PROFIL MOTORKY

Honda ADV 350 (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník puffybodie
Vloženo 19.2.2024
Aktualizováno 19.2.2024
Zobrazeno 2 289x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 14 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Adjagr_cz
Adjagr_cz napsal 11.03.24 v 12:03 10b.

Jezdíme ho v práci. Musím říct skvělý stroj. Ze začátku jsem si myslel, že nebude vhodný pro kličkování po městě a nakonec jsem zjistil, že je to mrštné jak 125. Jen člověk musí mít trochu více odvahy. Máme teprve nalítané cca 17 000km, ale zdá se, že to bude držák jako ostatní Hondy co jsem sedlal. Blahopřejí k dobrému výběru

callowsick
callowsick napsal 02.03.24 v 20:52 10b.

Zajimavej výběr z tolika různých strojů. ADV je pěkný a praktičnost skútru taky jen tak něco neprebije
Recenze super!

Vladounreal
Vladounreal napsal 23.02.24 v 09:08 10b.

Dobrá práce draku, recenze top stručná a výstižná, hlavně jak jsi popsal předchozí zkušenosti s ostatními stroji.
Ať ti dělá jen samou radost na tvých cestách

puffybodie
puffybodie napsal 21.02.24 v 19:18

NXram> Tak stejne veci od nich taky nechci. V nekterych vecech se prekryvaji, ale pochopitelne ne ve vsem.

Mne se libilo strasne moc Scarabeo 500 i s temi kufry bocnimi a top case, ale pak jsem se na tom svezl a proste to nebylo ono, ale uz to je par let.

Predjizdeni treba s ZX-9R nebyl zadny problem, ale v provozu s tou hromadou aut a velkou casti lidi co neumi ani ridit to proste prestane bavit a zacalo mne bavit se spise kochat no.

Jo vidis to, na MG V85TT jsem zapomnel, to je takovy ideal. Kardan, vzduchac, dobry podvozek a kralovsky posed. BMW jsem zkousel R18, jasne, to neni moc enduro a vymyslel to taky blbec jak to je neohrabane a hlavne ten motor. To je zazrak tim jaky je to krasny kus techniky a zaroven prokleti jak to totalne nici ergonomii toho stroje pro vysoke lidi.

To jsi videl mozna test USA verze, ta je ve standardu pomrvena oproti evropske a asijske verzi. Takhle jede normalni verze . Jinak souhlas jede to pekne a ten zvuk je paradni, ale proste je to polozene jinde.

Souhlas. Uz jsem toho taky prosel, nekdy je to ta nejzabavnejsi vec zkouset ty ruzne stroje a zjistovat jak se chovaji jinak.

NXram
NXram napsal 21.02.24 v 19:00

puffybodie> dobrý, ale stejně tomu vůbec nerozumím a to mám doma taky pěkně rozdílný stroje, jen od nich nechci stejné věci Loni jsem si koupil Atlantic 500 na prcání po městě a okolí a jede bez problémů i 150 a na pohodu 130 i dokopce, takže od 750 bych čekal víc teda než klidných 110 ... a pro mě je právě velmi předmětné jak rychle tam právě třeba těch 110 mám, je to o bezpečnosti při předjíždění A víš, že se dělají i motorky s kardanem jooo zkus Guzi, BMW

A vůbec nechjápu jak si na tý ZX4R na jedničku jel 100km/h a na trojku 200km/h
Viděl jsem test na letišti a nedalo to víc jak 131mp/h což je cca 210km/h na šestku plnej a už nezrychlovala a čtyřku řadil ve cca 144-150 km/h tím nepopírám, že to nejde a na ten obsah to mastí suprově

A hlavně si každý si má koupit to, co mu vyhovuje

puffybodie
puffybodie napsal 21.02.24 v 15:52

NXram> V klidu, chapu jak to muze vypadat, ale ve skutecnosti to logiku ma

Skutry obsahu 750 - jedou taky v pohode okolo te 110 tacho, samozrejme tam jsou na ni o neco rychleji, ale to je v dnesnim provozu vicemene bezpredmetne. Nicmene jako skutry by nemeli mit retez, ale bohuze maji. Jako top skutry by taky meli nabizet top misto jak pro jezdce, tak i zavazadla a to nenabizi. Pak uz je ve vysledku potopi ta cena, ktera tak nic nenabizi (i na tom ADV je lepsi pozice pro nohy aniz by clovek musel za 10 tis. dokupovat stupacky jako na X-ADV ). Ochranu proti vetru a desti nabizi podobnou jak ta stredni, tak ta top trida

Cestak 1100 - nabizi pocitove to co skutr, cili jizda bez razeni, ale zatim stale to neni tak plynule jako CVT ( a to jeste clovek musi to mit na S rezim, na D je to katastrofa a na facku pro inzenyry z Japonska). Motoricky a zvukem pecka, ale v kombinaci s az prilis dokonalou ochranou proti vetru to cloveka pak laka tahat (aby se v lete chladil) jako prase (a jede to jako prase) coz na dalnici treba az tolik nevadi, ale dalnice mne nebavi ani na supersportu v 300, takze to neni stejne zadny posun . Kufry na to pasuji lepe nez na enduro a jsou fakt vyborne. Zasadnim nedostatkem u cestaku a dalsim bodem na facku pro inzenyry z Japonska povazuji nemoznost nastavovani deflektoru a absenci kardanu

Supersport 400 - velky supersport nabizel perfektni ochranu pred neprizni pocasi, cestovat se da i ve dvou v pohode s dostatkem veci v tank bagu a batohu na zadech, kdyz clovek spi v hotelech. Takze je sance, ze ochrana bude dobra i na malem sportu. Zkousi se protoze je proste pekny a teoreticky je sance, ze za to clovek nebude tolik tahat a dele vydrzi s papiry. Jenze takovy maly ctyrvalec je vylozene ve vysledku o zvuku a zabave, ta je ale ve vysokych otackach, kde uz to zase proste jede. ZX-4RR jede na 1 pres 100, na trojku skoro 200, takze zadne cestovni zklidneni se nekona

Enduro Ducati - protoze ital, tedy ten v Ducati narozdil od jinych italu a japoncu pouzival hlavu a udelal enduro tak jak se ma. S hladkou nadrzi bez kravskych vystupku a cicovin, cili ze i normalne rostli lide si na tom hovi kralovsky. Cena je ok za to co nabizi, sice o neco draze nez ostatni, ale ne o moc, ale kdyz ti ostatni maji neco za 360 tis. a clovek se na to nevleze, tak k cemu je pak takovy stroj ze ano. To ze to ma Desmo je spise psychicky problem spise zpusobeny tim, jak nechutne a otresne to zni, ale pravda za to mohou vice Euro normy. Servis co 2 roky to budiz. Na pohadky o bezporuchovych japoncich a seroucich se italech davno neverim

A neboj, mam brokovnici jen s nabojovou komorou. Proto tu brzy pribude HD Dyna Fat Bob 103cu

NXram
NXram napsal 21.02.24 v 15:18 10b.

Skůtřík pěkný to jo, nic méně stejně mě to nedá ... Hele nic ve zlém, ale jak tě napadlo porovnávat skůtra střední kubatůry s tím o obsahu 750 a pa cesťákem 1100 a pak supersportem 400 a ktomu endurem od Ducati atd. ??? Jako rozptil máš jak brokovnice s uříznutou hlavní To je jako jít do bordelu jen s představou zásunu, ale je jedno jestli do díry ve zdi nebo do luxusní bloncky
Užívej ji ve zdraví

puffybodie
puffybodie napsal 19.02.24 v 21:24

motosvet> Bez problemu Vyska je nevyhoda obecne u modernich stroju. Moc s takovou nepocitaji a japonske stroje zrovna nejsou moc upravitelne v tomhle smeru Jezdim vsude a v kardanu jednou za 2 roky trocha oleje. To je snadnejsi haha

Jo variator jsem sam zvedavy, jak Forza, tak to ADV dela docela bordel. Gilera to jsem takovy problem nemel.

motosvět
motosvět napsal 19.02.24 v 21:16

Jj co člověk to své poznatky (respektuji). Jsi vyšší takže to máš jinak.
Co se týče řetězu čistím a mažu cca po 3000-5000km (nejezdím mimo asfslt a déšť mám pod kontrolou zatím )
To častěji čistím variátor u Forzy kde to s láskou dělám i se spojkou nějakou tu hodinku po cca 3000km. Holt sem puňťa a nechci, aby se zhoršovala dynamika prachem v obou zařízení což se děje. Mám rád oboje vehikly - každý má své a tak je to i s řidičema/pilotama

puffybodie
puffybodie napsal 19.02.24 v 20:50

motosvet> Tak to neni jen porovnani, to jsem vsechno i zkousel v ramci vyberu od 2 hodin, pres vikend az 4 dny (jako to ADV)

Verim, ze turbulence nemusis mit, ale mne to v nejnizsi poloze haze primo na krk a tim to zveda i helmu a v horni poloze jsem jak pejsek v aute na palubovce co blemba hlavou ze strany na stranu. Na ADV (a pozor, i V Strom 800DE ma podobne genialne vyreseny ten stitek jako ADV) to nedela a mechanicke nastavovani je snadne a o jedno misto k poruse mene.

Forza zcela jiste nabizi lepsi ochranu pred vetrem, ale to ADV v tom neni spatne a ve vedrech to je prijemne, ze tam trochu jde. Na uplne odkryti od vetru a jizdu v kompletnim suchu mam zatim stale tu Yamahu Tim jsi mi pripomnel dalsi vec co byla spatne na Forze a tim je posez (mam dlouhe hnaty). Takove hodne skutrove. Na ADV se sedi podobne jak na tom V Strom 800DE. Jenze to co by udelal Versys za 250 nebo VStrom za cca 280, tak pro mne udela jeste lepe to ADV a jenom za 175. A jeste se nemusim s...t s retezem

motosvět
motosvět napsal 19.02.24 v 20:38 10b.

Tvé porovnání všeho s ADV mě
Jinak mám Forzu a žádné turbulence nemám (186). Spíše bych řekl, že ochrana před chladem a větrem je jinde než u ADV Souhlasím s nevyladěným podvozkem! Ten je děs, proto sem šel do Versyse a to vážím 107 což má Forzu umravnit.
Ještě doplním, že s vytuněnou forzou lítám do 3,5l a pokud sednu na Versyse zažiji jiný svět (dynamika, pohodlí, zábava) a spotřeba je jen o chlup větší Ještě jedna věc náklady na 10k km jsou u Versyse menší i s jednou gumou na víc
I tak mám Forzu i Versyse 650, jen jedno je do města a druhé za město.

Kočičinka
Kočičinka napsal 19.02.24 v 19:05 10b.

STOCK
STOCK napsal 19.02.24 v 13:40

Děkuji za recenzi a přeji lány spokojených km cestou i necestou

Codo
Codo napsal 19.02.24 v 13:30 10b.

Blahopreju! Jo, co tak vím, tak s Forzou a turbulencema za plexíkem mají vyšší postavy opravdu problém. S mojí vejškou jsem s tím ok. Tak ať ADV slouží ke spokojenosti a tradičně - kolama dolů!



TOPlist