Staré dobré železo. Klasický japonský naháč, moc se mi líbí ten chladič a stavba motorky.
Výška jezdce: 187 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 750: Suzuki se mi líbila trošku víc, Honda byla dražší a Ina má palivoměr (taková maličkost)
První dojmy - Už dlouho jsem po youngtimeru pokukoval a nakonec se povedla. Sice se tomu doma neradovali, no ale co, to se zvládne. Krásná černá barva, pořád nádherný stroj, byť mu je už 23 let.
Motorku bych doporučil pro - Neumím říct. Jsem vylítaný, tak se snažím jezdit hooodně defenzivně a opatrně, ale na dálnici za ní vezmu. Oči na autech, kamionech a na zpětném zrcátku. Zatím se mi líbí.
Doplňky na motorce - Jsou tam nějaké textilní brašny komplet, pak je tam kabel na nabíjení. K tomu padáky. Jinak původní stav.
Recenze
na seznámení hned 100 km dlouhá cesta z CV do UL. U Teplic mi začal cukat, pak ztratil výkon a pak chcípnul - až jsem zjistil, že jsem manuální sytič nechal napůl otevřený. To je tedy slušný, že takto dojel z Chomutova až do Řehlovic hold GSo mělo automatický sytič... Pak už to jelo krásně, při 130 km/h na dálnici bez plexi je to nezvyk, málem z motorky odletěl
Nezvyk jsou i krátké rychlostní stupně a chybí šestka - ale zase jsem slyšet.
Zatím dobrý, no bohužel vypadá, že hned půjde spinkat na zimu, kdy se dočká drobných vylepšení - ukazatele rychlosti, plexi a možná i širších řidítek.
to masomlejn: Ahoj, nevím ale, jestli mám větší přehled, neznám jiné uchycení na Ině co se těch kvaltů týče, asi neumím počítat - i v TP mám 6 kvaltů jen mě překvapují ty krátké kvalty, ale je to o zvyku.
Dobra volba! Zajimave reseny uchyt zrcatek (mas asi tim padem vetsi prehled). Jo a jses si jisty, ze tu sestku tam nemas nekde schovanou? Ina ma 6 kvaltu Ja obcas hledam sedmicku...
Krásné japonské kladivo mě se líbí ty svody jsou boží
Inazumu jsem taky chtěl, výbornej stroj