renocar_duben



PROFIL MOTORKY

AJP PR7 (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník VlastiMatty
Vloženo 16.2.2024
Aktualizováno 21.3.2024
Zobrazeno 1 800x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Po PR7 jsem pokukovala od doby co ji udělal promo video Pepa Sršeň, přišlo mi to jako lehčí alternativa vysněné Tenerky T7.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Husqvarna 701 Enduro: Skvělá motorka, ale na moje použití je potřeba hodně investovat
Aprilia Tuareg 660: Cena, krátce na trhu, žádné zkušenosti na delší cestování. Obava o cenu a křehkost dílů při pádu.
KTM 790 Adventure R: To byl druhý favorit, ale nechala jsem si to rozmluvit na poslední chvíli z důvodů váhy a celkově to prý chce pro jízdu mimo cesty někoho zkušenějších než já.
KTM 690 Enduro R: Stejně jako 701, velká investice pro mé použití.

První dojmy - Po víkendu stráveném na Huse 701 v terénu, která jela jak prase píchnuté žihadlem jsem nečekala, že to pojede skoro stejně dobře. Je ještě o něco stabilnější, určítě lepší na asfaltu a ochrana větru tu naproti huse existuje. Dle mého posouzení bych ochranu proti větru přirovnala k mému BMW F650 GS Dakar.Také na asfaltu to jede líp a stabilnější než Dakar. tj dlouhý rozvor je znát.

Motorku bych doporučil pro - Cestovatele, kteří jezdí cestou necestou, nebo pro někoho kdo nechce mít dvě nebo tři motorky.

Recenze

Po AJP PR7 jsem pokukovala od doby co ji udělal promo video Pepa Sršeň kdy mi to přišlo jako fajn moto místo vysněné Tenerky T7. Prostě ta váha mě lákala, ale to bylo tehdá někde ve hvězdách. Takové to: jooo až jednou zbohatnu nebo vyhraju ve sportce... ani jsme o tom nepřemýšlela, Dakar sloužil dobře.
Postupem času, když jsem něco najela a zjistila co od motorky chci, mi přišla velká priorita váha a rozložení váhy a nanipulovatelnost na místě. V tom tedy PR7 vede o koňského délku a T7 spadla z lopaty, pro mě to jsou neporovnatelné motorky dve rozdílné vesmíry.
No a rok se s rokem sešel, na podzim jsem si vyzkoušela ročník PR7 2017, ale nakonec do něj nešla kvůli obávám o některé nevychytane věci, které ještě do roku výroby 2019 PR7ky trpěli. Začala jsem tedy uvažovat o jiných strojich jako třeba Tuareg, které mě překvapil, Ktm 790 Avd R debatovala o 701 a stejně spíše v koutku duše čekala, až se objeví na prodej ta správnál PR7ma. tedy 2020 a mladší na ktreré, už Portugalci vychytaly dětské nemoci, kterými trpěly první ročníky. Viz studené starty, problémy se vstřikovací jednotkou, probémy předních vidlic (červené trubky) kdy se loupla uvnitř hliníkové pouzdro atd.. A no čekání se vyplatilo! Tady je Ajda jak ji pojmenovala dcerka majitele. Bobek malej, že jde Ajda do světa oplakala.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mann
Mann napsal 20.03.24 v 20:40 10b.

PR7 a dívčina je velmi málo vídaná symbióza To vysmáté selfíčko ovšem vysílá jasný signál že to funguje k maximální spokojenosti Ať se vesele práší od koleček

alterego
alterego napsal 29.02.24 v 19:42 10b.

VlastiMatty
VlastiMatty napsal 28.02.24 v 22:52

Díky, díky, díky.

Ofrouďák
Ofrouďák napsal 28.02.24 v 08:20 8b.

Super stroj, ať to frčí.

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 27.02.24 v 16:52 10b.

Motorečka lákavá, jen škoda, že už mám tak dobitou páteř. Šetři se a užívej.

Více komentářů



TOPlist