Praktická, uživatelsky velice příjemná, na silnici i do menšího terénu, dost výkonu na běžné ježdění a pocit z řízení jako na motorce.
Motorka koupena od Honda - Jinačovice
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda Forza 350: důvod neuveden
První dojmy - První co mě zaujalo byla kvalita tlačítka blinkru.. tak přesvědčivé klikání jaké není ani na drahých motorkách. Pak tvrdost podvozku, příjemné řízení, slabší brzdy.
Recenze
Podvozek tvrdší než u Forzy 350, pro mě super, vůbec se nevlní ani v rychlých a hrbolatých zatáčkách a není houpavý. Občas ale na vyšších kratších hrbolech nakopává zadní kolo. Pocit od předního kola a pocit z jízdy je jako na motorce. Příjemný motor, opravdu pěkně jede. Příjemná cestovní rychlost je kolem 110/120 a když potřebujete stále dobře zrychluje a to i s mou váho přes metrák. Maximálku jsem ještě nezkoušel, zajíždím. Dávkovatelnost plynu je ukázková a hlavně je možno výkon dávkovat protože je ho tu dost a ne jak na skůtrech zapnuto plný/vypnuto. Pozice noh je dle výběru, nezžil jsem se skutr posezem nohy dopředu, ani styl záchod a proto je potřeba pochválit konstruktéra, který dal na konec nášlapů hranky (jakoby stupačky), na které když stoupnete plochou nohy tak lze skůtr řídit i jako motorku tlačením polštářků nohou a přenášení váhy, jen se musíte víc naklonit k řídítkám. Asi proto se na tom dá jet jako na motorce a i ty pocity jsou stejné. Výhody řemenu a variátoru bez řazení jsou nesporné a to nejvíce pro začátečníky ale i zkušený mazák je ocení. Vše je naprosto plynulé a kdykoliv, žádné cukání kdo neumí pouštět spojku, žádné cukání kdo neví, že se zatáčky jezdí konstantně pod plynem.. prostě samet. Absence řazení spojky a řetězu je obrovský plus a zároveň i malý mínus.. občas se mi zasteskne po podkopávání kvaltů před zatáčkou na vyšší otáčky abych si to pak projel kvapíkem. Kvapíkem se to projet dá i tak a velice hladce, ale podkopnout nelze =(. Plusy ovšem výrazně převažují. Spotřeba 3,7 na sto bez okolků a v zimě. Váha je parádní, kdo sedlá z velké motorky jako já tak si bude připadat jako na kole. Sedlo pohodlné jen oproti Forze více fouká a řekl bych, že o dost, ale furt lepší než jakákoliv motorka. Místa ve skůtru moc.. koupil jsem i top case a dohromady je 100 litrů místa.. to znamená, žádné kufry žádné rolky vše na 14 dní sbalím do mašiny i se stanem a spacákem.. ušetřených 35 tisíc dám do benzínu a gum? Asi těžko nežere to ani jedno =D. V terénu jsem zkoušel zatím jen drobnosti a pár úseků, vypadá to obstoje i když břicho je nízko. Až začnou dělat padáky a šusplech, hned koupím a otestuji pořádně.. kontrola trakce je záludné vypnout, protože přes můj prvotní údiv to hrabe i na asfaltu.. takže trakce jezdím s poloviční a terén s vypnutou a je to optimální. Za mě tedy dobrá koupě, obrovský univerzál na vše.
Ten podsedlový prostor u těchto skútrů je super. Ať slouží
Tá titulná fotografia je dobrá.
Si trafil také podarené zátišie, kde to vyzerá, že Advina tečie jak stará pivovarská Avia.
Pecka taky po ní koukám těším se na testovací jízdu
Parádní strojek. Taky ho mám ve výběru. Dnes jsem si na to ale u Hondy sednul a velké zklamání pro moje 2 metry a 48 nohu. Vykrojení sedla mě nesmyslně sune dopředu - potřeboval bych se dostat o pár cm dál. Zároveň si není kam pohodlně dát nohy. Ty přední sklopky tam jsou spíš za trest. Přesně proto jsem kdysi zavrhnul forzu. No, objednal jsem si testovací jízdu, tak uvidíme.
Každopádně, ať ti dobře slouží ;)
tak to zírám 21,5 kw s variátorem hrabe i na asfaltu