KTM 1290 Super Adventure S vs. BMW R 1200 GS Exclusive: Každý po svém
13.09.2017
13.09.2017
20.02.2017
10.02.2017
21.03.2016
13.07.2015
09.02.2015
13.01.2023
13.04.2021
26.01.2021
12.11.2019
11.06.2018
20.12.2016
04.10.2016
30.12.2015
27.05.2015
02.02.2015
06.01.2015
01.10.2014
20.08.2014
15.08.2014
2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2021 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 1301 cm3 | ||||
Výkon | 118 kW | 116.8 kW | 118 kW | ||
Výkon při otáčkách | 8750 ot/min | - | 8750 ot/min | 9000 ot/min | |
Točivý moment | 140 Nm | - | 140 Nm | 138 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6750 ot/min | - | 6750 ot/min | 6500 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||
Počet válců | 2 | ||||
Rozvod | DOHC | - | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | ||
Vrtání | 108 mm | ||||
Zdvih | 71 mm | 75 mm | 71 mm | ||
Kompresní poměr | 13.1 : 1 | - | 13.1 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 6 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||
Typ rámu | Příhradový | - | Příhradový | ||
Materiál rámu | chrommolybden | - | chrommolybden | ||
Zdvih předního odpr. | 200 mm | - | 200 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 200 mm | - | 200 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | - | |
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 19 " | - | 19 " | ||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 120/70-19 | - | 120/70ZR19 | ||
Rozměr zadní pneu | 170/60-17 | - | 170/60ZR17 | ||
Rozvor | 1560 mm | 1557 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 26 ° | 24.7 ° | |||
Závlek předního kola | - | 120 mm | - | 109.2 mm | |
Světlá výška | - | 220 mm | 223 mm | ||
Výška sedla | 860 mm | 849 mm | |||
Výška sedla max | - | 880 mm | 869 mm | ||
Suchá hmotnost | 222 kg | 229 kg | 215 kg | 226 kg | 220 kg |
Objem nádrže | 30 l | 23 l | |||
Rezerva | - | 3.5 l | 5 l | ||
Množství oleje | - | 3.6 l | - | ||
Spotřeba | - | 5.2 l/100 km | 5.7 l/100 km | ||
Maximální rychlost | - | 260 km/h | |||
První cena | 497990 Kč | - | 425000 Kč | 421000 Kč | 479900 Kč |
Výměna motorového oleje | - | 15000 Km | |||
Výměna olejového filtru | - | 15000 Km | |||
Výměna zapalovací svíčky | - | 30000 Km | - | ||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 15000 Km | |||
Seřízení ventilové vůle | - | 30000 Km | - |
Od Frabo(2016)
Od ZTD(2015)
1/2024 Servis WP semiaktivních tlumičů K...
9. díl Omalo, 130 km offroad | Gruzie, A...
Výměna řetězové sady
Srbsko 2023
Tranzit 1. díl, Turecko 2022 | KTM 1290 ...
Pozvánka na seriál Gruzie, Arménie 2023
Motosraz Týnec nad Labem 8.10.2022
Slovinsko 2022
9/2022 Chorvatské šotoliny 2022, díl 2/3.
Jen blbni!
Chorvatské šotoliny 2022, díl 1/3.
3/2022 Motorka zajetá, 1000km
2/2022 První vyjížďka na nové motorce | ...
1/2022 Nová motorka | KTM 1290 Super Adv...
Díl 11. Cesta domů | Putování po Balkánu...
Díl 10. Malta | Putování po Balkánu
Díl 9. Vinnetou | Putování po Balkánu
Díl 8. Sveti Jure | Putování po Balkánu
Díl 7. Albánské moře, přesun do Chorvats...
Díl 6. Albánie, SH20 a SH22 | Putování p...
Díl 5. Černá Hora | Putování po Balkánu...
Pozvánka na miniseriál + 1. díl
Novinky KTM a Husqvarna naživo. Čím přek...
Rumunsko, Transalpina, Transfagarashan a...
Nová KTM 1290 Super Adventure S: Všechno...
Motodovolena
KTM Adventure Rally 2020 proběhne v Řecku
KTM Adventure Rally 2020 proběhne v Řecku
Adaptivní tempomat a detektor mrtvého úh...
KTM My Ride Experience
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
Pronikněte do tajů moderních elektronick...
KTM 1290 SuperAdventure - pohled do kokpitu
Mobily v motorkách: Bosch mySPIN
Intermot: KTM Adventure 1090 také v eR v...
První pohled na novou KTM 1290 Super Adv...
Intermot: KTM 1290 SuperAdventure, Freer...
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 | 60 | 8.3.2024 23:39 | ||
Technika | alarm metasytem def-com3 | 9 | 23.2.2024 20:03 | ||
Opravy a údržba | KTM 1290 SuperAdventure S - nefunguje klúč (keyless) | 18 | 11.11.2023 12:41 | ||
Silniční cestovní | padací rámy | 8 | 2.8.2023 22:24 | ||
Enduro & funbike | šponovák rozvodovej reťaze DirtTricks | 1 | 2.6.2023 13:15 | ||
Pojeď taky | Itálie květen | 1 | 17.5.2023 22:01 | ||
Německé, rakouské | ktm brno | 71 | 24.4.2023 07:27 | ||
Enduro & funbike | Mitas E07+ vzadu a na co předek | 38 | 25.1.2023 20:54 | ||
Výběr moto | KTM - dostupnost náhradních dílů | 38 | 14.12.2022 20:42 | ||
Silniční cestovní | KTM 1290 SA vs 890 | 34 | 15.11.2022 07:25 | ||
Enduro & funbike | navigace | 3 | 20.9.2022 21:42 | ||
Opravy a údržba | TPMS | 26 | 29.8.2022 19:07 | ||
Opravy a údržba | Lanko zámku sedla | 36 | 22.8.2022 18:52 | ||
Silniční cestovní | Rozdílné ceny KTM 1290 ČR-DE | 18 | 25.7.2022 12:03 | ||
Opravy a údržba | Blinkry | 11 | 27.6.2022 19:38 | ||
Německé, rakouské | 1290 sas pneumatiky | 27 | 6.6.2022 20:13 | ||
Vyjížďky | Španělsko vz Balkán | 16 | 2.6.2022 16:09 | ||
Německé, rakouské | KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek | 211 | 27.5.2022 15:48 | ||
Pojeď taky | Někam někdy v termínu 21/5-29/5 | 1 | 17.5.2022 19:40 | ||
Vybavení | Pohodlnější sedlo na dlouhé cesty | 13 | 6.4.2022 13:53 |
Uchvátila mě poprvé na motosalonu 2018, podruhé v roce 2019 a to už jsem jí musel mít. Tak nějak jse...
Motorka ako každá iná. Má dve kolesá, brzdy a ide.
Agresivní ale zároveň vyrovnaná motorka co se nebojí ztrestat i leckteré supersporty.
Je to opravdu veliká vysoká cestovní motorka s motorem, kterej fakt baví. Dá se s ní jen tak courat...
Svezl jsem se na KTM v roce 2013 a tehdy mě kromě výkonu nijak moc neoslovila. Hlavně tehdy nabízeli...
Nejlepší motorka, kterou jsem měl. Pro zábavu, denní ježdění i dlouhé výlety.
super motorka s divným "ksichtem", úplně celý já, taky mi musíš dát druhou anebo třetí šanci abys po...
Tak mě už muselo definitivně přeskočit … tohle jsem si opakoval cestou pro motorku, když jsem čuměl ...
Tak jsem přes zimu využil neodolatelně výhodný nabídky na nákup nový kačeny přes kamaráda a provedl ...
Proč zrovna 1290 SAS??? Protože jsem jí ještě neměl a „hmyzák“ se mi naživo fakt líbí! A taky jsem v...
Rychle, sportovně a pohodlně! Nejlíp po zadním. Revoluční bílá velryba od KTM s maximální el. výbav...
Úžasná, lehce ovladatelná motorka se skvělým motorem a elektronickým podvozkem.
Ja motorky neprodávám,jen kupuju,takže 3 kousek do sbírky
Po mé staré KTM 1190 Adv. nebylo jiné cesty jak na 1290 Superadventure.
Jaderný reaktor kterého baví vysoká rychlost a s chutí jde do zatáček.
Tak BMW nebyla poslední motorka. :)
Je to svině divoká, návyková jak sviň. ? Chtěl bych mít mnohem víc času na ježdění.
Velmi rychlý a univerzální stroj
Řekl jsem si že by to asi chtělo něco více cestovního a hlavně obrovského at se mě zvětší pindour....
Je to bestie s perfektně odladěným podvozkem, který umí hodně odpustit a pomůže překonat dlouhé tras...
...tak je to tady, přestali solit silnice, teploty nad nulou. Že je mokro? Nevadí, hlavně, že nelíta...
Tak jsem ani nestihl k masine nic ten minuly rok napsat :) Vice jsem jezdil, nez kdyz driv. Jasne, p...
Pravidelný servis , bez nějakých potíží, akorát jsme si musel vyměnit zadní brzdový kotouč, protože ...
Standardní servisní prohlídka.Vyjímečně to nebylo ponajetých kilometrech, ale po roce - letos se něj...
Při meziservisní (samodomo) výměně motorového oleje jsem zjistil, že starý olej obsahuje nějaké kovo...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.8/10 |
Průběh výkonu | 9.6/10 |
Vibrace | 7.5/10 |
Převodovka | 8.8/10 |
Mechanická hlučnost | 8.1/10 |
Zvuk | 8.2/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.6/10 |
Těsnost tlumičů | 9.9/10 |
Tuhost rámu | 9.2/10 |
Jízda | |
Sport | 9.1/10 |
Město | 8.2/10 |
Cestování | 9.3/10 |
Terén | 6.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.2/10 |
Ceny servisu | 7.3/10 |
Servisní síť | 8.3/10 |
Dostupnost dílů | 8.9/10 |
Nabídka doplňků | 8.9/10 |
Servisní intervaly | 9.2/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.9/10 |
Výška | 8.4/10 |
Ochrana motoru | 6.5/10 |
Skoky | 5.1/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.1/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Multistrada 1200 | Přijde mi pro 2 normálni lidi malá. Jezdit sám tak ji mám doma. |
Honda VFR 1200X Crosstourer | váha |
Triumph Tiger 1200 XC | váha |
BMW R 1200 GS | poměr cena/výkon/akčnost |
Ducati Multistrada 950 S | Před KTM jsem vlastnil Kawasaki Versys 1000 a často jezdíme ve dvou. Z toho důvodu mi přišla Ducati menší a nakonec se rozhodl pro KTM. |
KTM 1290 Super Adventure R | jezdím více asfalt |
Triumph Tiger 1200 | vyšší hmotnost |
Ducati Multistrada 1260S | nízká nabídka prodávaných moto + vyšší cena |
Ducati Multistrada V4 / S | Pro mlaďochy |
BMW R 1250 GS Adventure | Pro důchodce |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | je to lenoch na silnici |
Kawasaki Versys 1000 | Měl jsem ji několik měsíců, uhlazený motor ideal na cestování, aale pořád tomu něco chybělo |
KTM 1090 Adventure R | Lepsi vybava u 1920 Skoveho modelu v tomhle konkretnim pripade neslo odolat. |
Honda NT1100 | slabší motor a absence elektrického podvozku |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Na trhu nebyl správný kus. |
BMW R 1200 GS Adventure | Nekoupil jsem proto, že jsem nechtěl být součástí "stáda" a protože mě odradila cena. |
KTM 1290 Super Duke GT | Pro rok 2021 se nic pro ČR nevyrobilo |
Honda CRF1000L Africa Twin | dobrá motorka, ale neproběhla chemie |
Honda CRF1100L Africa Twin | |
Triumph Tiger 1200 | Vše jsem vysvětlil v prvním videu níže. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda NT1100 | |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | To pro mě bylo zklamání. Roztřesený, topilo to tak do zadku, že to bylo fakt nepříjemný a to tam už měli tu ochranu svodu. |
BMW R 1250 GS Adventure | Recenze na výhřev zadnice |
BMW R 1250 GS | |
Ducati Multistrada V4 / S | Design |
Triumph Tiger 1200 | Motorku jsem kupoval na delší cesty, nakonec jsem zvolil motorku s kardanem |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | moc vysoká |
BMW R 1250 GS Adventure | |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Nepadla mi, snad v budoucnu ale vyhrál pocit a ten na tracer 9GT byl od prvního sednutí pro mě jasnou volbou. Dalším výrazným faktorem byl design. KTM není rozhodně horší. |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Africa mi sedí líp |
Honda VFR 1200X Crosstourer | To samé |
BMW R 1250 RT | mám 2 roky starou a chtěl jsem zkusit něco jiného |
Triumph Tiger 1200 XC | Vyšší cena |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | |
BMW R 1250 GS | |
Ducati Multistrada 950 S | Na mých 178cm byla už hodně vysoká |
KTM 1290 Super Adventure R | EL podvozek a chtel jsem vic do terenu |
KTM 1090 Adventure | Nebyl k dispozici. |
Kawasaki Versys 1000 | Nesnesu, ze topi do rozkroku jak pochoden, moc ultimativni a divoka na muj ucel, dvouval a ten vzhled... Jako sorry, kdyz otevru garaz a prvni na me koukne ten predek, tak to nedavam. Neduvera v dlouhodobou spolehlivost a bezproblemovost u KTM. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2019 | Ivoš83 | dok_bike_bed_19_3213.pdf | 6.3 MB | |
2019 | JirkaFX | manual.pdf | 6.3 MB | CZ |
2019 | Choseman2 | ktm-manual_cs_om-1.pdf | 6.0 MB | Tento manuál je poslední pro "S"ko v roce 2019 |
2015 | ZTD | 15_3213270_cs_om.pdf | 6.0 MB | Český návod k obsluze |
2019 | nevo7 | 01.11.2020 | Stáhnout wav |
Staženo:59x prejazd1 - originál výfuk |
|
2019 | nevo7 | 01.11.2020 | Stáhnout wav |
Staženo:31x prejazd - originál výfuk |
|
2019 | nevo7 | 04.10.2020 | Stáhnout wma |
Staženo:43x s QS |
|
2019 | nevo7 | 08.11.2019 | Stáhnout wav |
Staženo:73x |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Mitas Terra Force-R | 17" | Zadek | 3 | slušná guma, za tepla velmi dobrá | 20.08.2023 v 18:54 |
Mitas Terra Force-R | 19" | Předek | 3 | za teplého počasí a teplé gumy je to velmi dobrá guma, za mo... | 20.08.2023 v 18:47 |