V4, semiaktivní podvozek a pak spousta asistentů, který krotí tenhle atomovej reaktor na dvou kolech.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1290 Super Duke R: Výbava oproti Tuonu
Triumph Speed Triple RS: jenom 3 válce
První dojmy - Motor - těžko se popisuje co se tam děje - nejblíž tomu je SD1290, ale je to prostě jiný. Podvozek - zatím sem si vystačil s automatickýma režimama,mezi 1 a 3 je rozdíl dost znatelný. Brzdy - naprosto dostačující, lehce gumový, ale rozhodně adekvátní.
Motorku bych doporučil pro - Není pro všechny, má ráda plyn a podle toho se i chová.
Doplňky na motorce - SC Project SC1-R
R&G padáky
R&G osy do kol
R&G polep rámu
Keramická ochrana laku
Recenze
Pro ty co nevyzkoušeli, doporučuji alespoň si půjčit a svézt se. Ale pozor - je to dost návykový a od té doby co jsem se poprvé svezl jsem jí z hlavy nebyl schopnej dostat. Člověk pak furt sleduje bazar, ceníky a přemýšlí jestli si tuhle opici koupit, nebo ne.
Vlastně všechno říká, že byste to dělat neměli - zadní gumu to rozcupuje za 2tisíce km, žere to i trávu okolo silnice, při projíždění městem na jedničku vám vaří mezi nohama a elektronickej plyn byť je obyčejně suprově dávkovatelnej, tak je prostě protivnej při udržování konstantní rychlostí. Spolujezdec? Zkusil jsem to, ale... No řekněme, že pokud chcete mít doma ticho a jezdit už navždy sólo - Just do it.
Motorový mapy jsou 3, ale záleží vlastně akorát na tom, jak moc chcete brzdit motorem, protože výkon je pořád 100%.
Pak je tu kontrola trakce, která se dá nastavit v 8stupních, nebo vypnout
Wheelie control - 3 stupně, ale dá se naštěstí vypnout.
ABS - 3stupně, dá se vypnout, ale zatím sem neměl potřebu to zkoušet.
Brzdy - lehce gumový, ale účinný a poměrně dobře dávkovatelný.
Jo a málem bych zapomněl na boží věc - obousměrný quickshifter - věc naprosto úžasná a neuvěřitelně zklidní jízdu a usnadní se soustředit na krocení 175koní a jízdu jako takovou.
To všechno je doplněno o úžasnou zvukovou kulisu vycházející už i ze sériového výfuku. To, co vychází z koncovky SC1-R vám nažene husí kůži při každým nastartování a bude vás nutit za to tahat a užívat si každou chvilku v sedle.
Tím se dostáváme k ovladatelnosti a podvozku. Vlastně člověka až zarazí, jak ty dnešní naháči jsou neskutečně agilní a v porovnání třeba s 890Dukem, kterej byl (na mě) hravej tak moc, až byl skoro nervózní a telefon v kapse člověka pomalu nutí jezdit ohnutýho na druhou stranu, aby to vyvážil. Ale zpět k vopici - do zatáček jde opravdu lehce. Na nejměkčí mód se pak při výjezdu lehce zavrtí a dává tak najevo, že tenhle režim má být pro "plynulé a pohodlné" polykání km kdy nějaká ta díra vás nerozhodí.
Když tam pak člověk rovnou cvakne sportovní nastavení, tak tohle úplně zmizí a při výjezdu naopak cítíte, jak se zadní guma zakusuje do asfaltu a kontrola trakce vám dává najevo, že to možná trochu přeháníte s plynem. Ta je mimochodem opravdu skvělá a dá se nastavovat za jízdy - oceníte hlavně když někde trochu zaprší a vy přiletíte ze sucha na vlhkej asfalt.
No a pak přijedete na benzínku, chvilku se ještě smějete a pak po natankování zjistíte, že ta spotřeba na palubce je taková malá italská lež, kterou se vás snaží uklidnit, že to vlastně až tak hrozný není :D
Ozzy --> není problém
Mas to pekny Pokud se nekdy sejdem na dromu, tak reknes kolik stoji, a kdyz usoudim ze mam v nejhorsim na zalepeni, tak si ji pujcim
Naprosto přesně popsaný!!!
Ať slouží a až budeš na liberecku, dej vědět!
Krásná mašina!