
K1300S Motosport a další novinky od BMW 2015
7.7.2014
2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2015 | 2016 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 1293 cm3 | ||||||
Výkon | 129 kW | 127 kW | 129 kW | 126.3 kW | 127.7 kW | ||
Výkon při otáčkách | 9250 ot/min | ||||||
Množství oleje | - | ||||||
Točivý moment | 140 Nm | ||||||
Otáčky při max toč.mom. | 8250 ot/min | ||||||
Uspořádání válců | - | Řadový | |||||
Startér | - | Elektrický | |||||
Počet válců | - | 4 | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | - | 4 | |||||
Chlazení | - | Kapalina | |||||
Vrtání | 80 mm | ||||||
Zdvih | 64.3 mm | ||||||
Kompresní poměr | - | 13 : 1 | |||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||||||
Typ rámu | Páteřový | - | |||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | |||||
Zdvih předního odpr. | 115 mm | - | |||||
Zdvih zadního odpr. | 135 mm | - | |||||
Úhel hlavy řízení | 60.4 ° | 29.6 ° | |||||
Závlek předního kola | - | 104.4 mm | - | ||||
Rozvor | 1585 mm | ||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | |||||
Přední třmen | - | ||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 17 " | - | |||||
Zadní kolo | 17 " | - | |||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70-ZR17 | |||||
Rozměr zadní pneu | - | 190/55-ZR17 | |||||
Výška sedla | 790 mm | 820 mm | |||||
Výška sedla max | - | ||||||
Suchá hmotnost | 254 kg | 228 kg | |||||
Pohotovostní hmotnost | 450 kg | 460 kg | 254 kg | ||||
Objem nádrže | 19 l | ||||||
Světlá výška | - | ||||||
Rezerva | - | 4 l | |||||
Spotřeba | 4.7 l/100 km | ||||||
Zrychlení | 2.8 0-100 km/h | - | |||||
Maximální rychlost | 285 km/h | - | |||||
První cena | - | ||||||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | ||||||
Poznámka | - | ||||||
Výměna motorového oleje | - | ||||||
Výměna olejového filtru | - | ||||||
Výměna převodového oleje | - | ||||||
Výměna hnacího řemene | - | ||||||
Výměna zapalovací svíčky | - | ||||||
Výměna brzdové kapaliny | - | ||||||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | ||||||
Seřízení ventilové vůle | - |
Od Jirmal(2010)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Německé, rakouské | BMW K1200S - "poskakující" spojka | 67 | 8.11.2018 16:03 | ||
Silniční cestovní | Barevné varianty K1200S, K1300S | 1 | 24.6.2018 10:08 | ||
Pojeď taky | přidá se někdo? | 1 | 23.5.2017 07:21 | ||
Poradna | Utahovací momenty | 6 | 10.3.2017 20:42 | ||
Hledám, potřebuji | Olej | 6 | 7.11.2016 09:37 | ||
Výběr motorky | Výměna oleje v kardanu | 30 | 5.10.2016 15:49 | ||
Německé, rakouské | k1300s dotaz - pri 4500ot/min kope zadni kolo | 9 | 16.9.2016 18:26 | ||
Silniční cestovní | Kontrola VIN | 2 | 2.7.2016 12:11 | ||
Hledám, potřebuji | Čislo barvy bmw k1300s | 2 | 5.11.2015 14:02 | ||
Opravy a údržba | BMW K 1300 "wiring diagram" | 6 | 17.9.2015 17:11 | ||
Silniční cestovní | Zvláštní chování podvozku BMW K 1300 GT | 22 | 16.9.2015 19:07 | ||
Hledám, potřebuji | Hledám fotky | 5 | 25.8.2015 20:59 | ||
Německé, rakouské | Omezení BMW K1300S/R na 72kW pomocí sady od AlphaTechnik | 9 | 12.8.2015 21:03 | ||
Výběr moto | Moto pro dlouhány | 14 | 1.8.2015 12:07 | ||
Opravy a údržba | nesvítí žárovka | 2 | 24.5.2015 22:49 | ||
Německé, rakouské | Přestup z K 1200 na K 1300 | 3 | 2.5.2014 14:53 | ||
Německé, rakouské | Padací rámy pro BMW | 10 | 17.10.2013 14:23 | ||
Německé, rakouské | BMW K1300S nesvítí brzdové světlo | 23 | 22.3.2012 21:41 | ||
Německé, rakouské | manual nebo servisní návod | 3 | 3.3.2012 08:21 | ||
Německé, rakouské | Vynulování servisního intervalu | 1 | 13.9.2011 19:05 |
..seznamka předloni na podzim..láska na první pohled..čekám od ní hodně, tak snad náhrada za minulou...
Už nějaký čas jsem pokukoval po novém motocyklu. Zvažoval jsem FZ1 Fazer, VFR1200 a K1300S. U mě to ...
Tam kde Griso vládne barevnou harmonií tónů, Káčko dominuje syrovým jazzovým trombónem. Polykač kilo...
Motorka koupena s 3950 km. takze jako by vyjela ze showroomu. Ani sebemensi skrabanec.
..jednoduchá volba..zatím pro můj styl jízdy a mou velikost lepší nevytvořili..:)
Splnený sen o veľkej, pohodlnej a výkonnej motorke.
Dlouho jsem vybíral, jakou motku koupit,jakmile jsem ji vyzkoušel,nebylo co řešit :-)
vrátil jsem se konečně mezi staré kamarády motorkáře a pořídil pohodovou motorku
Konecne jsem se po bezmala trech mesicich dockal :)
Neskutečná raketa se spostou elektronických serepetiček :-)
Nádherná a neuvěřitelně silná motorka, na kterou se můžu vždy spolehnout.
Geniální cesťák a občas brutální adrenalin.
Sondermodell Motorsport K1300S .. poslední modelová řada..
vrátil jsem se konečně mezi staré kamarády motorkáře a pořídil pohodovou motorku
Neskutečná raketa se spostou elektronických serepetiček :-)
Nejlepší na čem jsem kdy seděl ;-)
cestovna raketa na dvoch kolesach.
Splnený sen o veľkej, pohodlnej a výkonnej motorke.
Černej velkej cesťák silou jak lokomotiva
Rychlá, stabilní, univerzální mašina na které nevypadám jako vosa na bonbóně. Zatím ji mám krátce al...
Konečne sme sa s kamarátom stretli na okruhu a mal som možnosť pojazdiť na jeho novučičkej a slušne ...
Prebehla náročná výmena oleja v kardane, už som ho menil, tak som vedel ako na to, ale zas bolo olej...
Pri poslednom výjazde sa prejavila častá závada týchto Baworov a to je nepravidelný voľnobeh spojený...
Pri prvých pekných teplejších dňoch som sa bol previezť a hneď po návrate keď bola motorka ešte tepl...
Atrap ako ho u nás voláme je fešák z karbónu a ten si zaslúži trochu viac starostlivosti ako napríkl...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.4/10 |
Průběh výkonu | 9.1/10 |
Vibrace | 8.4/10 |
Převodovka | 8.3/10 |
Mechanická hlučnost | 8.4/10 |
Zvuk | 8.4/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Brzdy | 8.9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.6/10 |
Těsnost tlumičů | 8.8/10 |
Tuhost rámu | 8.8/10 |
Jízda | |
Sport | 8.1/10 |
Město | 6.8/10 |
Cestování | 8.6/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.1/10 |
Ceny servisu | 4.1/10 |
Servisní síť | 5.6/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.4/10 |
Servisní intervaly | 7.9/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 7.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW K 1300 R | Aktuální možnosti trhu... A pak \"S\" vyhrálo kvůli ochraně před větrem. |
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | podvozok a brzdy |
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | |
Honda VFR 1200F | |
Honda VFR 1200F | |
BMW K 1200 S | |
BMW K 1200 S | chtěl jsem novější model motorky |
BMW K 1300 R | Bral bych radeji, ale v podobnem stavu, jako moje esko nejsou k mani. |
Ducati Multistrada 1200S | Neverim spolehlivosti Ducati |
BMW K 1200 S |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW K 1200 S | pár koníků navíc oproti 1200 za cenu o 100t vyšší, nechtělo se mi platit :) |
BMW K 1300 R | Uz jsem mel, zkusim ted nahace.. |
BMW K 1200 S | vyšší výkon, vychytané některé mušky... nevzal jsem ji z důvodu vyšší cenovky |
BMW K 1200 S | Už byla mimo finanční rozsah. |
Triumph Tiger Explorer | v daném rozpočtu bych koupil starší motorku a měl jsem strach o cestovní využití s manželkou v zádech |
BMW K 1200 S | Příliš vysoká cena K1300S rozhodla. |
Honda VFR 1200F | Honda mi prostě více sedla co se týče jízdní pozice i jízdními vlastnostmi. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2015 | Mark09 | motorrad_2015.pdf | 2.4 MB | BMW Moto Roku 2015 DE |
2014 | Mark09 | bmw_tourassist_brosc.pdf | 804 KB | BMW Motorrad Tour Assist |
2014 | Mark09 | bmw_motorrad_accesso.pdf | 1.6 MB | BMW Navigator V |
2014 | Mark09 | bmw_k1300s_flyer_my2.pdf | 4.7 MB | BMW K 1300 S Katalog |
2014 | Mark09 | bmw_k1300s_pricelist.pdf | 321 KB | BMW K 1300 S Pricelist |
2014 | Mark09 | bmw_k1300s_manualcz_.pdf | 1.8 MB | BMW K 1300 S Manual CZ |
2013 | Mark09 | flyer_k1300s_my2013_eal.pdf | 1.7 MB | BMW K 1300 S Katalog MY 2013 |
2013 | Mark09 | bmw_hp_parts.pdf | 5.3 MB | BMW HP PARTS |
2013 | Mark09 | om_cs.pdf | 4.3 MB | BMW Motorrad Navigator V Manual CZ |
2012 | Mark09 | flyer_k1300s_my2012_eal.pdf | 1.3 MB | BMW K 1300 S KATALOG |
2012 | Mark09 | bmwk1300s.pdf | 828 KB | BMW K 1300 S Konfiguriertes Motorrad |
2012 | Mark09 | pricelist_k1300s.pdf | 218 KB | BMW K 1300 S Pricelist |
2012 | Mark09 | k_0508_rm_1111_k1300s_77.pdf | 1.8 MB | BMW K 1300 S Návod k obsluze CZ |
2012 | Mark09 | bmw_k_1300_s_gb_03-1.pdf | 679 KB | BMW K 1300 S EQUIPMENT |
2011 | Mark09 | bmw_k1300s_katalog.pdf | 1.2 MB | BMW K 1300 S KATALOG |
2011 | Mark09 | pricelist_k1300s.pdf | 266 KB | BMW K 1300 S PRICELIST |
2011 | Mark09 | bmw_k1300s_sitzthoehe.pdf | 769 KB | BMW K 1300 S SITZHOEHE |
2011 | Mark09 | bmw_motorrad_engine_.pdf | 159 KB | BMW MOTORRAD ENGINE CASTROL OIL |
2011 | Mark09 | bmw_dwa6_alarm.pdf | 221 KB | BMW DWA 6 ALARM CZ |
2010 | Mark09 | mt_k_1300_s_mp_2011.pdf | 106 KB | BMW K 1300 S AC SCHNITZER PRICELIST |
2010 | Mark09 | ac_schnitzer_k_1300_s.pdf | 181 KB | BMW K 1300 S AC SCHNITZER |
2010 | Mark09 | k_0508_rm_0509_k1300s_01.pdf | 1.7 MB | BMW K 1300 S MANUAL |
2009 | honzas77 | k_0508_rm_0908_k1300s_01.pdf | 2.0 MB | Oficiální manuál BMW v anglickém jazyce. Zdrojem manuálu je www.bmw-motrrad.com |
2009 | Mark09 | k_0508_rm_0509_k1300s_77.pdf | 1.7 MB | BMW K 1300 S Návod k obsluze CZ |
2009 | Mark09 | 4008321548085.pdf | 146 KB | OSRAM NIGHT BREAKER PLUS H 7 64210NBP |
2008 | Mark09 | bmw_hp_forged_wheels.pdf | 2.0 MB | BMW K 1300 S HP FORGED WHEELS |
2008 | Mark09 | k1300s_flyer_din.pdf | 633 KB | BMW K 1300 S FLYER |
2008 | Mark09 | bmw_k_serie_knfilter.pdf | 729 KB | BMW K 1300 S K&N's Air Filter BM-1205 |
2008 | Mark09 | 781_bmw_4_08_maketa.pdf | 8.1 MB | BMW K 1300 S BMW Revue Test |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Dunlop Sportmax Sportsmart | 17" | Zadek | 1 | Personal neprekonatelnou Pilot Power II. Dale jsem 10 nebot... | 19.09.2010 v 16:00 |