Triumph Bonneville T120 (2017)

Vlastník Lemmy_UK
Vloženo 18.10.2018
Aktualizováno 7.2.2019

Menší okruh po Čechách

Vloženo: 28.07.2020, Uskutečněno: 10.07.2020, Stav tachometru: 6000 km, Zhlédnuto: 43x

Jaké je nejlepší rozhodnutí ve čtvrtek? Vzít si na pátek dovolenou!

Tak jsem se jeden čtvrtek v červenci rozhodl, že se beze mě v pátek obejde firma, o víkendu potom rodina a celé se to tak hezky sešlo že i kámoš Marek zrovna nic neměl. Domluva byla rychlá. "Ty, Marku, byls někdy Na Spilce? "Juro, čoveče, vůbec nevím, co to je, ale jedu s tebou". No kámoš nejenom, že nebyl Na Spilce, on nebyl ani nikde jinde na západ od Budějovic. Super je, když se myšlenka urodí a hned zrealizuje. Díky našim manželkám a dětem jsme dostali propustku na tři dny a v pátek ráno se sjeli u mojí garáže.

PÁTEK - 450 km
Otrokovice - Staré Město - Boršice - Kyjov - Svatobořice - Velké Pavlovice - Zaječí - Mikulov - Znojmo - Jemnice - Slavonice - Nová Bystřice - České Budějovice - Holašovice - Netolice - Hoštice - Strakonice - Horažďovice - Nepomuk - Plzeň

Není nic lepšího, než ráno posnídat s rodinou, nasednout na motorku, mávnout na kámoše a vyrazit. Někdo mi určitě bude tvrdit, že naše jižní hranice je hrozná, že je tam špatný asfalt atd., protože Mariazell, vole. Já musím říct, že v čase, který jsme na náš výlet měli to bylo super. Pokaždé, když přejíždím Pálavu, sjíždím do Mikulova a po levé ruce vidím křížovou cestu, tak si říkám, že něco tak hezkého "na pětníku" u nás už není. Pro cestu jsme si dali okresky a musím říct že i ta "trochu hlavní" v trase Jemnice - Slavonice - Nová Bystřice je něco tak nádherného, že celé Buchláky můžou jít na procházku i s těma kamionama! Ale je to jenom můj názor, sorry pro ty, kdo to brousí kolenem od trampa dál. Celý pátek byl tak úplně fantastický, sluníčko, 25°C, celkem slušný provoz na pátek, prostě pohoda. Holašovice? Krásné UNESCO. A kámoš už se chytal! Babovřesky, vole! Potom Netolice, rybníky, Holašovice . No, tam už to takové UNESCO není... Ale co už, zavzpomínali jsme na žvýkačky v lese. Aspoň, že každý na jinou ženskou. A pak už štrapác (nebo jak se to v Čechách říká) do Plzně. Z Nepomuku nehorázná nuda.

Tak nějak si říkám, že než ta snídaně, tak byla lepší večeře Na Spilce, jasně Plzeň, pivovar a nefiltrovaný Gambáč 12°. Hezký průvodce večerem. Nocleh v Hotelu Slovan. Dost dobré retro! Nicméně se parkuje ve dvoře a stojí to jako pár piv.

SOBOTA - 500 km
Plzeň - Toužim - Bečov - Prameny - Sokolov - Královské Poříčí - Loket - Karlovy Vary - Jáchymov - Boží Dar - Klínovec - Měděnec - Vejprty - DE - Hora Svatého Šebestiána - Chomutov - Most - Litoměřice - Štětí - Dubá - Kopidlno - Pardubice

Není nic trapnějšího, než člověka probudí déšť. Zase jsme měli důvod bohatě posnídat . Až do Toužimi poprchalo, před tím pršelo, ale ta 20tka cesta je hezká a fakt se dá švihat. Dobrý. Bezvěrov nebyl hezčí než Holašovice, ale možná by při troše fantazie porazil Hoštice. No, Bečov nás přivítal mlhou, ale už nepršelo. Údolí Teplé bylo trochu slizké, tak jsme to stočili na Prameny a Sokolov. Zajímavý kraj. Statek Bernard byl moc pěkný. Loket? nepotřebuju Mariazell. Karlovy Vary dobrý, ale překvapil nás Jáchymov. Hlavně ta stará náves (nebo náměstí) moc hezké místo! Boží dar nás neuchvátil a Klínovec by potřeboval trochu peněz. Nicméně Měděnec všechno horší překonal! UNESCO. Výhled z Krušných hor mě osobně vždycky nadchne. Vejprty spíš ze srandy, cesta DE ale hezky hladká. Padesátihlavá německá cykloreprezentace v jedné ze začátek trochu natěsno. Hora Sv. Šebestiána, Chomutov, Most - nuda. Musím říct, že Středohoří je nádherné. Litoměřice, paráda. Liběchov - Dubá mě nenadchla, kámoš spokojený.
Na večer Pardubice, Budvar, pohoda a únava.

NEDĚLE - 250 Km
Pardubice - Hlinsko - Svitavy - Jevíčko - Konice - Prostějov - Otrokovice

Pardubice nás probudili hustou mlhou. Nevím, čím to bylo, ale už v 08:30 jsme startovali motorky a valili přes Vysočinu domů. cestou jsem přemýšlel nad Tigerem (takové britské GSo, kdyby někdo nevěděl). Nicméně nám nic neupadlo, manželky nás čekaly s obědem, děcka byly rády že jsme dojeli v pořádku (perník a tak).

Je to deník motorky, takže - Bonnie to perfektně zvládl! Kufry Craven equipment se ukázali jako vodotěsné, sedlo se ukázalo jako velmi nepohodlné, helma DAVIDA jako naprosto skvělá pro cesty do 50km a cesty na Vysočině jako strašlivé!

Musím ale říct, že jsme se potom i s kámošem usmívali jako dva blbečci. Dokonalý motovýlet!

• Craven Equipment

Nové kufry! Craven Equipment, Bungay, Suffolk, England. Hledal jsem opravdu dlouho a pořád jsem spekuloval jaké kufry osadit. Začal jsem nosičem. Hepco - Becker byla asi nejlepší volba. Zavazadla mi už ale trochu zamota

Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 29.03.2020
    Uskutečněno: 29.03.2020
  • Tourist trophy 2019

Tak jsme si uspořádali takové menší Tourist Trophy. Pěkně postaru z místa A do místa B. Průjezdní body a fanynky v doprovodné vozidle. Asi by nikdo nevěřil, jaké může být dobrodružství jet z Otrokovic do Českých Budě

Typ: Reportáž
    Vloženo: 08.08.2019
    Uskutečněno: 15.06.2019
  • Jarní výlet Německo

Tak jsme spolu vyrazili na výlet. I přes deštivý květen jsem ve čtvrtek 9. odpoledne nabalil motorku a přes Uherské Hradiště, Strážnici, Skalici, Holíč a Hohenau dorazil na Vídeňské hlavní nádraží. Odtud nás čekala nočn