
Nové barvy u Triumphu pro modelový rok 2024
14.08.2023
14.08.2023
12.04.2023
27.10.2022
23.03.2022
12.11.2021
13.05.2021
23.02.2021
23.09.2020
05.11.2019
06.11.2018
04.10.2017
30.05.2017
15.03.2016
28.10.2015
2016 | 2017 | 2021 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 1200 cm3 | ||
Výkon | 59 kW | 58.8 kW | |
Výkon při otáčkách | 6550 ot/min | ||
Točivý moment | 105 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 3100 ot/min | 3500 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | Vzduch | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | OHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 97.6 mm | ||
Zdvih | 80 mm | ||
Kompresní poměr | 10 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Kolébkový | Dvojitý kolébkový | |
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 120 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | ||
Přední třmen | dvoupístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 18 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 100/90-18 | 100/90-R18 | |
Rozměr zadní pneu | 150/70 17 | 150/80-R17 | 150/70-R17 |
Rozvor | 1445 mm | 1450 mm | |
Úhel hlavy řízení | 25.5 ° | ||
Závlek předního kola | 105.2 mm | - | 105.2 mm |
Výška sedla | 785 mm | 790 mm | |
Suchá hmotnost | 224 kg | 217 kg | |
Pohotovostní hmotnost | 224 kg | 243 kg | 236 kg |
Objem nádrže | 14.5 l | ||
Množství oleje | 4.5 l | - | |
Spotřeba | 4.5 l/100 km | 4.7 l/100 km | |
První cena | 312300 Kč | - | |
Výměna motorového oleje | - | 16000 Km | |
Výměna olejového filtru | - | 16000 Km |
Na Vidnavsko, jak jsme Žulovou neprojeli
K historickému mostu u Mikulova
Na skok na Slovensko
Chrom v malém i velkém množství. Triumph...
S bonnie do Triumph Olomouc
Zajíždění Bonnevile na Valašsku
Benzinky J. Moravy aneb s bonnie na Pálavu
Na bonnie k JE Dukovany
Letos nejdelší jízda na novém Triumph Bo...
První výjezd na Bonneville
Speed Triple, Trident, Bonneville. Jaké ...
Triumph Bonneville T120 2021
Triumph Bonneville T120 Black 2021
Bonneville 2021. British Icons. Beautifu...
Detailní test Triumph Bonneville T120 v ...
Basket Žabiny Brno 2017/2018 - Jedeme na...
Nový Triumph Bonneville T120
Tak už mám zas tenhle anglickej klenot.
Moderní klasika s rodokmenem. Esence motocyklu a jak psali v Motohousu - je to takovej parťák.
Nepohodlná, nepraktická, ale nejlepší.
Šedej chuligán s nenápadnou vizáží, která se jen tak neokouká. Dokonale využívá osvědčenej britskej ...
Krásné retro, které mě dostalo hned, jak jsem ho poprvé viděl.
Klasik , kterého už nechci měnit. Ideální jako druhá motorka. Po příjezdu praskají žebra chlazení mo...
Splněný sen. Splněný sen. Splněný sen.
stará dobrá anglická motorka přizpůsobena aktuální době
Neuvěřitelně zábavná motorka na krátké i dlouhé vyjížďky.
Hledal jsem klasika a našel. Nádherná anglická práce.
Tak už mám zas tenhle anglickej klenot.
Hledal jsem klasika a našel. Nádherná anglická práce.
Moderní klasika s rodokmenem. Esence motocyklu a jak psali v Motohousu - je to takovej parťák.
Neuvěřitelně zábavná motorka na krátké i dlouhé vyjížďky.
Klasik , kterého už nechci měnit. Ideální jako druhá motorka. Po příjezdu praskají žebra chlazení mo...
Úžasný Bonneville, výborný výběr. Nijak bych neměnil.
stará dobrá anglická motorka přizpůsobena aktuální době
První model Triumph T120 bonneville z roku 1959
Krásné retro, které mě dostalo hned, jak jsem ho poprvé viděl.
Nepohodlná, nepraktická, ale nejlepší.
Olej: Castrol Power 1 4T 10W-40, olejový filtr: HIFLOFILTRO HF204, pneu: Dunlop Arrowmax StreetSmart...
Rychlej fotoset na mem oblibenem fotomiste. Vicemene hned jsem tam slapl do rozmoceneho jilu, tak me...
Výměna přední paraboly za klasickou skleněnou ,,vintage,, + výměna zrcátek. Po různých způsobech na...
Jaké je nejlepší rozhodnutí ve čtvrtek? Vzít si na pátek dovolenou! :-) Tak jsem se jeden čtvr...
Nové kufry! Craven Equipment, Bungay, Suffolk, England. Hledal jsem opravdu dlouho a pořád jsem spe...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Brzdy | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 9.5/10 |
Vibrace | 9.0/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 9.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 8.0/10 |
Jízda | |
Sport | 6.5/10 |
Město | 8.5/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 3.0/10 |
Ceny servisu | 1.0/10 |
Servisní síť | 3.5/10 |
Dostupnost dílů | 4.5/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 9.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati GT 1000 | |
BMW R nineT Urban G/S | |
Moto Guzzi V7 Stone | Rozhodl větší výkon |
Ducati GT 1000 | Na tohle mě přivedl Petarďák, tahle mašina mě úplně míjela a musím říct - pecka. Ale už bylo pozdě :-D Každopádně tu bych jednou rád |
Yamaha XSR 700 | Už jsme byl zoufalej, tak jsem přemýšlel i o tomhle. Dobrej bajk, ale ne to, co jsem chtěl |
Triumph Bonneville T100 | Byla to samozřejmě jen otázka peněz, přece jenom T120 je o dost dražší a myslel jsem si, že na kochání by mi T100 měla stačit |
Triumph Speed Twin | Zvítězila klasika ? |
Triumph Thruxton | Nejde na ní jezdit pomalu (a to vůbec :-) ) |
Royal Enfield Bullet Classic EFI | Malý výkon. Z Moravy do Prahy obtížné na servis |
Norton Commando | Cena a nedostupnost servisu na Moravě a nijaké příslušenství pro cestování |
Triumph Bonneville T100 | Výkon, brzdy a výbava v základu |
Triumph Thunderbird Sport | Nesehnal jsem za rozumou cenu takovou, abych byl spokojenej. Přece jen už je výběr zachovalých kusů omezen. |
Triumph Thruxton | Sportovnější posez, než jsem hledal. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi V7 Stone | Je jich docela dost, zpracování super, ale na můj vkus trochu sterilní motor a taky vlastně trochu kýč…pardon... |
Moto Guzzi V7 Stone | Už moc retro |
Triumph Bonneville T100 | T120 - nakonec jsem zjistil, že motorově nám na ty pohodové víkendy T100 bohatě stačí, ale je fakt, že předek (2 kotouče) z T120 by se hodily ... |
Moto Guzzi V85 TT | no na dlouhé cesty moc není a z nepochopitelného důvodu mi kolena nevychází na nádrž, ale na hlavu motoru. Jinak ten motor je super.. A řetěz |
Yamaha BT 1100 Bulldog | Love... |
Moto Guzzi V7 Stone | Prozože se mě připletla do cesty italka, s brýlemi... |
Moto Guzzi V7 Stone | Prozože se mě připletla do cesty italka, s brýlemi... |
Honda CB 1100/EX | Super motor, ale nejako mi to úplne nesadlo |
Honda CB 1100/EX | Nechtěl jsem vodní chlazení... jinak vzhledem k tomu, že Tiumpha jsem už jednoho měl to byl horký kandidát, nechtěl jsem původně \"rejži\" , ale nakonec jsem s rejží velmi spokojen... |
Yamaha XJR 1300 | |
Triumph Bonneville T100 | |
Harley Davidson XL 1200C Custom custom | No protože Haryk je Haryk. Ať si kdo chce co chce říká, Haryk je skutečná legenda. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | Jojko | triumph-bonneville-t.pdf | 4.9 MB | Uživatelská příručka |
2013 | HenryS | modern-classics-cz.pdf | 4.3 MB |
2021 | Celaskon | 15.09.2021 | Stáhnout mp4 |
Staženo:26x originální výfuk |
|
Vložit vlastní zvuk |