renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1300 S (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DaveK1300S
Vloženo 21.3.2010
Aktualizováno 31.1.2014
Zobrazeno 7 408x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


..seznamka předloni na podzim..láska na první pohled..čekám od ní hodně, tak snad náhrada za minulou bude správná..:o)

Více fotografii

Výška jezdce: 191 cm

První dojmy - ..Martin má nového majitele.. ..přeji Petrovi úsměv v jeho sedle, jako jsem měl celou jeho dobu i já.. ..držte stopu.. :)

Recenze

..na nic jsem nečekal a ještě na salónu jsem ji nechal vymazlit..změna barvy předních blinkrů na bílé, ponechán velký přední kouřový plexi štít opět Mira(po minulých positivních zkušenostech z K1200S) tentokrát ještě více cestovnější-snad nebude hučet :o), zadní blinkry diodové, nové kufry, protože Saša(nový majitel Káčka je chtěl ponechat), výfuk od AC Schintzer se přeci nesundává :o) a když jsem si pro ní s klukama konečně dojel, ještě jsem se na místě zbláznil do sportovnějšího gelového sedla..jen jsem na něj sedl, i jako spolujezdec, bylo rozhodnuto..přibalit..:o) (když vemu, jak mi synátor či spolujezdec často na origo "přiklouzávali" ke mně, tady je tvarování řešeno úplně jinak.. ..je to sice divoká kočka, jen se bude jmenovat "Martin"..:o)) ..no a těšíme se na sezónu..

.."Martin" má za sebou prvních více než 1000km a tady jsou dojmy..vyfrnkl jsem do Českého Krumlova minulou středu navečer..nabalené kufry, důvěra v počasí..před EceHomem jsme se sjeli s dvojicí japonců..tak jsme si užili sjezd do Štemberka společně..sice mám na Káčku něco najeto z minulé sezóny a z minulého modelu, no do zatáček jsem jel jen piánko, protože mi Martin do nich tak nějak padal sám, aniž bych ho musel nějak pobízet..skoro jsem podezříval špatně vycentrované kolo jen do jedné strany :o) ..jenže ono to s kardanem nejde, že..takto se pocitově na obě strany Káčko kloní..neskutečné proti minulému modelu..přátelé soráč, jen jak jsem psal, že řazení pod plynem mne nějak moc nebere tak měním názor a to co se děje při totmo druhu řazení je jedna báseň za druhou..při poklidném režimu zařadí toto nádobíčko aniž by jste řazení pocítili..automat hadra..:o) a při vytočeném motoru je hlasová kulisa tak výrazná(podpořená AC Schnitzrem), že je to návykové a jeli by jste snad pořád ve vysokých otáčkách..co je vražda, zvykat si na "japonské" ovládání blinkrů..kdo toto v BMW schválil..:o( ..říkejte si co chcete, mělo to zůstat ..po příjezdu několik drobných úprav na ponížení páček spojky a brzdy, řídítka jsou o něco nižší než na 12ctce a při standartním nastavení sklonu jsem levým palcem opouštěl totálně tukojeť, abych vůbec pustil blinkr..teď je to jednodužší, přesto ne tak pohodlné.. ..po dnešním tripu(2.5.2010) s MiKem a synátorem coby baťůžek můžu ohodnotit použité sedlo ihned v praxi..udělal jsem dobře, protože spolujezdec přestal klouzat a ujíždět, což standartní sedlo dělalo a dělá(vyměnili jsme si krátce stroje a bylo to zpět hned při rozjezdu) s novým sedlem my Daniel drží tam, kam se posadí a hned o starost méně..zatáčky jsme si mohli užívat až ke kraji pneu..to bych si v minulosti jen málo dovolil..jakobych ho za sebou ani neměl..bedlivě jsem si ho však střežil..kvítko moje..:o) ..spotřeba je podobná jak v minulé verzi, piánková jízda pod šest litrů normálka a svižný tanec něo kolem šesti a půl do sedmi max s dálničním průjezdem.. ..tak jak jsem váhal, jestli do 13ky jít...dnes bych neměnil a naopak hledal bych cestu, jak k němu co nejdříve..ještě jeden poznatek, při režimu comfort bych řekl, že minulá verze "plavala" o něco lépe, zde je ESA tvrdší..prozměnu ACS je šikovný doplněk, rozjez na "šterkové" silnici po zimě zvládalo s přehledem.. ..o víkendu frčíme na srázek BMW na Slovensko..budu referovati.. Dave

..Slovensko..úplně jsem ho zapoměl dopsat, tedy krátce..druhý ročník, kterého jsem se účastnil s klukama co jezdíme, zábava výborná, pro mě jen jeden večer, po sobotní vyjížďce(která mne dostala:o)) )jsem spěchal na rodinné oslavy a vychutnal jsem si sólo jízdu slovenskem z podpopradí do Čadcy..trochu deště jinak příjemné svezení..příjezd tam byl zkouškou nervů pro celou naši partu už pro ten šílený slejvák..

SARDEGNA !!! ..očekávaná a splněná vysněná vyjížďka na silnice v Sardinceeéé ..bohužel už za náma..jel jsem s MiKem-K1200S, Petrem-K1300R, Pepou-K1200R, Milanem-K1200S a Romanem-Moto-Guzzi Griso1100..plejádá strojů, co spolu jezdíme..první den potáhnout na Bled, parádní večeře a jízda do Itálie, částečně přes hory pak dojezd dálnicí, kousek od Livorna se přespalo a pak na dvě noci nejdříve naladit na Korsiku..silnice jedna radost a mašiny poslouchaly na slovo..ubytko u moře a jízdy kolem pobřeží..to nejlepší nás čekalo..další trajekt na "pár" minut a Sardinie v plné kráse..přivítala nás deštěm :o) ..tak jsme tvrdli na benzince, počkali na to největší vybouření a vyrazili, jenže za pár hodin nás to chytlo tak, že jsme se vraceli z na poslední benzinku kdy jsme tankovali znovu a čekačka na uklidnění průtrže..dojezd v pršácích a ubytko u moře..nálada v očekávání dalších dnů..a ty byly skvostné..už bez deště s teplotou do 28 v maximu jsme brázdili silnicí za silnicí, zatáčku za zatáčkou, asfalt za asvaltem..policie nadmíru pohodová..jediné zastavení s kontrolou dokladů u MiKa(jel první :o) ) a verdikt jen piano..piano a už jsme mastili dál..něco málo jsem najezdil, tedy tohle ještě ne..jedno odpoledne jen ve dvou s MiKem a druhý den jsme tam museli vzít i kluky při přejezdu na trajekt..zatáčky, kdy to Káčko mastí na dvojku v plných otáčkách v rychlosti přes 140 a vy s hrůzou zjišťujete jak to sedí na sportovním podvozku, vykružujete zatáčku za zatáčkou a ony ne a ne zkončit, nikde provoz, vidíte do další zatáčky před sebou...nechápačka a nemožnost se tady v Evropě takto kdekoli svézt... ..tohle budu chtít ještě nekdy zažít... ...jen teď mne čeká dostavba rodinného sídla... a ..Martin je k mání...je neskutečný, proti minulé K1200S jednoznačně lepší a řazení pod plným plynem s odezvou výfuku od AC schnitzer je návykovou drogou.. ..je k prodeji, přesto se budu otáčet a makat, abych ho nemusel pouštět.. ..to se uvidí..držte stopu Dave

..a je tu podzim..Martin chvála bohu zůstal doma..sezóna byla nádherná..natočili jsme spolu od května přes sedmnáct tisíc km..a stále nás to nepřestává bavit..ještě jsem stihl udělat servisní prohlídku a dal nové KN filtry..zase je to o kousek veselejší..co budu povídat, kdo jste z klasik přešli na tyto sportovní, sami víte..ikdyž mám vymydleno a pod plachtou, stejně mne to v suché dny láká a tak věřím, že ještě Petra, nebo Mika udolám a některý slunečný den dáme lehkou jízdu..lyžařské oblečení a vyhřívané hefty zachrání od umrznutí..:o)) ..přes zimu drobná výměna H7 za xenon, ať jsem na silnici řádně vidět a možná stojany..přátelé držte stopu a na jaře se těším, až zase můžu rukou pozdravit protijedoucího motorkáře..hezkou zimu všem ..Dave..

..15.leden 2011 sobota..nejspíše nebudu sám, komu to počasí nedalo a tak jsem počkal na pár slunečních paprsků a trochu jsem se projel..jen krátce, přesto srdíčko hned poskočilo a helma, která je vymydlená slyšela opět několik těch výkřiků, jak je mi za řidítky dobře..:o) ..a xenon svítí jedna radost..KN filtry jsem ještě řádně nenechal nadechnout, na to si počkám dýl.. ..jj..je na co se těšit..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Grenz
Grenz napsal 31.01.14 v 20:59 10b.

DaveK1300S
DaveK1300S napsal 14.03.12 v 15:20

..ááá..jasná práce.. ..díky..a těšíme se všichni kluci bavoráčtí..

9666
9666 napsal 13.03.12 v 19:19

jojo srdeční záležitost naprosto chápu. Škoda toho počasí když jsem pruboval Pepinovu mášu, asi by jsme se pěkně svezli, natankovaná byla Dave třicáteho tam u vás v kotárech
Deset víc to nejde

DaveK1300S
DaveK1300S napsal 04.12.11 v 17:37

..tak něco jsem už najezdil, za 18 měsíců 32tis. na K1200S za rok cca 20tis. ..nad 9 jsem jen na okruhu.. :D ..a pokud drtíš dálnici jak píšeš, tak je to pravdou..u pne jsem byl spokojený s Michelin power pure..

Richia
Richia napsal 02.12.11 v 01:01

No tu spotrebu Ti nezeru .) ja se s ni dostanu mesto/dalnice tak na 7l. Pokud jsem na nemecke dalnici, horko tezko se dostavam na 8l. Pri sestce a 9.000 otackach, horko tezko pod 9l - pokud n ni jezdiz, mas asi ideu, o jake rychlosti se bavim

Více komentářů



TOPlist