Této kategorii už v dnešní době z ekonomických a emisních důvodů kralují řadové dvouválce, Aprilia ten svůj odvodila z přední části motoru V4 1100 a do něj použila 270stupňové zapalování, které dává charakter véčka. Co nás hodně překvapilo, že navzdory normě Euro 5 jej naladila na 100 koní! Přitom v téhle objemové kategorii je obvyklých tak 70. Aprilia má ovšem v rukávu ještě jeden trumf, a tím je poměr výkonu a hmotnosti. RS 660 totiž vytlačí ručičku váhy na pouhých 169 kg!

Této kategorii už v dnešní době z ekonomických a emisních důvodů kralují řadové dvouválce, Aprilia ten svůj odvodila z přední části motoru V4 1100 a do něj použila 270stupňové zapalování, které dává charakter véčka. Co nás hodně překvapilo, že navzdory normě Euro 5 jej naladila na 100 koní! Přitom v téhle objemové kategorii je obvyklých tak 70. Aprilia má ovšem v rukávu ještě jeden trumf, a tím je poměr výkonu a hmotnosti. RS 660 totiž vytlačí ručičku váhy na pouhých 169 kg!
-
Aprilia RS 660 Extrema a koncept ELECTRICa
09.11.2022
-
Aprilia přidává další verze 660 a dobrodružný skútr
24.11.2021
-
Novinky Piaggio 2021 naživo: sportovní Aprilie 660 a výroční Guzziny
29.03.2021
-
Aprilia RS 660 bude mít vlastní závody
01.02.2021
-
Aprilia ukázala RS 660 v nových barvách, známe její cenu a dostupnost
13.10.2020
-
Letošní Aprilia All Stars představí na dráze RS 660
03.02.2020
-
Aprilia představila supersport RS 660 a koncept Tuono 660
05.11.2019
-
Aprilia ukázala dvouválcový Concept RS 660 a 217koňovou RSV4
06.11.2018
- Přidat článek
2021 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 659 cm3 |
Výkon | 73.5 kW |
Výkon při otáčkách | 10500 ot/min |
Točivý moment | 67 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 8500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | DOHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 81 mm |
Zdvih | 63.93 mm |
Kompresní poměr | 13.5 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Dvojitý páteřový |
Materiál rámu | lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 120 mm |
Zdvih zadního odpr. | 130 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 17 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 |
Rozměr zadní pneu | 180/55ZR17 |
Rozvor | 1370 mm |
Úhel hlavy řízení | 24.1 ° |
Závlek předního kola | 104.6 mm |
Výška sedla | 820 mm |
Suchá hmotnost | 169 kg |
Pohotovostní hmotnost | 183 kg |
Užitečná hmotnost | 210 kg |
Objem nádrže | 15 l |
Rezerva | 4 l |
Spotřeba | 4.9 l/100 km |
Maximální rychlost | 230 km/h |
První cena | 299900 Kč |
Nekoupili | Z důvodu |
---|
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Výkonnově blízko Shiverovi 900, kterýho mám. |
Honda CBR 650R | Jel jsem na ní 60 km a podle mě je to strašnej rumpál. Má super design, kupu elektroniky a moderní dvojválec, kterej má výkon, ale chování motoru se podle mě na sportovní motorku vůbec nehodí. Dvouválec je taky ten důvod, proč jsem si vybral Hondu. |