Intermot živě: BMW 2009

Hlavní změnou v modelové řadě BMW je posílení všech tří strojů řady K1200 na K1300 a představené sériové verze superbikového speciálu BMW S1000RR, se kterým se příští rok postaví na start WSBK Ruben Xaus.

Intermot živě: BMW 2009

Kapitoly článku

BMW K1300S

Káčkové eSko vyráží do nové sezóny pořádně inovované. Aktualizace tvarů přinesla ostřejší výraz a mašina zase vypadá o něco lákavěji. Objem motoru se zvýšil z 1157 cm3 na 1293 cm3, což se projevilo navýšením krouťáku na 140 Nm při 8250 ot/min (130 Nm u K1200S), podobně narostl také maximální výkon na 175 koní při 9250 ot/min (167 u K1200S). K tomu výrobce slibuje ještě vylepšení již tak hodně bohaté křivky výkonu ve středních otáčkách a ještě nižší spotřebu! To vše při splnění stále přísnějších emisních norem zní až neuvěřitelně!
V podvozkové části se změnilo přední odpružení Duolever s úsporou celkové hmotnosti odpružení, změny doznala také celková geometrie. Další novinkou je nový systém ESA (Electronic Supension Adjustement) verze II, který dovoluje změnu hydrauliky odpružení, ale nově také možnost nastavení předpětí pružiny. To vše jednoduchým stiskem tlačítka na řídítkách za jízdy.

BMW S1000RR

O limitované edici, kterou musí BMW dát do výroby a následně do prodejen, aby se tento model mohl zúčastnit WSBK, jsme již psali zde.  Níže najdete malou fotogalerii sériového stroje, bližší informace přineseme, až se proukoušeme všemi presskity a fotografiemi z výstavy ;-)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



hsq_rijen
Objednat reklamu
TOPlist