globalmoto_duben_nolan




Ultra Noir: Černější než černá Honda CB750

Honda CB750 v podání Clockwork motorcycles

Černá přidává designu svaly, a Samuel Guertin to dokazuje s jeho Hondou CB 750 z roku 1978. V poslední době jsme ale zvyklí vídat barevnější úpravy a popravdě je to škoda. Podívejte se s námi na tuhle kočku. I když poskládat ji dohromady, konkrétně motor, nebyla vůbec hračka. Předchozí majitel měl údržbu na háku a bylo potřeba motor komplet rozebrat.
Nová sedla ventilů, ventily Superflow a závodní pružiny Beehavie společně s novými vačkami a hlavně Wiseco sestavou, která upravuje objem na 836 ccm. To jsou věci, které pozdvihují tuto úpravu o něco víc než jsme zvyklí. Na podporu nových vnitřností se přidalo nové elektronické zapalování a nové karbce Keihin CR29 podpořené souborem K&N filtrů.
Přední vidlice se půjčila ze Suzuki GSX-R 1000 a zadní tlumení od Hagonu. Kola jsou osmnáctipalcová s předními duálními brzdami opět z GSX-R. Vše samozřejmě v černém matu, takže sedlo se muselo rovněž přizpůsobit. O to se postarala firma Ginger. Jediné výplety ráfků a pár kovových detailů nejsou v černé. Elektrika skrývající se pod sedlem dostala stylovější, nahrubo opracované boční kryty. 
Šikovný detail v podobě odznaku Clockwork se nastěhoval na nádrž a další parádičky jako neotřelá nádobka brzdové kapaliny přední brzdy dělají stroj ještě lákavější. Nová elektrika pak umožňuje bezklíčové zapalování a osvětlení LED světlomety.

Informace o redaktorovi

Tomáš Procházka - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (28x):
Motokatalog.cz



TOPlist