Intermot: KTM Adventure 1090 také v eR verzi a Super Adventure 1290 R/S/T

Rakouská značka se prezentovala vylepšenými cestovními a sportovně-cestovními modely. Řada Adventure bude nově zahrnovat model 1090 Adventure a to jak v základní, tak i v eR verzi, a Super Adventure ve třech verzích: R, S a T. Modely 1190 Adventure a Adventure R už v katalogu 2017 nejsou.

Intermot: KTM Adventure 1090 také v eR verzi a Super Adventure 1290 R/S/T

Kapitoly článku

Objem 1050 ccm nabídne 92 kW v 8500 ot/ min a suchou hmotnost 205 kilogramů. Palivová nádrž je na 23 litrů. Ve verzi eR je motocykl postaven na pneumatikách Continental TKC 80 Twinduro 150/70 - 18 palců vzadu a 90/90 - 21 vpředu. Standardem jsou blástry a ochranný rám. Elektronika je pak klasická KTM, tedy nastavitelné ABS, kontrola trakce a inteligentní brzdový systém 9M+ od firmy Bosch, kontrolující mimo jiné i délku brzdné dráhy.

Silnější model 1290 Super Adventure se ukázal ve verzích S, R a T. Design LEDkových světel se usadil na přídi a společně se systémem přisvěcováním do zatáček tak dominuje celému vzhledu. Jednotlivé modely od sebe odlišuje použití rozměrů pneumatik a pár detailů. eSko, které je primárně na silnici má vepředu 19ku a vzadu 17ti palcový ráfek. eRko, které je zaměřené i do terénu, má vzadu 18ku a vpředu 21ti palcový ráfek. Verze T neboli Touring model si bere ze silniční verze i z té teréní to nejlepší a chce být ještě víc universální.

U každého stroje se lehce změnila poloha jezdce a nově je zde u všech TFT 6,5palcový displej. Standardem je pak systém hlídání nízkého tlaku v pneumatikách. Dvouválcový motor o objemu 1301 ccm se poladil pro lepší reakci v nízkých a středních otáčkách a vyprodukuje 160 koní a 140 Nm. Základní výbava pak zahrnuje tempomat a balíček asistentů Motor Slip Regulation a Hild Hold Control (asistent rozjezdu) a quick shift jak nahoru, tak dolu.

1290 Super Adventure T

1290 Super Adventure R

1290 Super Adventure S

Nakonec se ukázal přeci jen i závodní speciál Moto GP, model RC16. Litrová V4ka dává více jak 250 koní v 19 000 otáčkách. Moto GP příští rok tak bude pro Rakousko velmi populární. Výrobce se pokusí ukořistit několik bodů v jednom z osmnácti závodů celého seriálu.

 

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 7x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist