Této kategorii už v dnešní době z ekonomických a emisních důvodů kralují řadové dvouválce, Aprilia ten svůj odvodila z přední části motoru V4 1100 a do něj použila 270stupňové zapalování, které dává charakter véčka. Co nás hodně překvapilo, že navzdory normě Euro 5 jej naladila na 100 koní! Přitom v téhle objemové kategorii je obvyklých tak 70. Aprilia má ovšem v rukávu ještě jeden trumf, a tím je poměr výkonu a hmotnosti. RS 660 totiž vytlačí ručičku váhy na pouhých 169 kg!
Této kategorii už v dnešní době z ekonomických a emisních důvodů kralují řadové dvouválce, Aprilia ten svůj odvodila z přední části motoru V4 1100 a do něj použila 270stupňové zapalování, které dává charakter véčka. Co nás hodně překvapilo, že navzdory normě Euro 5 jej naladila na 100 koní! Přitom v téhle objemové kategorii je obvyklých tak 70. Aprilia má ovšem v rukávu ještě jeden trumf, a tím je poměr výkonu a hmotnosti. RS 660 totiž vytlačí ručičku váhy na pouhých 169 kg!
-
Yamaha R7 s podvozkem Öhlins vs Aprilia RS 660 Extrema: Válka světů
27.11.2023
-
Aprilia RS 660 vs. Honda CBR650R: Italka a Japonka
04.04.2022
-
Silniční supersporty po 20 letech: Aprilia RS 660 vs. Honda CBR600F Sport
03.01.2022
-
Test Aprilia RS660: Sport z Noale nám všem!
07.06.2021
-
První test Aprilie RS 660: Opravdový SuperTwin!
24.10.2020
-
Aprilia RS 660 Extrema a koncept ELECTRICa
09.11.2022
-
Aprilia přidává další verze 660 a dobrodružný skútr
24.11.2021
-
Novinky Piaggio 2021 naživo: sportovní Aprilie 660 a výroční Guzziny
29.03.2021
-
Aprilia RS 660 bude mít vlastní závody
01.02.2021
-
Aprilia ukázala RS 660 v nových barvách, známe její cenu a dostupnost
13.10.2020
-
Letošní Aprilia All Stars představí na dráze RS 660
03.02.2020
-
Aprilia představila supersport RS 660 a koncept Tuono 660
05.11.2019
-
Aprilia ukázala dvouválcový Concept RS 660 a 217koňovou RSV4
06.11.2018
- Přidat článek
2021 | 2023 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 659 cm3 | |
Výkon | 73.5 kW (100 koní) | |
Výkon při otáčkách | 10500 ot/min | |
Točivý moment | 67 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 8500 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | Řadový | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 81 mm | |
Zdvih | 63.93 mm | |
Kompresní poměr | 13.5 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Dvojitý páteřový | |
Materiál rámu | lehká slitina | |
Zdvih předního odpr. | 120 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |
Přední třmen | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 180/55ZR17 | |
Rozvor | 1370 mm | |
Úhel hlavy řízení | 24.1 ° | |
Závlek předního kola | 104.6 mm | |
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | 680 mm |
Výška sedla | 820 mm | |
Suchá hmotnost | 169 kg | |
Pohotovostní hmotnost | 183 kg | |
Užitečná hmotnost | 210 kg | |
Objem nádrže | 15 l | |
Rezerva | 4 l | |
Spotřeba | 4.9 l/100 km | |
Maximální rychlost | 230 km/h | |
První cena | 299900 Kč | |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 329900 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Tuono/RS 660 vibrujuce zvuky | 5 | 3.9.2024 08:37 | ||
Výběr moto | Prosím o radu s "první" moto na CZ cesty | 9 | 24.7.2024 00:12 |
-
Aprilia RS 660 (2023)
Humpolec, xtra001Krásná lehkonohá Italka, ale prostě nám to nevyšlo...
-
Aprilia RS 660 (2023)
Praha, Tuna_ZZPo letech v motorkářském důchodu zase návrat a samozřejmě že nikam jinam než k Aprilce.
-
Aprilia RS 660 (2023)
Turnov, Maty_bikerKrásně ovladatelná a zábavná motorka
-
Aprilia RS 660 (2024)
Praha 8-Ďáblice, LiknaLehká sportovní motorka, s dostatkem výkonu. Příznivá cena a supr výbava.
-
Aprilia RS 660 (2022)
Štítina, TulusSkvělá mašina v plné výbavě už v základu
-
Aprilia RS 660 (2021)
Chrudim I, FormisssPo dlouhé době zase na zmrzlinu :)
-
Aprilia RS 660 (2023)
Spytihněv, velbloud17Po 100 kilometrech se těžko vystihují nějaké vlastnosti. Uvidíme co přinesou další kilometry.
-
Aprilia RS 660 (2021)
Chrudim I, FormisssPo dlouhé době zase na zmrzlinu :)
-
Aprilia RS 660 (2024)
Praha 8-Ďáblice, LiknaLehká sportovní motorka, s dostatkem výkonu. Příznivá cena a supr výbava.
-
Aprilia RS 660 (2023)
Turnov, Maty_bikerKrásně ovladatelná a zábavná motorka
-
Aprilia RS 660 (2023)
Praha, Tuna_ZZPo letech v motorkářském důchodu zase návrat a samozřejmě že nikam jinam než k Aprilce.
-
Aprilia RS 660 (2023)
Humpolec, xtra001Krásná lehkonohá Italka, ale prostě nám to nevyšlo...
-
Aprilia RS 660 (2023)
Spytihněv, velbloud17Po 100 kilometrech se těžko vystihují nějaké vlastnosti. Uvidíme co přinesou další kilometry.
-
Aprilia RS 660 (2022)
Štítina, TulusSkvělá mašina v plné výbavě už v základu
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Triumph Daytona 660 | |
Aprilia Tuono 660 | Moc vzpřímený posed |
Ducati Panigale V2 | protože ta šílená cena :) |
Aprilia RSV4 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Z 750R | |
Honda CBR 650R | ještě větší cena, dvouvál a ještě víc divoká :o) |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Výkonnově blízko Shiverovi 900, kterýho mám. |
Honda CBR 650R | Jel jsem na ní 60 km a podle mě je to strašnej rumpál. Má super design, kupu elektroniky a moderní dvojválec, kterej má výkon, ale chování motoru se podle mě na sportovní motorku vůbec nehodí. Dvouválec je taky ten důvod, proč jsem si vybral Hondu. |