PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono V4 1100 Factory (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jahan
Vloženo 3.10.2018
Aktualizováno 30.11.2020
Zobrazeno 3 648x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Všechno již bylo napsáno, jen bych to opakoval

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Přesně takové, jaké jsem čekal (měl jsem RSV4)... jo a chyběl mi krouťák 1290 SDR

Motorku bych doporučil pro - pro toho, kdo se chce zlepšovat

Doplňky na motorce - krátkej držák SPZ, tankpad, jiný páčky a už koukám po laufu... líbí se mi Austin Racing.

Recenze

Čtyři roky jsem neslezl z 1290 SDR, na jeho spodek nedám dopustit. Nic se od spoda nesbírá tak, jako právě tohle. Měl až teleportující vlastnosti. Ale jak už to tak bývá, časem se začal objevat nedostatek, kterej se mi nepodařilo vyřešit. Co časem, věděl jsem o něm už od prvního svezení na okruhu. Podvozek. Bohužel. Kdyby byl lepší, tak si ho nechám a nic neřeším. V servisu mi regulérně řekli, že už mi na něm nemají co nastavit, že by to chtělo komplet vzít a vyměnit za jinej, za závodní. Dlouho jsem si myslel, že to udělám, fakt... Jenže už měl najeto přes 16tisíc a investovat 90 tisíc do 4 roky starý motorky... prostě jsem se nedokázal rozhoupat, byl jsem na mrtvým bodě.

Tuono jsem zvolil pouze z tohoto jediného, veskrze pragmatického důvodu. U motorek jsem nikdy kompromisy nedělal, teď jsem měl chvíli pocit že jo, ale už to začíná bejt dobrý:)

Zlomilo se to v momentě, když jsem vyrazil do Mostu a vylepšil jsem si osobáček. Od té chvíle už jsem v klidu. Udělal jsem dobře.
O parametrech, elektronice a co všechno tam nacpali psát nebudu, je to všude. Nemám zatím ani fotky, ani videa. Nejsem moc sdílecí typ, řekla moje žena.

Přemýšlel jsem, co ještě nebylo napsaný... třeba to, že je to hroznej prasák, umí bejt surovej a neurvalej, uřvanej, skoro ti nafackuje kmitajícíma řidítkama, štěká do vejfuku, při každým přeřazení sebou škubne... Nádherně letí do otáček, má dlouhej vršek, omezovač kde nepadnou otáčky, ale kmitá staccato ka ka ka ka ka!!!:). Podřadíš třeba o čtyři kvalty (rovinka v Mostě z 250+ na 60), krásně si to pobere, motka sebou ani nehne, jenom se soustředíš na trefení brzdnýho bodu. Pětkrát jsem probrzdil... tak moc jsem chtěl brzdit co nejpozději:)

No a co mě překvapilo? Majitelé Firebladů prominou, ale Tuono je sežere! Fárik na výjezdu nemá ani takovou sílu, ani takovou rychlost jako Aprilka. Ověřoval jsem si to skoro v každým kole. Dokonce i na maximálku na cílovce jsem je pojel. Ptali se, co jsem do toho všechno nasypal. Nevěřili, že je to sériovka. Chápu je, máš Fároše na laminátech, měli dvě 2016, všechno polaďený jako profíci, jednotky, mapy, telemetrii, notebook a spráská je Tuňák na značkách. Trochu mě to překvapilo, protože se SDR jsme byli s Fárošema úplně nastejno. Tady má ale Tuono bez kecání navrh. No vytlemenej jsem ještě teď když si vzpomenu na ty jejich kamenný obličeje. I když hele... třeba netahali tak zuřivě jako já))

Co mě vadí? Sériovej vejfuk je úplně debilní. Ve vracáku v Mostě jsem s ním dřel o asfalt a cítil, jak mi to nadzvedává motku. Kdo tohle vymyslel, kdo tohle schválil? Jakoby nestačilo, jak vypadá.
Originální páčky jsou hnusný a odbytý. Dlouhý a daleko od řidítek. Už jsem je vyměnil.

Gumy jsou libovka Pirelly SC, ale na okruhu se už po šesti kolech začaly přehřejvat a musel jsem naklikat větší zásah kontroly trakce. Na silnici jsou ale top. Jiné dávat nehodlám. Nájezd max. 2500-3000 tisíce.

Rychlořazení je fajn, ale špatně se mi s ním pracuje, když chci řadit na zadním kole. Na SDR jsem zvedal na dvojku a řadil kolikrát až do pětky. Tady mám problém s každým přeřazením. Ale nemám nic najeto. Slabý 2000km. Asi to spíš bude otázka zvyku a cviku.

Na okruhu žere hodně přes 15l, během dvou 25min, jsem byl na suchu. Na silnici jsem sám rád, když se vejdu do 9l.

Jinak asi už všechno tak, jak se všude píše. Maximálka 273km/h, víc to už moc nepůjde.

Dejte vědět, kdyby vás cokoli zajímalo, rád doplním.
A taky pozdravuju Jerryho, pořád prudil, že mám na profilu ještě KTM.

Můj historicko aktuální motolist:
1. Jawa 50 Bebeta (81)
2. ČZ 175 (84?)
3. Honda Hornet 600 (02)
4. Honda CBR 1000RR (04)
5. Honda CBR 1000RR (08)
6. Honda SH 300i (09)
7. Honda SH 300i (11)
8. Honda CR 250 (02)
9. Aprilia RSV 4 (12)
10. KTM SM-T (11)
11. Honda CRF 450 (11)
12. KTM 1190 Adventure (13)
13. KTM Superduke 1290 (14)
14. Honda SH 300i (12)
15. KTM 690 SM (09)
16. KTM SMC-R 690 (12)
17. KTM Freeride 250 R (16)
18. KTM EXC 250 tpi (18)
19. Aprilia Tuono V4 1100 Factory (17) – aktuální
20. KTM SMC-R 690 /19) – aktuální
21. KTM EXC 300 Six Days (20) – aktuální

...a žádná nebyla špatná

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Alexandr
Alexandr napsal 10.03.21 v 07:53 10b.

Krásná masina a super recenze . Mám Gsxr 1000k1 a monstera 1100 a fakt me zajímá jaky je rozdíl mezi mými motorkami a novými hypernakedy. Musím zajet k dealerovi a vyzkoušet.

hrabě_Kokeš
hrabě_Kokeš napsal 01.12.20 v 12:48 10b.

No a kolik je ten osobáček ??? a odřené výfuk co ti nadzvedával motorku je kde???

Kasinak
Kasinak napsal 30.11.20 v 21:10 10b.

micklance
micklance napsal 15.06.19 v 16:12 10b.

krasavice! taky jsem o ni chvíli uvažoval, ale nedá se na ni dát topcase tak jsem toho nechal :) za 10

bruttopyr
bruttopyr napsal 31.10.18 v 21:58 10b.

Když se objevila, designem mě úplně neoslovila, ale jak čtu nadšené recenze a sleduju videa s testy, tak se mi líbí čím dál víc...

Více komentářů



TOPlist