PROFIL MOTORKY

Honda ADV 350 (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník puffybodie
Vloženo 19.2.2024
Aktualizováno 19.2.2024
Zobrazeno 2 220x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Hledal jsem univerzální cestovní stroj schopný cestovní rychlosti 100 - 110 na tacho kopec nekopec i ve dvou. S rozumnou ochranou od větru nebo deště, dostatkem úložných prostorů co nekazí vzhled a pokud možno DCT nebo CVT

Motorka koupena od FIRMA:FOMI (Vendryně) - Chtěl jsem koupit i jinde a přispět svou troškou do mlýna. Jinak super třeba i servis na počkaní a po dobu toho času jsem si projel několik motorek.

Výška jezdce: 193 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL750 Transalp: mnohem horší než VStrom 800DE, ani se neobtěžují motor upravit do modelu
Suzuki V-Strom 800DE: otravné vibrace v cestovních rychlostech, ale jinak asi to nej v kategorii aktuálně
Aprilia Tuareg 660: stupidně tvarovaná nádrž díky které se na moto nevlezu bez toho aniž bych zabral půlku zadní sedačky
Yamaha Tenere 700 World Raid: nevhodně umístěné nádrže a nemožnost se chytit motorky pořádně
Ducati DesertX: perfektní posez, ale Desmo odrazuje a zvuk jak když lítají podložky v plechovce
Voge SR4: BMW s jinou elektronikou, vnímatelné vibrace (vyvažovák asi jen na papíře :-)), jinak ok
Honda Forza 350: špatný podvozek a otřesné turbulence v jakékoliv poloze plexi
Honda X-ADV: málo místa na nohy, řetěz, předražené vůči ADV 350
Honda Forza 750: málo místa na nohy, řetěz, předražené vůči ADV 350
Honda NT1100: DCT super, ale aerodynamika z pohledu tepla hrůza a pokud člověk nejede jak čuně, tak se peče jako prase
Voge 650DSX: fajn motor, divný posez, vibrace zábava
Royal Enfield Himalayan: příjemný stroj, ale ne natolik aby něčím vyloženě chytnul
Kawasaki Versys 650: nudný jak trambus
Kawasaki Ninja 400: Výborná zábava, ale velikost malá a nevhodná na delší cestu
Kawasaki ZX-4R Ninja: velikostně jak Ninja 400 , malý krouťák

První dojmy - První dojmy nabráno při 4 denním testování ve dvou plně naložený v horách. Splnilo perfektně to co jsem od stroje požadoval. Momentálně nejlepší skútr na trhu a lepší i než dost moto i mnohem dražších.

Motorku bych doporučil pro - Univerzál do práce ve městě i víkendové vyjížďky ať už solo nebo ve dvou

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojei, bezklíčový kufr.

Recenze

Proč jste si vybral tento stroj? - Protože aktuálně asi nejlepší kombinace motorky a skútru

Jízda - svižná a optimální 100 - 115 dle tacho

Motor - maximálka v TP 135 km/hod dosažitelná i reálně , tacho hodně přeměřuje o 10 - 15 v této rychlosti. Výborná pružnost do 80 - 100. Kontrola trakce jen jednoduchá na plyn, ale vypínatelná

Brzdy - dostatečné i při naložení, ABS

Podvozek - absolutně nesrovnatelný s jinými skútry a porovnatelný s mnoha moto. Pochopitelně vzadu je limitem motor na kyvce a tlumiče jsou nastaveny tak, že nejlepé fungují při zatížení 110kg a více (což za mne rozhodně pozitivum)

Ovladatelnost - perfektní

Spolujezdec - pochvaluje si. Sedačka velká, dostatečně polstrovaná a opěrka na zadním kufru

Úložný prostor - pod sedačkou královský plus vzadu bezklíčový kufr přes 50l na dvě integrálky a ještě drobnosti. Pod sedadlem i boční prostor na lékarníčku, nářadí a drobnosti, místo na doklady a u řidiče levá příhrádka na 0.5l láhev a drobnosti + USB-C zásuvka

Spotřeba - podle jízdy, od 2,7 při konstatní jízdě 50km/hod , normální průměr v kombinaci město / okresky s dodržováním předpisů 3.2l a ve dvou cca 3.5l průměr po 2500km

Servis a poruchy - zatím jen záruční a bez poruch

Skútr je nejlepší na cestu a naše okresky. V terénu kupodivu perfektně řešené plotny, které umožňují 3 polohy nohou včetně postavení se, ale samozřejmě není žádná nadrž k chycení, i přes to to docela pomůže, hlavně odlehčit kyvce s motorem.

Na skútru se perfektně cestuje a i blbne v zatáčkách díky nízké váze a těžišti. Předpisy se s tím dají porušovat úplně stejně jako s kdečím jíným.

Zatím jedna jediná nevýhoda - v dešti tvarování plexi a předku háže vodu přímo mezi nohy. Takže nepromokové kalhoty nebo nepromoky nutnost. Nebo vytrpět bazén s koulemi

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Adjagr_cz
Adjagr_cz napsal 11.03.24 v 12:03 10b.

Jezdíme ho v práci. Musím říct skvělý stroj. Ze začátku jsem si myslel, že nebude vhodný pro kličkování po městě a nakonec jsem zjistil, že je to mrštné jak 125. Jen člověk musí mít trochu více odvahy. Máme teprve nalítané cca 17 000km, ale zdá se, že to bude držák jako ostatní Hondy co jsem sedlal. Blahopřejí k dobrému výběru

callowsick
callowsick napsal 02.03.24 v 20:52 10b.

Zajimavej výběr z tolika různých strojů. ADV je pěkný a praktičnost skútru taky jen tak něco neprebije
Recenze super!

Vladounreal
Vladounreal napsal 23.02.24 v 09:08 10b.

Dobrá práce draku, recenze top stručná a výstižná, hlavně jak jsi popsal předchozí zkušenosti s ostatními stroji.
Ať ti dělá jen samou radost na tvých cestách

puffybodie
puffybodie napsal 21.02.24 v 19:18

NXram> Tak stejne veci od nich taky nechci. V nekterych vecech se prekryvaji, ale pochopitelne ne ve vsem.

Mne se libilo strasne moc Scarabeo 500 i s temi kufry bocnimi a top case, ale pak jsem se na tom svezl a proste to nebylo ono, ale uz to je par let.

Predjizdeni treba s ZX-9R nebyl zadny problem, ale v provozu s tou hromadou aut a velkou casti lidi co neumi ani ridit to proste prestane bavit a zacalo mne bavit se spise kochat no.

Jo vidis to, na MG V85TT jsem zapomnel, to je takovy ideal. Kardan, vzduchac, dobry podvozek a kralovsky posed. BMW jsem zkousel R18, jasne, to neni moc enduro a vymyslel to taky blbec jak to je neohrabane a hlavne ten motor. To je zazrak tim jaky je to krasny kus techniky a zaroven prokleti jak to totalne nici ergonomii toho stroje pro vysoke lidi.

To jsi videl mozna test USA verze, ta je ve standardu pomrvena oproti evropske a asijske verzi. Takhle jede normalni verze . Jinak souhlas jede to pekne a ten zvuk je paradni, ale proste je to polozene jinde.

Souhlas. Uz jsem toho taky prosel, nekdy je to ta nejzabavnejsi vec zkouset ty ruzne stroje a zjistovat jak se chovaji jinak.

NXram
NXram napsal 21.02.24 v 19:00

puffybodie> dobrý, ale stejně tomu vůbec nerozumím a to mám doma taky pěkně rozdílný stroje, jen od nich nechci stejné věci Loni jsem si koupil Atlantic 500 na prcání po městě a okolí a jede bez problémů i 150 a na pohodu 130 i dokopce, takže od 750 bych čekal víc teda než klidných 110 ... a pro mě je právě velmi předmětné jak rychle tam právě třeba těch 110 mám, je to o bezpečnosti při předjíždění A víš, že se dělají i motorky s kardanem jooo zkus Guzi, BMW

A vůbec nechjápu jak si na tý ZX4R na jedničku jel 100km/h a na trojku 200km/h
Viděl jsem test na letišti a nedalo to víc jak 131mp/h což je cca 210km/h na šestku plnej a už nezrychlovala a čtyřku řadil ve cca 144-150 km/h tím nepopírám, že to nejde a na ten obsah to mastí suprově

A hlavně si každý si má koupit to, co mu vyhovuje

Více komentářů



TOPlist