Honda CB750F2
05.02.2002
09.07.2019
07.09.2018
23.02.2018
03.11.2015
07.05.2015
20.03.2015
11.12.2014
13.04.2013
04.04.2010
12.12.2002
1969 | 1970 | 1971 | 1972 | 1973 | 1974 | 1975 | 1976 | 1980 | 1981 | 1982 | 1983 | 1992 | 1993 | 1994 | 1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||||||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||||||||||||||
Objem | 736 cm3 | 748 cm3 | 747 cm3 | |||||||||||||||||
Výkon | 50 kW | 48.9 kW | 52.6 kW | 56.2 kW | 54 kW | 53.3 kW | 54 kW | |||||||||||||
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | 8500 ot/min | 9000 ot/min | 8500 ot/min | - | 8500 ot/min | ||||||||||||||
Točivý moment | 60 Nm | - | 61.78 Nm | 61.8 Nm | 62 Nm | 63 Nm | 62 Nm | |||||||||||||
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | - | 7500 ot/min | - | 7500 ot/min | |||||||||||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||||||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||||||||||||||
Chlazení | Vzduch | |||||||||||||||||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||||||||||||||||
Počet válců | 4 | |||||||||||||||||||
Rozvod | OHC | DOHC | - | DOHC | ||||||||||||||||
Ventilů na válec | 2 | 4 | ||||||||||||||||||
Vrtání | 61 mm | 62 mm | 67 mm | - | 67 mm | |||||||||||||||
Zdvih | 63 mm | 62 mm | 53 mm | - | 53 mm | |||||||||||||||
Kompresní poměr | 9 : 1 | 9.2 : 1 | 9 : 1 | 9.3 : 1 | - | 9.3 : 1 | ||||||||||||||
Příprava paliva | Karburátor | |||||||||||||||||||
Startér | Elektrický a nožní | - | Elektrický | - | Elektrický | - | Elektrický | |||||||||||||
Počet rychlostí | 4 | 5 | 6 | 5 | ||||||||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||||||||||||||||
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | - | Dvojitý kolébkový | - | Dvojitý kolébkový | |||||||||||||||
Materiál rámu | ocel | - | chrmmolybden | - | ocel | |||||||||||||||
Zdvih předního odpr. | - | 130 mm | - | 130 mm | ||||||||||||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 110 mm | - | 110 mm | ||||||||||||||||
Brzdy vpředu | kotouč | 2 kotouč | kotouč | 2 kotouč | ||||||||||||||||
Rozměr předního kotouče | 290 mm | - | 296 mm | - | ||||||||||||||||
Přední třmen | - | dvoupístkový | - | |||||||||||||||||
Brzdy vzadu | buben | kotouč | buben | kotouč | ||||||||||||||||
Přední kolo | - | 17 " | - | 17 " | ||||||||||||||||
Zadní kolo | - | 17 " | - | 17 " | ||||||||||||||||
Rozměr přední pneu | 3.25-19 | - | 110/90-19 | 120/70-17 | 120/70R17 | - | 120/70 ZR 17 | |||||||||||||
Rozměr zadní pneu | 4.00-18 | - | 130/90-16 | 150/70-17 | 150/70R17 | - | 150/70 ZR 17 | |||||||||||||
Rozvor | 1460 mm | - | 1495 mm | - | 1495 mm | |||||||||||||||
Úhel hlavy řízení | - | 26 ° | - | 25.5 ° | ||||||||||||||||
Závlek předního kola | - | 91 mm | - | 91 mm | ||||||||||||||||
Výška sedla | 790 mm | - | 790 mm | 795 mm | 780 mm | |||||||||||||||
Suchá hmotnost | 218 kg | - | 215 kg | 234 kg | ||||||||||||||||
Pohotovostní hmotnost | 230 kg | 235 kg | 247 kg | - | 253 kg | 233 kg | 235 kg | - | 425 kg | |||||||||||
Užitečná hmotnost | - | 190 kg | - | |||||||||||||||||
Objem nádrže | 19 l | 18 l | 20 l | 16 l | 20 l | - | 20 l | |||||||||||||
Rezerva | - | 3 l | - | 3 l | ||||||||||||||||
Množství oleje | 3.3 l | - | 2.8 l | - | ||||||||||||||||
Spotřeba | 6.86 l/100 km | - | 7.1 l/100 km | |||||||||||||||||
Zrychlení | - | 3.9 0-100 km/h | ||||||||||||||||||
Maximální rychlost | 198 km/h | 190 km/h | 197 km/h | 194 km/h | 203 km/h | 176 km/h | 196 km/h | - | 205 km/h | 200 km/h |
Od arthur(2003)
Od Jaara6(2002)
Od nami(2002)
Od alesgute3(2002)
Od Tom-H(2000)
Od Tom-H(2000)
Od 15roma02(2000)
Od 15roma02(2000)
Od 15roma02(2000)
Od boš-trener(1996)
Od benedeto20(1996)
Od Kovářskej(1995)
Od beles(1993)
Od Georgi(1992)
Od Georgi(1992)
Od Georgi(1992)
Od topis(1980)
Od -Nio-(1980)
Od Izi.S(1980)
Od polosik(1979)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Označení Pneumatik | 5 | 2.2.2024 20:06 | ||
Silniční cestovní | Zapojení startovacího solenoidu | 2 | 6.1.2024 20:33 | ||
Naked bike | kempy na Slovensku | 16 | 1.1.2024 12:12 | ||
Silniční cestovní | ECU jednotka | 9 | 11.12.2023 17:55 | ||
Naked bike | Porucha dobíjení | 15 | 25.9.2023 23:37 | ||
Naked bike | konektor pod sedlem | 7 | 20.9.2023 22:39 | ||
Japonské | Honda CB 750 Seven Fifty x Nighthawk | 16 | 12.8.2023 21:32 | ||
Silniční cestovní | MoUnit a zapalování | 7 | 21.2.2022 20:04 | ||
Naked bike | Zapojení VAPE R91 | 7 | 22.1.2022 21:53 | ||
Silniční cestovní | Zapojení karburátor | 20 | 22.1.2022 21:52 | ||
Silniční cestovní | Slabá baterie | 8 | 21.11.2021 13:04 | ||
Silniční cestovní | Zadní tlumiče CB 750 Seven | 2 | 8.11.2021 16:57 | ||
Silniční cestovní | CB750 držák hadic oleje | 1 | 11.10.2021 10:36 | ||
Japonské | kmitání řídítek , vibrace řídítek | 24 | 13.8.2021 09:11 | ||
Silniční cestovní | Montáž motoru do rámu | 5 | 19.7.2021 13:15 | ||
Silniční cestovní | Matice horních brýlí | 6 | 10.7.2021 21:58 | ||
Naked bike | Demontáž zámku | 5 | 10.5.2021 14:07 | ||
Silniční cestovní | Řetězová sada | 15 | 27.3.2021 19:53 | ||
Naked bike | Ukončení povinného ručení | 20 | 8.3.2021 04:13 | ||
Hledám, potřebuji | Nosič kufru Honda CB750 | 12 | 23.2.2021 21:30 |
Jednovačkový sen, který se splnil dříve, než jsem čekal... 736 ccm, 74HP, 250kg - to jsou míry této ...
Dobra volba pro lidi, co nebrousej kolem raketodromu v nadeji na dobrej tuningovej dil. Ze zacatku j...
Konečne som sa dočkal!!! Už je doma, síce to nieje model do roku 75, ale nevadí, možno niekedy raz b...
Pan Honda - oživlý hrdina z plakátů na zdi z mých klukovských let.:)
Legenda všech legend nejlegendovatější... První sériový čtyřválec na světě, el.startér, kotouč v...
Moje první motorka, poctivá ve všech ohledech, prapředek dnešních supersportů. Motorka která pomohla...
Oproti originálu je trochu poštelovaná ku obrazu mému.
Splnená moto snov, klasický krásny naháč
Edit: 9.4.2012 prodáno ...Sevenfifty F2 :) Co dodat, tahle klasika z Japonska mě potkala po tém...
Klasika je klasika...a Bol ď or je jedna z nich!
Pohodlná mašina na vyjížďky kolem komína i delší cesty.
Konečne som sa dočkal!!! Už je doma, síce to nieje model do roku 75, ale nevadí, možno niekedy raz b...
Legenda všech legend nejlegendovatější... První sériový čtyřválec na světě, el.startér, kotouč v...
Honda CB 750 Nighthawk Poctivý naháč z devadesátých let, u nás málo k vidění.
Klasika, řadový čtyřválec a Japonec. Moje první "velká" motorka.
Tak jsem si k padesátinám nadělil něco stejně starého.
Honda cb 750 custom, rc 06 aaa
Stará dobrá klasika - vzducháč, karburátory, žádná elektronika Měl jsem její plakát na základce pov...
Milosrdná a odpouštějící mašina, při zatáhnutí za plyn umí přidat.
Težký, starý, poctivý naháč, který je velmi pohodlný a nenechá vás ve štychu i v místech kam se jiné...
Návštěva italských Dolomitů a stále turisticky málo objevené oblasti Friaulu. Jeto s otcem, jako vžd...
Edit 90.000 (jsem nějak pozapomněl provést evidenci): - výměna svíček - výměna oleje, filtru - ...
Ještě pár fotek focených ze stejného místa před prvním vyjetím v sezóně...
Tady vyleštění krytu spojky a hřídele, vyhotovení nápisu "HONDA" do černa.
Jako další z věcí, které ještě, pokud je trošku času, dělám, jsou vyleštěná původně černá závažíčka...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Spojka | 7.9/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 7.5/10 |
Mechanická hlučnost | 7.5/10 |
Zvuk | 8.3/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Brzdy | 7.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.2/10 |
Těsnost tlumičů | 8.6/10 |
Tuhost rámu | 7.1/10 |
Jízda | |
Sport | 5.9/10 |
Město | 7.5/10 |
Cestování | 8.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.6/10 |
Ceny servisu | 6.0/10 |
Servisní síť | 7.4/10 |
Dostupnost dílů | 7.5/10 |
Nabídka doplňků | 6.2/10 |
Servisní intervaly | 7.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.4/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.6/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.1/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.7/10 |
Světla | 7.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSF 650 Bandit | Zvítězil vzhled Hondy |
Suzuki GSX 750 | Předražené a Honda je Honda |
Kawasaki Zephyr 750 | Nenašel jsem pěkný kousek za slušnou cenu. |
Royal Enfield Himalayan | slabší výkon, na mě malá |
Jawa 350 OHC Scrambler | slabší výkon, občas neg. recenze |
Yamaha XJR 1300 | Drahá a pro mě možná i zbytečně velká |
Kawasaki Zephyr 750 | nebyla žádná vhodná ke koupi |
Suzuki GSF 650 Bandit | Mým snem byla Honda CB 750 F2 |
Kawasaki Zephyr 750 | Byla na mě malá |
Kawasaki Zephyr 750 | |
Honda NT 700V Deauville | naháč je naháč,.takže zvítězilo CB-éčko |
Suzuki SV 650 | |
Honda CB 500 | |
Kawasaki ZR 7 | |
Suzuki GSX 750 | |
Kawasaki Zephyr 750 | |
Suzuki GSF 650 Bandit | zvítězil klasický vzhled Hondy se dvěma výfuky |
Honda VT 750C Shadow | Vyšší cena. |
Kawasaki ZR 7 | |
Suzuki GSX 750 | Kápl jsem na pěknou CB |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 500 | |
Suzuki GSX 400 | Naskytla se se Suzuki za lepší cenu a líbila se mi více. |
Suzuki GSX 750 | Suzuki se mi líbila trošku víc, Honda byla dražší a Ina má palivoměr (taková maličkost) |
Suzuki GSX 750 | Nebyla v dosahu žádná co by za to stála |
Kawasaki Zephyr 750 | Na Cafe racer se mi více líbil Zephyr |
Suzuki GSX 750 | Suzina ma 6 kvaltu |
Honda CX 500 | cenová dostupnost |
Honda CB 1000F | Protože Big One ?? |
Yamaha XJ 900 | Velkej Diversion má kardan.. |
Yamaha XJ 900 | XJ byla pohodlnější a měla daleko hezčí zvuk |
Kawasaki Zephyr 750 | Původní ze 70. let jsou moc drahé a ty novější z devadesátek už nejsou tolik hezké. |
Yamaha XJ 650 | Žádnou za rozumný peníz jsem nenašel |
Triumph Legend | Přišla mi dost těžkopádná a na můj vkus s příliš sportovním posedem (ale to je samozřejmě subjektivní) |
Yamaha FZS 600 Fazer | Nebyla to úplně moje revní skupina. |
Suzuki GSX 750 | |
Suzuki GSF 650 Bandit | |
Kawasaki ZR 7 | Nenašel jsem žádnou ve stavu mě vyhovujícím |
Kawasaki ZR 7 | |
Yamaha XJR 1200 | Jednu už jsem měl a nakonec jsem se rozhodl pro větší objem. |
Suzuki GS 750 | Nešla sehnat v rozumném čase a podmínkách |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1998 | Michal525 | honda-cb-750-f2-serv.pdf | 26 MB | Honda CB 750 F2 Servisni Manual |
1998 | Michal525 | honda-cb-750-f2-uziv.pdf | 41 MB | Honda CB 750 F2 Uzivatelsky Manual CZ |
1997 | AxemanX | hondacb750f2sev...y_manual-01.pdf | 15 MB | |
1997 | Nighthawk99 | uzivatelska-prirucka.pdf | 41 MB | |
1995 | michal750 | honda-cb750-f2-...42-92-95-fr.pdf | 8.8 MB | |
1991 | jirizu | nighthawk_cb_750_199.pdf | 39 MB | servisní manuál Honda CB 750 Night Hawk 1991-1993 1995-1999 |
1984 | Pav7 | honda-cb-750-900-do.pdf | 31 MB | Honda CB 750 & 900 dohc Fours 1978 to 1984 Owners Workshop Manual (Haynes Manuals) |
1980 | Bobbr13 | cb750f-78-82-manua.pdf | 27 MB | Owner and workshop manual - EN |
1978 | cigoV2 | cb750sohcshopmanual.pdf | 40 MB | Pre modely SOHC K0 - K8 rok 1969-78 |
2001 | evaD | 21.10.2018 | Stáhnout m4a |
Staženo:86x original vyfuky |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Pirelli Diablo Rosso II | 17" | Předek | 1 | Na blbnuti dobra.. cestovani ne | 23.10.2018 v 00:06 |
Bridgestone T 30 | 17" | Zadek | 1 | Na naháča a také normál jazdenie zatiaľ najlepšie gumy čo so... | 03.06.2016 v 11:19 |
Dunlop Roadsmart | 17" | Zadek | 1 | 85% jízda ve 2, v 50% hodně naložená, pravidelné brždění i z... | 07.07.2011 v 17:28 |
Dunlop Roadsmart | 17" | Předek | 1 | 12.04.2010 v 13:23 | |
Maxxis M6103 | 17" | Zadek | 3 | 12.04.2010 v 13:12 | |
Dunlop D220ST | 17" | Zadek | 2 | bezproblémpvá pneu, chtělo by to ale delší životnost. | 05.02.2009 v 16:04 |
Dunlop D207 | 10" | Předek | 2 | 01.10.2008 v 20:44 | |
Dunlop D205 Sportmax | 17" | Zadek | 2 | 01.10.2008 v 20:40 | |
Michelin Pilot Activ | 17" | Předek | 1 | 26.09.2008 v 16:02 | |
Pirelli Dragon Supercorsa Pro SC2 | 17" | Předek | 1 | 26.09.2008 v 15:58 | |
Pirelli MTR-01 | 17" | Předek | 3 | Dobrý grip a odezva, ale slabá km výdrž a silné tendence ke ... | 31.08.2008 v 10:37 |
Heidenau K68 | 17" | Zadek | 2 | Levná guma smíšené konstrukce, která bude gripem stačit větš... | 31.08.2008 v 10:31 |