Velký test terénních dobrodruhů: Tuareg vs. DesertX vs. Norden vs. Ténéré World ...
30.01.2023
01.02.2023
05.04.2022
24.11.2021
03.08.2021
02.04.2010
2021 | 2022 | 2023 | 2024 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 659 cm3 | |||
Výkon | 59 kW | 58.8 kW | ||
Výkon při otáčkách | - | 9250 ot/min | ||
Točivý moment | 70 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | - | 6500 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Řadový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | - | DOHC | ||
Ventilů na válec | - | 4 | ||
Vrtání | - | 81 mm | ||
Zdvih | - | 63.93 mm | ||
Kompresní poměr | - | 13.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Trubkový | |||
Materiál rámu | ocel/lehká slitina | |||
Zdvih předního odpr. | 240 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 240 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | - | 300 mm | ||
Přední třmen | dvoupístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 21 " | |||
Zadní kolo | 18 " | |||
Rozměr přední pneu | 90/90 | 90/90-21 | ||
Rozměr zadní pneu | 150/80 | 150/70R18 | ||
Rozvor | 1500 mm | 1525 mm | ||
Úhel hlavy řízení | - | 26.7 ° | ||
Závlek předního kola | - | 113.3 mm | ||
Výška sedla | 860 mm | |||
Suchá hmotnost | 187 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | 204 kg | |||
Užitečná hmotnost | - | 210 kg | ||
Objem nádrže | 18 l | |||
Rezerva | - | 3 l | ||
Spotřeba | - | 4 l/100 km | ||
První cena | 335900 Kč | 309900 Kč | 289900 Kč | 299900 Kč |
Poznámka | - | akční cena na podzim: 289 900 Kč | Akční cena na podzim 249 900 Kč | - |
Výměna motorového oleje | 10000 Km | - |
Aprilia What the Fun Ride 2023
Velký test terénních dobrodruhů: Tuareg ...
Aprilia Tuareg 660: Svobodný a nespoutan...
Yamaha Ténéré vs. Aprilia Tuareg - krátk...
Novinky Piaggio Group naživo: Od malého ...
Aprilia přidává další verze 660 a dobrod...
Příslušenství pro Aprilia Tuareg 660
TFT přistrojová deska Aprilia Tuareg 660
První jízda Aprilia Tuareg 660: Důstojný...
Aprilia představuje nového Tuarega 660
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Výběr moto | Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto | 116 | 23.4.2024 08:48 | ||
Výběr moto | Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto | 2 | 25.3.2024 17:47 | ||
Pokec o motorkách | Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom | 42 | 5.3.2024 23:02 | ||
Italské | Výměny motorů Aprilia 660 ( tuono,rs,tuareg) | 14 | 22.2.2024 12:40 | ||
Italské | Aprilia Tuareg 660 - teplo od motoru | 46 | 8.2.2024 18:25 | ||
Pokec o motorkách | Aprilia Tuareg 660 vs Yamaha Tenere 700 | 59 | 8.2.2024 17:51 | ||
Výběr moto | Koupit vysněnou motorku, nebo lacinou na rozježdění | 97 | 24.9.2023 20:09 | ||
Enduro & funbike | Aprilia Tuareg 660 | 99 | 29.3.2023 13:50 |
Ze všech možných testů jsem v podstatě došel ke třem kandidátům a z toho dvěma vážným. Ten nejméně p...
Moje první italka.. skvěle vyvážený stroj silnce/ off-road
Po jedné sezóně na CRF 250L logický další krok, už dospělá motorka, ale ještě ne litr.
Po prvním posedu, jak doma na gauči. Všecko při ruce, pohodový posed, lehká, prostě ti sedne.
Novinka od Aprilie pro rok 2022. Cestovní enduro, které se terénu nebojí. Nebo chcete-li... které do...
veľmi univerzálna moto, dá sa jazdiť terén, dá sa slušne cestovať ešte je to trocha rarita
Po přesedlání z dvanáctistovek, které jsem sedlal 8 sezón je pocitově lehounká jak jízdní kolo :-)...
Krásná, pohodlná, pružný motor
Po 2 výletech na Balkán s X-Capem jsem chtěl něco endurovějšího, obratnějšího…no a navíc byla v “akc...
Láska na první pohled, poslech a svezení
Když jsem ji uviděl na živo a svezl se tak bylo rozhodnuto. Dostanu obě nohy v pohodě na zem, 204 Kg...
Po 2 výletech na Balkán s X-Capem jsem chtěl něco endurovějšího, obratnějšího…no a navíc byla v “akc...
veľmi univerzálna moto, dá sa jazdiť terén, dá sa slušne cestovať ešte je to trocha rarita
Na svoji kategorii obratná univerzální motorka s idealnim mixem výbavy
Ze všech možných testů jsem v podstatě došel ke třem kandidátům a z toho dvěma vážným. Ten nejméně p...
Po prvním svezení jsem věděl, že přesně tohle potřebuju. Pro mě jako začátečníka optimální výkon, vy...
Moje první italka.. skvěle vyvážený stroj silnce/ off-road
Po prvním posedu, jak doma na gauči. Všecko při ruce, pohodový posed, lehká, prostě ti sedne.
Skvělá motorka na silnici i do terénu, pro klidnou i velmi svižnou jízdu.
CBF bylo moc silniční, XT bylo na delší cesty moc nepohodlné. Chtěl jsem zkusit lehčí adventure s dv...
kúpil som zvýšené pohodlné sedlo original Aprilia za 249€, no neviem, čakal som trocha viac pohodlia...
Teplo se nám blíží, věci smutněly ve sklepě, bylo na čase je hodit na mašinu. Co tu tedy máme? Padák...
Před zazimováním jsem ještě nainstaloval mřížku reflektoru. Instalace snadná. K mřížce byly šrouby, ...
Hodil jsem na kanárka deflektor, pro lepší proudění vzduchu nad helmu. Zatím mám jednu cestu a ještě...
Pravděpodobně poslední letošní větší vyjížďka musí stát za to. Chci si připomenout místa, která mám ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.2/10 |
Průběh výkonu | 9.4/10 |
Vibrace | 9.4/10 |
Převodovka | 9.2/10 |
Mechanická hlučnost | 9.2/10 |
Zvuk | 9.4/10 |
Spolehlivost | 9.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.8/10 |
Jízda | |
Sport | 8.8/10 |
Město | 9.6/10 |
Cestování | 9.6/10 |
Terén | 9.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.3/10 |
Ceny servisu | 6.7/10 |
Servisní síť | 7.7/10 |
Dostupnost dílů | 6.3/10 |
Nabídka doplňků | 7.0/10 |
Servisní intervaly | 9.3/10 |
Terén | |
Brodivost | 9.0/10 |
Výška | 9.0/10 |
Ochrana motoru | 7.0/10 |
Skoky | 9.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Husqvarna 701 Enduro | Měl jsem před lety Ktm 690,Huska se mi líbí víc, ale mx. sedlo vč. jeho výšky mě odradilo...Na víc než 100 km to není:-) |
Suzuki V-Strom 800DE | Určite super motorka, ale nějak jsem nedal to přední světlo s maskou a pak taky hmotnost jsem prcek a žádný silák tak každý ušetřený kg je fajn |
Honda XL750 Transalp | Byl favorit ,ale Tuarega před koncem roku zlevnili na podobnou cenu.Tuareg již v zakladu tempomat, bezdušové pneu, kryt pod motorem, blastry, možnost vypnuti ABS a moto si to pamatuje !! a nakonec design made in Italy…proste se mi vic libi. |
Honda XL 700V Transalp | Úplně mi nesedla na první dobrou… |
Yamaha Tenere 700 | Aprilia mi sadla viac a má lepší podvozok a elektroniku |
KTM 890 Adventure R | toto bol veľký kandidát, Aprilia má síce slabší motor, ale rozhodla asi univerzálnosť Aprilie, mám ju ako druhú moto k BMW 1250GSA |
KTM 990 Adventure / S | Moc vysoká a rychlá, doporučoval bych spíš pro vyježděné jezdce |
Suzuki V-Strom 800DE | Těžší o 26kg, o něco menší zdvihy, není tak pěkná, menší zadní kolo |
CFMOTO 800MT | Těžší o 27kg, menší zdvihy, pouze 19 přední kolo |
BMW F 800 GS Adventure | Nemá nastavitelné tlumiče, menší zdvihy |
Yamaha Tenere 700 | Vyšší posez a težište , horší podvozek. |
KTM 890 Adventure R | Asi až příště, až došetřím a nemůžu mít všechno hned a musím si zachovat nějaký sen |
Yamaha Tenere 700 World Raid | Lepší pocit z WR než ze základní T7, ale je to prostě tusťoška |
Yamaha Tenere 700 | Pocitově těžší, nepamatuje si nastavené módy, horší podvozek, tuhá spojka,... |
Yamaha Tenere 700 | Moc vysoké těžiště, vyšší posez, horší tlumiče |
Triumph Tiger 800 XC | Menší zdvihy, slabší přední brzdy |
KTM 790 Adventure | Nemá nastavitelné tlumiče, menší zdvihy |
KTM 890 Adventure | Vysoká cena, menší zdvihy |
Suzuki V-Strom 800DE | Přišla pozdě, v základu nic moc navíc |
Honda XL750 Transalp | Absence tempomatu a myslím, že to udělala Honda naschvál, pač by se jim všichni vykákli na Africu. Mít tempomat, asi bych šel do ní no, ale řešit to kroužky a hovadinami v dnešní době u moto za čtvrt mega, ne díky. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha Tenere 700 | spolehlivost |
Triumph Tiger 900 Rally | Jelikož jsem přecházel z 1290 SAS, tak jsem se obával toho sešupu, šel bych s objemem motoru, výkonem i krouťákem na polovinu. Nicméně na podzim jsem se svezl na testovačce a bylo to příjemný svezení! Kdyby měla lepší spodek, asi bych jí koupil. |
KTM EXC 500 Six Days | V hlave už skoro kúpená, prišla ponuka na 500ku , ktorá zmenila všetko... |
Suzuki V-Strom 800DE | Velký favorit ve výběru v konkurenci s Tenere a středním objemem v této třídě,ale dle dlouhodobých testů a recenzí na mne neudělali Italové dojem ve spolehlivosti.Stále to má asi nějaké nemoci které musí vychytat |
Honda ADV 350 | stupidně tvarovaná nádrž díky které se na moto nevlezu bez toho aniž bych zabral půlku zadní sedačky |
AJP PR7 | Cena, krátce na trhu, žádné zkušenosti na delší cestování. Obava o cenu a křehkost dílů při pádu. |
Yamaha Tenere 700 | |
CFMOTO 800MT | Pecka hračka, s timhle prostě musíte skočit na polňačku. Ale můj cíl bylo nakonec \"SUV\", a na blbnutí v Rumunsku mám 701. |
Yamaha Tenere 700 World Raid | obava ze spolehlivosti a dostupnosti dílů |
Husqvarna 701 Enduro | Asi dobrá mašina ale dizajn predku mi nijako nesedí navyše tiež veľká váha |
KTM 790 Adventure R | |
Royal Enfield Scram 411 | Nevěděl jsem o ní, vypadá dobře, ale o dost dražší. |
BMW R 1200 GS Adventure | Novinka na trhu, zkušenosti s dodací lhůtou nových dílů a spolehlivostí ještě v době pořízení BMW nebyly. |
Yamaha Tenere 700 | Nemá žádnou uživatelskou historii. |
Husqvarna Norden 901 | |
Yamaha Tenere 700 | Možná kvůli ceně, možná že víc věřím Yamaze. Na člunu mám taky Yamahu a je super. |
Yamaha Tenere 700 | Cena Ténérky, servisu, spolehlivá moto, šíře a cena OEM dílů.. ale Tuareg se mi pořád sakra líbí! |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2022 | bikerp | aprilia_tuareg-660-e.pdf | 2.4 MB | Uživatelský manuál (EN) |
2022 | konas89 | tuareg_660.pdf | 15 MB | Servisní manuál (EN) |
2022 | wrabeCZech | tuareg-660.pdf | 8.2 MB | Uživatelský manuál CZ |
2021 | Junker83 | 643316946-aprilia-tu.pdf | 27 MB | Kompletní servisní manuál. |
2021 | petr0035 | tuareg-660-vyhledava.pdf | 8.8 MB | Je to klasický manuál, ale převedený z fotek do klasického pdf, ve kterém jde vyhledávat pomocí zktratky ctrl+f. Nebavilo mě tím pořád listovat. :D |
2021 | petr0035 | 08.11.2023 | Stáhnout m4a |
Staženo:13x Zvuk motorky v základu. |
|
Vložit vlastní zvuk |