renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono V4 1100 Factory (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bladerunner
Vloženo 27.6.2022
Aktualizováno 28.6.2022
Zobrazeno 3 329x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Italská charizmatická fungující bestie s úžasnými motorem, zvukem, podvozkem, brzdami a vlastně vším. Jo a nelíbí se mi!

Motorka koupena od FIRMA:Investom (Kostelec)

Výška jezdce: 196 cm

První dojmy - Uff tak to bude něco, to byl můj první dojem. Ovladače prvně trochu složitý, bez knížky je to vopruz. Startér, spojka a za jedna. Rána jako kladivem, dlouhé kvalty no prostě motor s race rodokmenem. Brzdy jedním prstem, Amerika! Vlastně Itálie. A pak podvozek, tuhý nikoliv tvrdý. Do zadku žádné kopance, cesta-necesta, furt jako v kolejích. Do řídítek ani ťuk, prostě tuhé, pevné, fungující. super!!!

Recenze

Mám najeto 2000km, čili vlastně zajeto.

Motor pecka. Kvalty dlouhý,v obci do 50kmh na dvojku (nejde na tempomat). 50kmh a více za 3 už jde tempomat. Motor super dávkovatelný, citlivý, jemný. Těžko věřit že toto drtil Max Biaggi. Mimo obec začíná peklo. Míjím pár aut, 3 a prásk, 4 a prásk, 5 a prásk z laufu při každém přeřazení. Cca v 6000 otáčkách se otevře airbox, motor se nadechne, lidé se otáčí, ptáci stojí v letu a raketa vystřelí vpřed. Za 10 sekund to zichruju ve špíglu a tam nikdo. Cožééé??? Masakr, chechtám se v helmě, tvl. Jedu TOUR mapu!!

SPORT mapa se přepne jedním klikem na pravém ovladači. Výkon je asi stejný, ale nástup za plynem je jinde. Je z toho dravec! Samozřejmě při změně mapy se změní i charakter podvozku.

Trakce jednoduše na ovladači vlevo, plus nebo minus, jednoduché, fungující a velmi zábavné.

Celkem jsou k dispozici 3 mapy tour, sport a user. Lze měnit za jízdy, aktivuje se při zavřené plynu. Při zastavení lze pak přepnout na TRACK 1, 2 nebo RACE a k tomu jako bonus úplně jiné zobrazení na budíku. Ukazatel rychlosti je malý, stovky velké a světelná houkačka jako LAP TIMER, masakr. Paměť na x kol na okruhu je samozřejmostí + nejlepší čas. Mapy a nastavení lze samozřejmě vždy ručně upravit nebo vrátit do továrního nastavení.

K tomu lze nastavit launch control, antiwheelie, quick shifter, tlumič řízení atd.

Tempomat je super věc, na superbike celkem rarita, ale praktická.

Při odkoupení MIA jednotky lze spárovat s mobilem včetně zrcadlení navi, volání, intercom??

Brzdy Brembo - moje první, funguji skvěle. Při mapě TOUR brzdí skvěle i motorem.

Podvozek - semiaktivni ohlins včetně tlumiče řízení, opět několik nastavení suma sumárum bez výhrad. Nejlepší co jsem kdy jel, k tomu super Corsa gumy jsou skvěle, vezmu je znova.

Sedlo - hrubé, neklouže. Je vidět že někdo přemýšlel. Trošku se špiní, ale stačí obyčejné mýdlo a je čisté.

Ergonomie - stupačky, sedlo, řidítka vše sedí skvěle. Levý ovladač by mohl mít lepší ergonomii.

Světlo full led je super, blinkry vpředu integrované jsou fajn, nic netrčí.

Co je super na NAHÁČI je maska, super ochrana před větrem a dobře se čistí. Palubovka je přehledná, automaticky přepne na noční režim.

Jinak motor celkem topí, vibrace minimální, je dobré vědět že tam ještě je.

Blbě se čistí řetěz, má to GP kyvku, nejde použít pračka. Kola se trochu špiní, ale za tu parádu to stojí.

Zatím asi v rychlosti vše, moc jsem toho zatím nenajel.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Black_Tea
Black_Tea napsal 09.09.22 v 22:16 10b.

Grrrrrr...grrrr...grrrr...200...brzda, zadní kolo do vzduchu a...znova...přední kolo do vzduchu...:) Pravé italské peklo!! Hlavně opatrně:)

bruttopyr
bruttopyr napsal 05.07.22 v 11:39 10b.

Pěkná recenze a ještě pěknější peklostroj!
Tuono je můj sen a přesně v téhle Factory verzi.

Honzus75
Honzus75 napsal 01.07.22 v 21:48 10b.

Jsou tu naháče, kapoty a pak je tu Tuono. A kdo jel, tak ví Jasných 10

pycha
pycha napsal 01.07.22 v 21:12 10b.

Další člen do rodiny

Kasinak
Kasinak napsal 01.07.22 v 12:04 10b.

Více komentářů



TOPlist