ventilů na válec 4
Vrtání 94 mm
Zdvih 67.5 mm
Kompresní poměr 13.3 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Monocoque
Materiál rámu lehká slitina
Zdvih předního odpr. 130 mm
Zdvih zadního odpr. 140 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 320 mm
Přední třmen čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 17 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 120/70ZR17
Rozměr zadní pneu 180/55ZR17
Rozvor 1474 mm
Úhel hlavy řízení 24 °
Závlek předního kola 93 mm
Výška sedla 820 mm
Suchá hmotnost 166 kg
Pohotovostní hmotnost 188 kg
Objem nádrže 14 l
První cena 299000 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) 309000 Kč
Poznámka Monster + za příplatek 10 000,- nabídne navíc přední štítek a kryt místo sedla spolujezdce
Výměna motorového oleje 15000 Km
Výměna olejového filtru 15000 Km
Seřízení ventilové vůle 30000 Km
Videa Ducati Monster
Témata ve fóru o Ducati Monster
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Naked bike Monster krovka 7 18.2.2022 12:47
Začínáme Zajeti motocyklu - quickshifter 55 31.7.2021 09:28
Skupiny
Uživatelské články
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 5.60 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 1 uživatelů.
Kupující kteří dali Monster přednost
NekoupiliZ důvodu
Triumph Trident 660 Slabší objem
Kawasaki Z900 Vetší váha, čtyřválec
Aprilia Tuono 660 Výška sedla, posez, QS není v základu
Yamaha MT-09 Design, vzhled
BMW F 900 R Moc hezká motorka, taková velká, chlapská. Skvělý SW a infotainment. Tři mínusy - nejlínější motor, paradoxně nejsportovnější pozice (u jediné mě po 2 hodinách boleli kolena) a ne zcela precizní QS.
Honda CBR 650R Chtěl jsem zkusit CB650R ale byla jen kapotovaná sestra. Motorka je skvělá ale charakter 2valce mi sedi vice.
Yamaha MT-09 CP3 je jeden z nejlepších motorů vůbec, celá motorka je skvělá, pecka. Bohužel mi nesedla ergonomie a oproti Monsteru je méně agilní (působí těžkopádněji).
KTM 890 Duke Skvělá, lehká, kultivovaná a zatraceně ostrá. Nesedl mi vzhled a z celé motorky jsem měl takový \"lowcost\" plastový pocit. Přitom v konfigurátoru mě vyšla dráž než Ducati.
MV Agusta Brutale 800 RR Chce tocit vic jak Ducna a na okruh jezdit moc neplanuju
Triumph Rocket 3 Az se trochu zase vyjezdim je to favorit vzhled 100% taky musim teprve zkusit
KTM 890 Duke R Vzhled nic moc ale bude to asi super bike treba letos jeste zkusim
Kupující místo Monster koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Triumph Speed Twin příliš plastu, moc elektroniky, Desmo servis
Triumph Speed Twin Protože už jsem jej měl a po Triumphu toužil dlouho - rozepíši se níže.
Yamaha MT-09 MT09 mi seděla vzhledem k mojí výšce lépe
KTM Duke 790 To je spíš takový sen, z testovací jízdy jsem byla naprosto unešená a až budu velká, tak si ji jednou koupím...:)
KTM 890 Duke Nevěř ničemu, co vyrobil Ital a je v tom elektřina.
BMW F 900 R
Yamaha XJR 1300 Už na ní nemám věk a váhu :)
Ducati Hypermotard 950
Manuály pro Ducati Monster
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2008 Stana.k. ducati-imobilizer.pdf 2.8 MB Systémy imobilizéru Ducati
Bazar pro Ducati Monster (rss)

TOPlist