renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono V4 1100 Factory (2020)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník jardusking
Vloženo 28.10.2021
Aktualizováno 23.4.2024
Zobrazeno 3 078x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jsem Tuono... Aprilia TUoNO - Bike s povolením vysávat mozky...

Motorka koupena od Hava17 (Praha 5-Slivenec)

Výška jezdce: 177 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RS 660: Výkonnově blízko Shiverovi 900, kterýho mám.

První dojmy - Přidřepnutej předek, skvělý komponenty, zpracování a pořád to nevyváží to, když jej uvedeš v život... Tvý smysly nevnímaj nic jinýho. No a když už na to člověk sedne a dá plnej, tak si připadáš jak Han Solo ve Star Wars, když s Falconem přecházel na světelnou rychlost!

Motorku bych doporučil pro - K Tuonu si prostě musíš dojít. Je to na každém, ale přijde doba, kdy zjistíš, že tohle je jasná volba :-D Pak je zbytečné psát, že mezi ušima musí být mozek a ne provázek, atd. Takže tak...

Doplňky na motorce - Výfuk Akrapovič s klapkou a katalyzátorem - úspora 2.5 kg
R&G držák výfuku
R&G Karbonový kryty nádrže
R&G slider zadní osa
R&G slider přední osa
R&G slider na rám
R&G zkrácený držák SPZ
R&G slider na výfuk - ale nakonec jsem sundal, takhle je to hezčí a při pádu to asi nezachrání výfuk před ohnutím a poškrábáním
LED přední a zadní blinkry - sundávací na okruh
Lehká Li-On baterie - úspora 3kg

Recenze

Za mě pomyslný motorkový Olymp.
Ta jízda na něm vůbec neděsí, spíše naopak. S Tuonem chytám brzdný body daleko líp, jak s čímkoliv jiným.
Ta doba, kdy jsem zjistil, že NE že bych ji chtěl, ale že ji POTŘEBUJI, přišla definitivně při posledním Aprilia What The Fun Ride, kdy jsem vyzkoušel obě verze Tuona V4 pro rok 2021.
Modelový rok 2020, který nakonec mám je Euro 4 a byť papírově to je stejný, přeci jen je tady víc toho FUN FACTORU/Y než u 2021.
Proč tento model? Protože tam byl Akrapovič s klapkou a katalyzátorem, kdy zvuk libovej a přitom plně legální, ale taky to, že model 2020 měl z výroby už poměrně dost karbonových doplňků a barevně se mi líbil.
Nejvíc funky je na tom to, že spojka opravdu na rozjezd a zastavení, jinak si vystačíš s QS, kterej je fantastickej a přeřazení nahoru se štěknutím do výfuku a podřazování, kdy to ve vyšších otáčkách dává výrazný meziplyny je neskutečně návyková věc. Už jenom díky tomu máš rohlík na hubě. Tuono neumí jezdit pomalu a dává ti to najevo celá motorka a i to jak používáš QS. Paradoxem je, že jednička je přes QS v jakýchkoliv otáčkách vždy daleko jemnější, jak při použití spojky.
Další úžasnou věcí je, že kolik dáš plynu, tolik toho máš na zadním kole. Co se týče jízdních vlastností, tak stabilita v náklonech a zatáčkách je naprosto příkladná. Adaptivní podvozek přes málo najetých km zatím nemohu hodnotit, ale možností individualizace je mraky a to je taky důvod, proč jsem chtěl Factorku.
Je to motorka, se kterou budeš jezdit buď na okruzích nebo po cestách, který perfektně znáš. Pak si člověk užije plně toho, co umí. Protože "plnej" tahle motorka miluje, ale taky to znamená, že i na trojku si připadáš jak v letadle, protože pořád vzlétáváš a míříš někam k obloze

Tak tohle jsou první dojmy a víc snad v denících...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
HCBT
HCBT napsal 29.03.24 v 00:42 10b.

Přesně jak píšeš. Naprostý souhlas

banadam
banadam napsal 17.03.24 v 21:36 10b.

Slušná péče!

JollyJoker
JollyJoker napsal 27.03.23 v 18:47 10b.

Asi nejhezčí Factory, kterou kdy vyrobili

RealDeal
RealDeal napsal 12.01.23 v 14:37 10b.

U tvé recenze můžu je s úsměvem pokyvovat hlavou

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 30.11.22 v 16:37 10b.

Luxusní mrdečka z Noale.
A koukám, že s nimi jezdíme i na stejnou technickou.

Více komentářů



TOPlist